آزمون IELTS Indicator جایگزین موقت آیلتس

زمان مطالعه: 7 دقیقه

آزمون IELTS Indicator جایگزین جدید و البته موقت آزمون اصلی آیلتس می‌باشد. IELTS Indicator توسط سازمان‌دهندگان آزمون آیلتس (دانشگاه کمبریج، British Council و IDP) از ۲۲ آپریل (۳ اردیبهشت ۹۹) در کشورهای منتخبی در دنیا که به دلیل شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری آزمون حضوری آیلتس را نداردند برگزار می‌گردد.
🔴 آیلتس برای کمک به متقاضیانی که درگیر محدودیت های دوران قرنطینه هستند آزمون جدیدی را به نام IELTS Indicator طراحی کرده است. در این تست آنلاین، می‌توانید در خانه و از طریق کامپیوتر خود، در آزمون آیلتس شرکت کنید!

این آزمون خانگی که کاملاً رسمی و معتبر است، از طرف گروه آیلتس طراحی شده و در جهت کمک به کشور‌هایی است که در حال حاضر درگیر ویروس کرونا شده¬اند و باید قوانین قرنطینه را رعایت کنند.
🔺 آزمون آیلتس Indicator دقیقاً مشابه آزمون اصلی آیلتس و با همان زمان‌بندی استاندار می‌باشد و بخش Speaking این آزمون به صورت آنلاین با ممتحن رسمی آزمون آیلتس از طریق گفتگوی زنده ویدئویی برگزار می‌گردد.

💻 امکانات این آزمون همانند آزمون کامپیوتری آیلتس می‌باشد و نمرات آزمون نیز عیناً مطابق با آزمون اصلی آیلتس محاسبه خواهد شد.

🔺 این آزمون به صورت موقت و تا زمانی که آزمون حضوری آیلتس به دلیل انتشار کرونا در جهان به حالت تعلیق درآمده است به عنوان مرجعی برای ارزیابی استاندارد سطح زبان انگلیسی داوطلبان قلمداد می‌شود.
🔴 این آزمون برای ساکنین کشورهایی است که شیوع ویروس کرونا در آنها، مانع از برگزاری آزمون رسمی آیلتس شده است. لیست کشورهای مورد نظر، متعاقباً در تاریخ ۲۲ اپریل با جزئیات اعلام خواهد شد. هزینه آزمون و شرایط ثبت نام نیز در همان تاریخ اعلام می‌شود.

✅ محل برگزاری آزمون

این آزمون در محل مورد نظر داوطلب (خانه) و از طریق وب‌کم برگزار می‌گردد.

✅ بازه زمانی برگزاری آزمون

این آزمون به صورت هفتگی برگزار می‌گردد.

✅ مدت زمان آزمون

همانند آزمون اصلی ۲ ساعت و ۴۰ دقیقه

✅ زمان اعلام نتایج آزمون

اعلام نتیجه ۷ روز پس از برگزاری آزمون انجام می‌شود.

✅ نحوه رزرو و ثبت‌نام آزمون IELTS indicator

از طریق لینک زیر می‌توانید آزمون را رزرو نمایید:
https://www.ieltsindicator.com/book

🔴 مواردی که نیاز هست قبل ثبت نام بدانید:

👨‍💻 این آزمون مانند آزمون آیلتس شامل هر ۴ مهارت می باشد که میتوانید در منزل در آن شرکت کنید. (هر شخص با سیستم خودش امتحان می دهد و نیازی به حضور در مکان خاصی نمی باشد) و نتایج آن تا ۷ روز بعد آزمون اعلام میگردد.
برای مدت محدودی تا پایان یافتن ویروس کرونا COVID-19 برگزار میگردد تا متقاضیان ادامه تحصیل در کشورهای خارج بتوانند نمره خود را از این طریق به دانشگاه مورد نظر اعلام نمایند.
دانشگاه ها و مراکر آموزشی از آزمون IELTS Indicator به صورت موقت برای براورد سطح زبان متقاضیان استفاده میکنند‌.

✔️ آزمون IELTS Indicator Academic هفته ای یک مرتبه برگزار میگردد.

✔️ این ازمون در حال حاضر فقط بخش آکادمیک دارد و برای محدودیت های ایجاد شده در دوران شیوع ویروس کرونا برای ارائه به دانشگاه ها و موسسات آموزشی طراحی شده و بصورت موقت جایگزین آزمون آیلتس است.

✔️ بخش جنرال ندارد و برای مقاصد مهاجرتی نمی توان از آن استفاده نمود.

 
 

🔴 قبل از ثبت نام در این آزمون دقت نمایید که موارد زیر را فراهم نمایید:

✔️ محیطی ساکت و راحت برای آزمون دادن.

✔️ یک لپ تاپ یا کامپیوتر دسکتاپ ( توسط موبایل یا تبلت نمیتوان در آزمون شرکت کرد).

✔️ اتصال اینترنتی خوب (بدون قطع شدن).

✔️ میکروفن، تا بتوانید در بخش اسپیکینگ آزمون IELTS Indicator شرکت نمایید.

✔️ اسپیکر یا هدفون متصل به کامپیوتر جهت بخش لیسنینگ.


✔️ برای شرکت در ۳ بخش کتبی رایتینگ، ریدینگ و لیسنینگ آمادگی داشته باشید زیرا این ۳ بخش در یه مرحله بایستی انجام شوند که زمان حدودی آن ۲ساعت و ۴۵ دقیقه می باشد. بعبارتی دیگر نمیتوان وسط آزمون استاپ کرد و بخشی را انجام داد و بخش دیگر را به بعد موکول کرد و بخش اسپیکسنگ بصورت جداگانه برگزار میگردد.
✔️ آزمون IELTS Indicator مانند آزمون آیلتس کامپیوتری شامل عملکردهایی از قبیل: یادداشت برداری، دکمه هایلایت و درگ اند دراپ می باشد.
✔️ مانند آزمون آیلتس علاوه بر نمره هر مهارت، نمره اورال نیز دریافت میگردد که به شما کمک میکند در تقویت بخش هایی که ضعف داشته اید بیشتر تلاش کنید.

✔️ پاسخ های شما توسط مارکرها و اگزمینرهای رسمی آیلتس نمره دهی میشود و هوش مصنوعی در نمره دهی دخالتی ندارد.
✔️ از آنجایی که این آزمون جایگزین دائمی برای آزمون آیلتس نیست، قبل از ثبت نام آزمون با دانشگاه خود چک کنید زیرا تمامی موسسات آموزشی و دانشگاه ها آن را قبول ندارند اما تعداد دانشگاه هایی که این آزمون را بجای آزمون آیلتس می پذیرند در حال افزایش می باشد

اگر شما همراهان گرامی کانادا از ایران هم مایل به تحصیل در کانادا هستید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید،

با پر کردن فرم ارزیابی و تماس با همکاران ما با دید بازتر و اطلاعات کامل و مطمئن پروسه مهاجرتی خود را استارت بزنید.

ما در اینستاگرام کانادا از ایران دنبال کنید.

کانال تلگرام گروه کانادا از ایران

 در شبکه های اجتمائی به مابپیوندید
   
0

نویسنده این مطلب: Saba

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا