آغاز ورود مهاجران و دانشجویان پس از کرونا

زمان مطالعه: 5 دقیقه
دانشجویان بین المللی و مهاجران جدید در بهبود اقتصادی کانادا که تحت تأثیر همه گیری COVID-19 قرار دارد ، تاثیر پذیر خواهد بود .
 
⭕ نقش تازه واردان و دانشجویان خارجی در رفع کمبود نیروی کار در سراسر کانادا بعد از دوره شیوع بیماری بسیار مهم خواهد بود. بر اساس مقاله ای، موسسات آموزشی در سراسر کشور می توانند نقش بسزایی برای ایجاد تغییر به صورت منظم در جوامع محلی خود ایجاد کنند. آنها می توانند با آموزش تازه واردان و کانادایی ها برای ادغام در بازار کار بهترین شرایط ا فراهم آورند.
⭕ بیماری کرونا تمامی سفرهایی که در سراسر جهان انجام می شده است را تحت تأثیر خود قرار داده و کانادا نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود. در مارچ 2020، کانادا محدودیتهایی ر برای کنترل و جلوگیری از گسترش ویروس کرونا اعمال کرد. با این وجود به اداره مهاجرت کانادا به پرونده های اقامت دائم رسیدگی می کند.
⭕ دراوهای اکسپرس انتری به طور منظم در حال انجام می باشد و دلیل این امر این است که کانادا برای بهبود اوضاع اقتصادی خود نیاز به جذب افراد دارای مهارت بسیار و واجد شرایط می باشد.
 
 
💢 علاوه بر این، دانشجویان خارجی از این محدودیتهای سفر معاف هستند. دانشجویان جدید قادر خواهند بود برای دریافت مجوز تحصیل خود اقدام کنند. کانادا از اهمیت نقش دانشجویان بین المللی به عنوان نیروی کار آینده مطلع است.
💢کارفرمایان کانادایی و مشاغل کوچک با بازگشایی ایمن مرزها برای ورود نیروی کار و دانشجویان بین المللی بسیار بهره مند خواهند شد. همین امر موجب رفع نیاز کار برای طرفین خواهد بود.
💢 تازه واردین به برنامه های کوتاه مدت و “اعتبارنامه های خرد” دسترسی داشته و همین امر به آنها کمک می کند تا با به روزرسانی مهارتهای خود سریعتر وارد بازار کار شوند. شهروندان کانادایی نیز ممکن است در این گزینه های آموزشی نیز ثبت نام نمایند. این گزینه ها به تازه واردین کمک می کند تا مهارتهای لازم برای مشاغل را توسعه دهند.
 
 
 
 
 
 

🟥 گزینه های مهاجرت به کانادا برای نیروی کار متخصص:

📌 افراد با تجربه و ماهر گزینه های زیادی برای مهاجرت به کانادا خواهد داشت. طبق آخرین برنامه سطح مهاجرت برای سالهای 2021-203، کانادا قصد دارد هر ساله بیش از 400 هزار مهاجر برای اقامت دائم را بپذیرد که حدود 60 درصد به عنوان نیروی کار ماهر مهاجرت خواهند کرد.


📌راه اصلی مهاجرت نیروی کار متخصص به کانادا از طریق سه برنامه اصلی انجام می شود:


1. برنامه نیروی کار ماهر فدرال (FSWP)
2. برنامه معاملات ماهر فدرال (FSTP)
3. کلاس تجربه کانادا (CEC)

🔺 تمام این برنامه ها توسط سیستم اصلی مدیریت برنامه دولت فدرال کانادا، اکسپرس انتری مدیریت می شوند.
🔺 کسانی که واجد شرایط سیستم اکسپرس انتری هستند می توانند پروفایل خود را ایجاد و مشخصات خود را وارد نمایند. بر اساس اطلاعات ارائه شده، نمره سیستم جامع رتبه بندی CRS به داوطلبان داده می شود. از داوطلبان با بالاترین امتیاز دعوت می شود تا در دراورهای اکسپرس انتری برای اقامت دائم اقدام نمایند.

 

 

اگر شما همراهان گرامی کانادا از ایران هم مایل به مهاجرت به کانادا هستید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید،

با پر کردن فرم ارزیابی و تماس با همکاران ما با دید بازتر و اطلاعات کامل و مطمئن پروسه مهاجرتی خود را استارت بزنید.

ما در اینستاگرام کانادا از ایران دنبال کنید.

 

 

کانال تلگرام گروه کانادا از ایران

 
در شبکه های اجتمائی به مابپیوندید
 
0

نویسنده این مطلب: Sarah

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا