افزایش تمایل دانشجویان بین‌المللی برای مهاجرت به کانادا

زمان مطالعه: 4 دقیقه

براساس نظرسنجی صورت گرفته توسط IDP Connect، مشخص شد که دانشجویان بین‌المللی که قصد تحصیل در خارج از کشور خود دارند کانادا را بهترین مقصد معرفی کردند.

▫️ این نظرسنجی از 6000 دانشجویی که در حال حاضر در 527 دانشگاه‌ و کالج در استرالیا، کانادا، نیوزلند، بریتانیا و ایالات متحده مشغول به تحصیل هستند انجام شده استد.
 
❇️ براین اساس بخش بزرگی از دانشجویان اعلان کردند که به ترتیب می‌خواهند در کانادا، استرالیا، نیوزلند، بریتانیا و ایالات متحده تحصیلات خود را ادامه دهند. دلیل انتخاب کانادا توسط دانشجویان عوامل زیر می باشد : 

1️⃣ مدیریت خوب پاندمی

 
● عملکرد کانادا در مقابله با پاندمی و مدیریت خوب آن شهرت آن را به عنوان مکانی مناسب برای تحصیل افزایش داد. مؤسسۀ Navitas سال گذشته نظرسنجی مشابهی را انجام داد و نتایج مشابهی به دست آورد.   
 
● در دوران پاندمی، کانادا به دانشجویان بین‌المللی اجازه داد تا تمام دوره های خود را از طریق آموزش از راه دور در کشورهای خود بدون از دست دادن مجوزهای تحصیلی و مزایای آن بگذرانند.
10 شهر برتر جهان برای دانشجویان
مشاغل پردرآمد در کانادا برای دانشجویان بین المللی

2️⃣ سختی دریافت استادی پرمیت

 
● نظرسنجی IDP Connect نشان میدهد که بسیاری از دانشجویانی که تصمیم به تحصیل در کانادا داشته‌اند هنگام دریافت مجوز تحصیل، مشکلات و سختی‌هایی را تجربه کرده‌اند. برای کانادا این رقم 20 درصد است که در مقایسه با کشورهای دیگر بالاترین حد است.
 
● نظرسنجی IDP Connect تأیید کرد که تصمیم دولت فدرال کانادا برای اجازه به دانشجویان بین المللی برای گذراندن دوره‌های آنلاین در دوران پاندمی بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

3️⃣ انعطاف‌پذیری بیشتر برای مجوز‌های کار پس از پایان تحصیل

 
● سال گذشته اداره مهاجرت کانادا انعطاف‌پذیری بیشتری را از خود برای برنامه مجوز کار پس از پایان تحصیلات (Post-Graduate Work Permit) به نشان داد. بطوریکه دانشجویانی که صد درصد از تحصیلات خود را به صورت آنلاین به پایان رسانده‌اند هم واجد شرایط دریافت مجوز یا ویزای کار در کانادا هستند.
 
● در سایر برداشت‌های مثبت از کانادا، دانشجویان بین المللی به نگرانی کانادا در مورد رفاه دانشجویان بین‌المللی، سیاست‌های آن برای دانشجویان بین‌المللی و فرصت‌های مجوز کار پس از فارغ‌التحصیلی (PGWP) نمرات بالایی دادند.
اجازه کار پس از فارغ التحصیلی

 

مجوز کار برای مشاغل پردرآمد در کانادا

 
در زیر معیارهای واجد شرایط بودن برای درخواست مجوز کار پس از تحصیل در کانادا آمده است:
 
تحصیلات تکمیلی در موسسه یادگیری تعیین شده
 
حداقل در یک برنامه تمام وقت 8 ماهه ثبت نام کنید
 
اعتبار گذرنامه برای کل مدت مجوز کار پس از تحصیل
 
برخلاف سایر کشورها مانند ایالات متحده ، دولت کانادا PGWP را با وجود COVID-19 اعطا می کند.
در شبکه های اجتمائی به مابپیوندید
   
5/5
0

نویسنده این مطلب: Saba

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا