افزایش کمک هزینه کودک در کانادا از جولای 2019

زمان مطالعه: 4 دقیقه
افزایش کمک هزینه کودک در کانادا به معنی پول بیشتر برای خانواده های طبقه متوسط است.
کمک به خانواده های طبقه متوسط کانادایی بهترین راه شروع زندگی برای کودکان را فراهم می کند این خود یک الویت مهم برای دولت کاناداست. به همین دلیل، در ماه جولای 2018، میزان کمک هزینه کودک کانادا (CCB) نسبت به دو سال قبل از برنامه افزایش یافت تا هزینه های زندگی را کنترل نماید. کمک هزینه کودک در کانادا (CCB) برای خانواده های طبقه متوسط و افرادی که سخت کار می کنند برای پیوستن به این برنامه هدف قرار داده شده اند. در حال حاضر 9 خانواده از 10 خانواده از برنامه های سابق کمک هزینه کودک، حقوق دریافت می کنند.

هارگیت ساجان، وزیر دفاع ملی، اعلام کرد که طرح کمک هزینه کودک در کانادا (CCB) از امروز جهت حفظ هزینه های زندگی آغاز خواهد شد. این بدان معناست که برای کمک هزینه های سال های 20-2019، حداکثر سود برای هر کودک زیر 6 سال 6.639 دلار، و برای کودکان بین 6 تا 17 سال 5.602 دلار خواهد بود.

به عنوان مثال، یک مادر تنها با دو فرزند زیر 6 سال و درآمد 30.000 دلار، برای سود سال آینده خود 286 دلار اضافی بدون مالیات دریافت خواهد کرد. این به این معناست که هر سال با 13.278 دلار حمایت مالی می شود. با تشکر از طرح CCB، والدین پول بیشتری برای کمک به پرداخت هزینه مواردی از قبیل غذای سالم، برنامه های ورزشی و کلاس های موسیقی برای فرزندشان دارند. افزایش CCB این اطمینان را حاصل خواهد کرد که آن را همچنان به تمام خانواده های کانادایی به عنوان فرصتی مناسب برای موفقیت می دهد.
 
 
نقل قول ها:

“در این سومین سالگرد طرح کمک هزینه کودک کانادا، ما در حال کمک به خانواده هایی در شرایطی که در آن کمی پول بیشتر واقعا می تواند برایشان تغییری ایجاد کند، هستیم. پرونده مالیاتی برای این مزیت و اعتبارات باز می شود، و ما همچنان به کانادایی ها برای دسترسی راحت تر به حمایت هایی که به آنها واگذار شده، ادامه می دهیم.”
– دانیه لبوتیلیه، وزیر عواید ملی کانادا

“پرورش خانواده کار راحتی نیست، و خرید غذای سالم و ثبت نام برای برنامه ها ورزشی و یا کلاس های موسیقی می تواند بسیار هزینه بر باشد. من مفتخرم که کمک هزینه کودک کانادایی افزایش می یابد، و به میلیون ها خانواده کانادایی طبقه متوسط و افرادی که به سختی کار میکنند کمک می کند.”
– هارگیت ساجان، وزیر دفاع ملی کره

طرح کمک هزینه کودک کانادایی CCB



کمک هزینه کودک در کانادا (CCB)، یک پرداخت ماهانه و بدون مالیات برای خانواده های واجد شرایط برای کمک به آنها در هزینه های پرورش فرزندان زیر 18 سال است.
اگر مقیم کانادا هستید و مسئولیت فرزندان زیر 18 سال را برعهده دارید واجد شرایط دریافت این مزیت هستید.
برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه طرح کمک هزینه کودک کانادا دیدن فرمایید.
جهت محاسبه میزان پرداختی برای شما به بخش مربوطهمراجعه کنید. توجه داشته باشید در وارد کردن اطلاعات خود دقت فرمایید.
 
 
 

اگر شما همراهان گرامی کانادا از ایران هم مایل به مهاجرت به کانادا هستید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید،

با پر کردن فرم ارزیابی و تماس با همکاران ما با دید بازتر و اطلاعات کامل و مطمئن پروسه مهاجرتی خود را استارت بزنید.

ما در اینستاگرام کانادا از ایران دنبال کنید.

 

 

کانال تلگرام گروه کانادا از ایران

 
در شبکه های اجتمائی به مابپیوندید
   
0

نویسنده این مطلب: Saba

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا