توصیه های مهم در خصوص تحصیل در کانادا

زمان مطالعه: 4 دقیقه
توصیه های مهم
برای دانشجویان بین المللی مشتاق برای تحصیل در کانادا
تحصیل در کشور کانادا دارای سه گام مهم است که برخی از افراد با تصور اینکه با ورود به کانادا تحت هر شرایطی به هدف ها و آرزوهایشان می رسند، ناآگاهانه قدم برمیدارند و با شکست روبرو می شوند. برای اخذ ویزای تحصیلی کانادا در نظر داشته باشید:
چگونه و در کجا پذیرش بگیریم؟
چگونه پذیرش تحصیلی در کشور کانادا به اخذ ویزای تحصیل کانادا منجر می شود؟
و درآخر اینکه چگونه اقامت تحصیلی در کانادا را به اقامت دائم کانادا تبدیل کنیم؟
در ادامه به 5 توصیه مهم در خصوص تحصیل در کانادا میپردازیم:
مهارت در زبان و دارا بودن مدرک زبان

دارا بودن مدرک زبان آکادمیک مانند آیلتس آکادمیک، تافل شانس دریافت پذیرش تحصیل در کانادا و ویزای تحصیلی شما را بسیار افزایش می دهد. در کانادا شما به یکی از دو زبان انگلیسی یا فرانسه تحصیل خواهید کرد و ورود به هر یک کالج ها یا دانشگاه ها منوط به آن است که شما تسلط کافی به یکی از دو زبان را داشته باشید.
 
تعیین هزینه تحصیل و پیدا کردن فرصت های اسکالرشیپ

به دلیل اینکه شما به عنوان یک دانشجوی بین المللی ثبت نام خواهید کرد، در نتیجه شهریه های ویژه دانشجویان بین المللی را خواهید پرداخت. در کنار هزینه شهریه، هزینه های دیگری نیز باید برای کتاب ها، بیمه و همچنین مخارج زندگی بپردازید. که تمامی این هزینه ها به عواملی مانند دانشگاه یا کالج شما و محل اقامت شما بستگی دارد.
 
istock-530395151

توجه به تقویم پذیرش دانشجو

حتما به ددلاین ارسال مدارک و اپلای جهت دریافت پذیرش دانشگاه ها و کالج ها توجه کنید. اکثر دانشگاه ها در سال فقط 2 بار در سال دانشجوی بین المللی می پذیرند. مرحله اول در ستپتامبر و مرحله دوم فوریه در سال است. پس جهت اقدام برای تحصیل در کانادا باید بسیار به زمان بندی ها توجه داشته باشید.

توجه به نقاطی به جز شهر های بزرگ کانادا

دانشگاه های ونکوور، تورنتو و دیگر شهرهای بزرگ و پرجمعیت کانادا که دارای شهرت بین المللی و پر طرفدار هستند، اما در کانادا دانشگاه ها و کالج های بسیار معتبر دیگر در شهرهای دیگر کانادا وجود دارند که می توانید تحقیق کنید و آنها نیز برنامه های تحصیلی با کیفیتی برای دانشجویان بین المللی تدارک دیده اند و ارائه می دهند.

به شکست فکر نکنید.

طبیعتا مهاجرت به کشوری دیگر با فرهنگ و زبان متفاوت نه تنها آسان نخواهد بود بلکه انطباق پذیری با آن بسیار مشکل خواهد بود. ولی باید توجه کنید کنید که وقتی شما کانادا را برای تحصیل انتخاب کرده اید، کشوری در حال توسعه و یا جهان دوم و سومی با اقتصادی بسیار آسیب پذیر روبرو نیستید. پس اطمینان داشته باشید که اگر هدف داشته باشید و تلاش کنید قطعا در این مسیر موفق خواهید شد.

 

 

 

اگر شما همراهان گرامی کانادا از ایران هم مایل به مهاجرت به کانادا هستید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید،

با پر کردن فرم ارزیابی و تماس با همکاران ما با دید بازتر و اطلاعات کامل و مطمئن پروسه مهاجرتی خود را استارت بزنید.

ما در اینستاگرام کانادا از ایران دنبال کنید.

 

 

کانال تلگرام گروه کانادا از ایران

 
در شبکه های اجتمائی به مابپیوندید
   
0

نویسنده این مطلب: Saba

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا