امتیاز دوزبانه استان ساسکاچوان

زمان مطالعه: 5 دقیقه

برنامه استانی ساسکاچوان برای داوطلبانی که به دو زبان انگلیسی و فرانسوی صحبت می کنند از 10 امتیاز بیشتر برخوردار خواهند بود.

⭕ اقدامات جدید از 24 نوامبر اجرایی شده و داوطلبانی که دو زبانه هستند می توانند حداکثر 10 امتیاز در برنامه نیروی متخصص بین المللی دریافت کنند.
⭕ میزان این امتیاز به سطح مهارت زبان دوم متقاضی بستگی دارد.
⭕برنامه نامزد استانی ساسکاچوان SINP از یک سیستم امتیازبندی برای ارزیابی کاندیداهای خود بهره مند و استفاده می نماید.
 
 

💢 سیستم امتیاز بندی ساسکاچوان :

📌 کسانی که علاقه مند به مهاجرت از طریق SINP به ساسکاچوان هستند، لازم است مهارت ها وصلاحیتهای خود را از طریق پروفایل EOI ارائه نمایند.

📌 ارائه مدارک و مشخصات EOI از طریق سیستم درخواست آنلاین استان، OASIS انجام می شود. در واقع این سیستم، به عنوان یک مرحله ارزیابی صلاحیت نامزدها می باشد. عواملی همچون سن، تحصیلات، سابقه کار، توانایی زبان و ارتباط آنها با استان و سازگاری شان بر اساس این سیستم ارزیابی می شود.

📌 طبق این ارزیابی به کاندیداها، امتیاز اعطا می شود و داوطلب باید در این امتیاز بندی حداقل 60 امتیاز را از 110 امتیاز کسب نماید.

 

 

 

📍 حداکثر 23 امتیاز برای سوابق تحصیلی و آموزشی داوطلب در نظر گرفته میشود. به عنوان مثال، داوطلبی که دارای مدرک کارشناسی ارشد و یا دکتری باشد حداکثر امتیاز را دریافت می کند. دارندگان مدرک بازرگانی 12 امتیاز را کسب خواهند نمود.

📍 حداکثر 15 امتیاز برای سوابق و تجربه کاری داوطلب، 30 امتیاز برای مهارت و توانمندی وی برای زبان، 12 امتیاز برای سن و 30 امتیاز برای ارتباط و سازگاری با استان در نظر گرفته می شود.

📍 ارتباط با استان را می توان دارا بودن پیشنهاد کار و یا اقوام نزدیکی مانند: والدین (پدر/مادر)، پدر/مادر بزرگ، خواهر/برادر، دایی/خاله، خواهرزاده /برادرزاده، عمو زاده ها و اعضای خانواده ناتنی و عروس و داماد که در این استان زندگی می کنند.

 

 

🟥 برنامه های مهاجرت ساسکاچوان چیست؟

🔻برنامه های استانی SINP به چهار دسته تقسیم می شوند:
1. گروه اول که نیروی کار متخصص بین المللی که مختص داوطلبانی است که دارای تجربه کار متخصص در هر جای دنیا را داشته باشند.
2. گروه دوم که خود شامل سه زیر مجموعه می شود:
الف) اولین زیر مجموعه، پیشنهاد استخدام نیروی ماهر خارجی که در ساسکاچوان، پیشنهاد کاری دارد.
ب) دوم ، مشاغل مورد نیاز برای نیروی کار ماهر بین المللی که دارای تجربه کاری در مشاغل خاص هستند که آن ها می توانند کمبود نیروی کار استان را مرتفع نمایند.
ج) سوم ، اکسپرس انتری نیروی ماهر بین المللی که دارای تجربه کاری ماهر در مشاغل مورد نیاز بوده و همچنین پروفایل Express Entry دارند.

 

 

❌ دسته بندی تجربه ساساکاچوان برای اتباع خارجی که در حال حاضر در این استان مشغول به کار و زندگی هستند، می باشد. این گروه دارای 5 زیر مجموعه زیر می باشد:
1. مجوز کار موجود
2. متخصصین سلامت
3. پروژه بخش مهمانوازی
4. پروژه راننده کامیون
5. دانش آموزان/ دانشجویان

3. گروه سوم که گروه کارآفرینان فارغ التحصیل بین المللی برای دانشجویانی است که از موسسات واجد شرایط ساسکاچوان فارغ التحصیل شده اند و مایل به راه اندازی کسب و کار در این استان هستند.
4. گروه چهارم که گروه کارآفرینان و مزرعه برای افرادی طراحی شده است که مایل به فعالیت تجاری و کشاورزی در استان ساسکاچوان می باشند.

 

 

اگر شما همراهان گرامی کانادا از ایران هم مایل به مهاجرت به کانادا هستید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید،

با پر کردن فرم ارزیابی و تماس با همکاران ما با دید بازتر و اطلاعات کامل و مطمئن پروسه مهاجرتی خود را استارت بزنید.

ما در اینستاگرام کانادا از ایران دنبال کنید.

 

 

کانال تلگرام گروه کانادا از ایران

 
در شبکه های اجتمائی به مابپیوندید
 

 

5/5
0

نویسنده این مطلب: Sarah

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا