انتخاب شغل مناسب در کانادا

زمان مطالعه: 6 دقیقه

در کشور کانادا بسیاری از کارها نیاز به داشتن ویزای کار دارد که این شرط برای افرادی که دارای ویزای تحصیلی هستند کار دشواری است و به دلیل نداشتن تجربه کافی و سابقه کار و نداشتن مهارت های لازم با سختی مواجه میشود.
اما اتفاق خوبی که وجود دارد این است که داشتن مشاغل خانگی احتیاجی به ویزا یا مجوز کاری ندارد و در برخی موارد از درآمدهای بالایی هم برخوردار است و برای افرادی که شرایط بالا رو ندارند بهترین انتخاب است.

مزایای مشاغل خانگی

1.ایجاد تعادل بین زندگی و کار
2.داشتن آرامش و راحتی در حین کار
3.صرفه جویی در رفت و آمد و پوشاک
4.عدم نیاز به داشتن مجوز کار
5.درامد خوب
6.عدم نیاز به داشتن سابقه کار
7.عدم نیاز به مدارک تحصیلی از دانشگاه های معتبر
8.داشتن زمان بیشتر برای در کنار خانواده بودن
9.داشتن زمان بیشتر برای رسیدگی به علاقه های شخصی

پیدا کردن شغل خانگی در کانادا خیلی راحت است از آنجایی که نیاز به داشتن مدارک تحصیلی و داشتن سابقه کار تایید شده ندارد.برای انجام این کار داشتن موبایل یا کامپیوتر و داشتن اینترنت کافی است.

 

 
 

رونویسی: رونویسی به معنی گوش دادن به فایل های صوتی و تصویری و نوشتن هر آنچه که شنیده یا دیده شده است وانتقال ان به شکل متن که که بهترین ان ها سایت rev.com است که متوسط درآمد آن در ماه بین 249 دلار تا 1500 دلار است که هفتگی پرداخت میشود.

فروش و نمایندگی : برخی از شرکت های کانادایی به دنبال افراد خوش برخورد با روابط اجتماعی بالا در زمینه خدمات بهداشتی و بانکی و اقتصادی و… هستند.

نویسنده و دورکاری: خیلی از شرکت ها در کانادا به دنبال فریلنسر یا همون نویسنده هستند که تولید محتوای سایت خود را به آنها بسپارند که درآمد آن بین 20 دلار تا 200 دلار برای هر مقاله ای که اماده میشود است.

اجاره فضای خالی خانه: درسته که این کار را نمی توان جزوه مشاغل خانگی دانست اما راهی برای بدست آوردن درآمد است که در آن صاحب خانه می تواند فضای خالی یا اتاق اضافه خود را به افراد دانشجو اجاره بدهد که تقریبا 500 دلار هر ماه درآمد آن است.

فروش آنلاین: یکی دیگر از راه های کسب درآمد راه اندازی فروشگاه آنلاین است که نیاز به توجه و زمان بیشتری دارد و میتوانید محصولاتی را از طریق وب سایت بفروشید و اگر محصولی را با کیفیت و سود بالاتری بتوانید بفروشید درآمد بیشتری می توانید داشته باشید.

تدریس انلاین: یکی از کارهایی که درآمد بالایی دارد تدریس خصوصی به شکل آنلاین است که افراد اگر در زمینه های مختلف چه ریاضی و کامپیوتر و تاریخ و زبان و… مهارت لازم رو داشته باشند میتوانند از طریق شبکه های اجتماعی و تبلیغات مشتری کسب کنند و بتوانند اطلاعات خود را در اختیار دیگران قرار دهند که با توجه به ساعت کاری بین 33 هزار دلار تا 160 هزار دلار در سال درامد دارد.
 
 
 
 

طراح وب: یکی دیگر از مشاغل خانگی پردرآمد که نیاز به مدرک دانشگاهی ندارد و تنها داشتن مهارت و توانایی می تواند باعث کسب درامد خوب شود طراحی وب است که باتوجه به اینکه چند پروژه در دست دارید بین 35 هزار تا 70 هزار دلار سالانه میتوانید درآمد کسب کنید.

ترجمه: افرادی که دارای مهارت های لازم و کافی برای ترجمه متون مختلف هستند میتوانند بدون حضور در محل کار خود را انجام داده و سالانه حدود 25 هزار تا 85 هزار دلار کسب درآمد کنند.

مدیریت شبکه های اجتماعی: در کشور کانادا مدیریت شبکه های اجتماعی از محبوب ترین مشاغل خانگی به شمار می رود که شرکت ها به دنبال این افراد هستند و درآمد آن بین 25 تا 75 هزار دلار است.

تحلیل گر داده و دیتا: کسانی که ذهنی فعال در زمینه آنالیز و تحلیل داده­‌ها و همچنین مهارت­ ارتباطی خوب و نگاهی منتقدانه به مسائل داشته باشند، می­توانند به‌عنوان تحلیلگر و آنالیزور دیتا در کانادا فعالیت کنند و سالیانه در حدود 40000 تا 80000 هزار دلار درآمد داشته باشند.

گرافیست: طراحی لوگو و سایت و ..جزوه وظایف یک گرافیست است که به راحتی با خلاقیت و ذهن هنری خود می تواند درآمد خوبی در حدود 30000تا 70000 دلار در سال بدست آورد.و همچنین میتواند به عنوان ابزاری برای معرفی کسب و کارها باشد.

حسابداری : حسابداری در کانادا از جمله مشاغل خانگی مورد نیاز است که با مقداری مهارت در زمینه ریاضیات و همچنین دقت کافی قابل انجام است و درآمد سالیانه آن بین 35000 تا 70000 دلار است.

وبلاگ در کانادا: مزایایی که راه اندازی وبلاگ دارد بسیار زیاد است که از کار کردن در زمان و مکان دلخواه گرفته تا درآمد نسبتا بالا و عدم نیاز به کارفرما که میتوان گفت هزینه راه اندازی آن در ماه 4 دلار است.

بازاریابی: افرادی که در زمینه بازاریابی فعالیت میکند به خوبی در هر جای دنیا میتوانند گلیم خود را از آب بیرون بکشند با توجه به گسترش فضای دیجیتال بازاریابی ها به راحتی جزوه مشاغل خانگی به حساب می آیند و در قبال 1 درصد سود اقدام به فروش محصولات میکنند و بهترین سایت بازاریابی سایت clickbank.com است.

 

1.ایا شما مشاغل خانگی دیگری میشناسید؟
2.به نظر شما کدامیک از مشاغل خانگی درامد بالایی دارند؟

 

اگر شما همراهان گرامی کانادا از ایران هم مایل به مهاجرت به کانادا هستید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید،

با پر کردن فرم ارزیابی و تماس با همکاران ما با دید بازتر و اطلاعات کامل و مطمئن پروسه مهاجرتی خود را استارت بزنید.

ما در اینستاگرام کانادا از ایران دنبال کنید.

 

 

کانال تلگرام گروه کانادا از ایران

 
در شبکه های اجتمائی به مابپیوندید
   
5/5
0

نویسنده این مطلب: Saba

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا