بازار کار در کانادا

زمان مطالعه: 4 دقیقه
در این مقاله به بیان برخی قوانین کار در کانادا و همچنین بازار کار انواع رشته ها از مهندسی گرفته تا پزشکی و جنرال پرداخته میشود و همچنین وضعیت اشتغال در سال ۲۰۲۰ را در استان های مختلف کانادا و صنایع متفاوت بررسی نموده و در انتها به برخی مشاغل مورد نیاز کانادا در سال ۲۰۲۰ اشاره شده است.
کار در کانادا، شرایط مهاجرت کاری به کانادا و همچنین اخذ اقامت و تابعیت از طریق کار در کانادا برای مهاجرین یکی از مسائل مهم است.
✅ وضعیت بازار کار در کانادا چگونه است؟ ✅ آیا بازار کار مهندسی عمران در کانادا مناسب است یا خیر؟ ✅ شرایط کار در کانادا برای ایرانیان چگونه است؟ ✅ جستجوی کار در کانادا و نحوه کاریابی در کانادا به چه صورت می باشد؟ ✅ سایت های کاریابی ایرانی در کانادا کدامند؟
این سوالات ممکن است برای هر یک از متقضایانی که قصد کار در کانادا برای مهاجرت را دارند مطرح شود و ما در این مقاله به این قبیل سوالات و بازار کار انواع رشته ها پاسخ می دهیم.
👈مشاغل مورد نیاز کانادا در سال ۲۰۲۰، از مشاغل کارگری فنی مانند کارگران عمومی گرفته تا مشاغل با فناوری بالا مانند مهندسین نرم افزار، بخش‌ها و صنایع متنوعی را پوشش می دهند. طبق تحقیقات اداره کار کانادا و شرکت Randstad Canada، مشاغلی همانند مدیر توسعه کسب و کار، مهندس برق، مهندس کامپیوتر و توسعه دهنده، و مدیر پروژه های مهندسی در میان ۱۵ شغل اصلی مورد نیاز بازار کانادا در سال ۲۰۲۰ به شمار می‌روند.

در زمینه بازار کار، کانادا تا سال ۲۰۲۱، بیش از یک میلیون شغل جدید ایجاد خواهد کرد که فارغ التحصیلان این کشور نمی توانند همه آنها را پوشش دهند و بنابراین نیاز بازار کار به نیروهای ماهر کاری خارجی و مهاجرین کاری بیش از پیش خواهد بود.

✴️ دولت کانادا با توجه به برنامه ریزی های انجام شده، قصد دارد تا با توسعه بخش های زیر بنایی مانند صنعت نفت، ساختمان سازی، پزشکی و پرستاری، صنعت معدن و کشاورزی به تعداد مشاغل بیفزاید، که ایرانیان بخش بزرگی از جامعه مهندسین و مشاغل مهندسی را در کانادا تشکیل می‌دهند.
 

 

 

اگر شما همراهان گرامی کانادا از ایران هم مایل به تحصیل در کانادا هستید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید،

با پر کردن فرم ارزیابی و تماس با همکاران ما با دید بازتر و اطلاعات کامل و مطمئن پروسه مهاجرتی خود را استارت بزنید.

ما در اینستاگرام کانادا از ایران دنبال کنید.

کانال تلگرام گروه کانادا از ایران

 در شبکه های اجتمائی به مابپیوندید
   
0

نویسنده این مطلب: Saba

اسکرول به بالا