برترین شهرهای کانادا در جهان

زمان مطالعه: 3 دقیقه

تورنتو و مونترال جزو برترین شهرهای کانادا در جهان

بر اساس رتبه بندی جدید ، مونترال 48 مین شهر برتر جهان و تورنتو هجدهم است.
دو شهر دیگر کانادا نیز در 50 شهر برتر قرار گرفتند.
 
چند هفته پس از اینکه Time Out مونترال را ششمین شهر برتر جهان نامید ، رتبه جدیدی از بهترین شهرها پدیدار شده است.
در رتبه بندی بهترین شهرهای 2021 شرکت مشاوره Resonance، مونترال در رتبه 48 در لیست خود قرار دارد و 30 نقطه از تورنتو عقب است.
 
در این گزارش آمده است: “قلب عجیب و غریب فرانسوی کانادا با COVID-19 ضربه شدیدی خورد. اما بازگشت به روزهای روشن هرگز دور از دسترس نیست. مونترال را “رفتاری” ، “دو گونه در آغوش گرفتن” و “راحت تر از همه” توصیف می کند.

در حالی که مونترال – بین شهر austin (شماره 47) و کلگری (49) یکی از چهار شهر کانادایی است که در 50 شهر برتر قرار دارد، دو شهر کانادایی در رتبه های بالاتر قرار دارند: تورنتو در رتبه 18 و ونکوور در رتبه 46.

اگر احساس می کنید که مونترال امسال از تورنتو بسیار عقب است، بهتره بدانید که  این شهر در زیر مجموعه های خاصی بهتر عمل کرده است.

رزونانس مونترال را در زیرمجموعه فرهنگی خود بیست و پنجمین شهر برتر جهان قرار داد که بر اساس تعداد فعالیت ها ، نمایش ها و رویدادهای با کیفیت تعیین می شود.

مونترال در رتبه 29 دانشگاه ها قرار گرفت و مک گیل و دانشگاه مونترال هر دو چشمگیر عمل کردند – دومین مورد  “نقطه عطفی از نوع هوش مصنوعی” نامید.

به طور کلی ، جایگاه مونترال در لیست بهترین شهرهای رزونانس در سال 2021 هفت رتبه کاهش یافت. سال گذشته ، رزونانس مونترال را به عنوان چهل و هشتمین شهر برتر جهان رتبه بندی کرد.

رزونانس شهرها را با استفاده از ترکیبی از “عملکرد آماری و ارزیابی کیفی” توسط افراد محلی و بازدیدکنندگان ، با شش معیار اصلی: مکان ، افراد ، برنامه نویسی ، محصول ، رفاه و ارتقاء رتبه بندی کرد.
 
سه شهر برتر جهان در سال 2021 ، بر اساس گزارش رزونانس ، لندن ، پاریس و نیویورک هستند.
 
در شبکه های اجتمائی به مابپیوندید
   
5/5
0

نویسنده این مطلب: Saba

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا