بهترین استانهای کانادا برای مشاغل مددکاری اجتماعی

زمان مطالعه: 7 دقیقه

بهترین استانهای کانادا برای مشاغل مددکاری اجتماعی

بهترین استان ها برای درخواست مشاغل مددکاری اجتماعی در کانادا

کمبود نیروی کار تنها یکی از مشکلاتی است که کانادا در حال حاضر در بازار کار با آن مواجه است.
این بدان معنی است که آنها به کارگران ماهر نیاز دارند، مشاغلی که موقعیت های بیشتری نسبت به سایرین دارند، به عنوان مشاغل مورد تقاضا طبقه بندی می شوند.

اگر یک مددکار اجتماعی واجد شرایط هستید که به دنبال استفاده از مهارت های خود در کانادا هستید، خوش شانس هستید! مددکاران اجتماعی در فهرست طبقه بندی ملی مشاغل (NOC) در کانادا به عنوان NOC 4152 قرار دارند، به این معنی که نقش شما به عنوان یک مددکار اجتماعی مورد تقاضا است.
بیایید نگاهی به بهترین استان ها برای درخواست مشاغل اجتماعی در کانادا بیندازیم تا شانس مهاجرت شما به بهترین شکل ممکن بهینه شود.

مناطقی در کانادا که مددکاران اجتماعی مورد تقاضا هستند:

در حالی که کمبود مددکاران اجتماعی در سراسر کانادا وجود دارد، مناطق خاصی وجود دارند که تقاضای زیادی برای این شغل دارند. آنها به شرح زیر است:

 

    • آلبرتا؛
    • نیوبرانزویک؛
    • نوا اسکوشیا؛
    • انتاریو؛
    • جزیره پرنس ادوارد؛
    • ساسکاچوان

تقاضا برای مددکاران اجتماعی در طول همه گیری COVID-19 به طور قابل توجهی افزایش یافته است. این به این دلیل است که مردم برای مدت طولانی‌تر از حد معمول در خانه‌های خود محبوس می‌شوند، که به افزایش آشفتگی‌های خانگی و افزایش تقاضا برای خدمات اجتماعی کمک کرده است.

  • بریتیش کلمبیا به تنهایی از آغاز همه‌گیری، 1000 شغل افزایش داده است.

مددکاران اجتماعی که در یک محیط اداری به مشتریان خدمات ارائه می‌کنند یا از خانه‌ها بازدید می‌کنند، تشویق شده‌اند تا در صورت امکان به جلسات مجازی یا تلفنی بروند. تقاضا برای مددکاران اجتماعی به طور کلی قوی است. تعداد نقش‌های این گروه شغلی به دلیل عواملی غیر از همه‌گیری، افزایش خدمات به جانبازان، نیازهای روزافزون جمعیت سالخورده و تأکید فزاینده بر سلامت روان و نیازهای روانی جوانان در حال افزایش بوده است.

حقوق مددکاران اجتماعی در کانادا چقدر است؟

میانگین حقوق یک مددکار اجتماعی حدود 62893 دلار است. که البته به محل زندگی و کار شما در کانادا بستگی دارد.

 

Average Salaries for Social Jobs in Canada

ProvinceAverage Salary in CAD
Alberta$72,072
New Brunswick$65,747
Nova Scotia$72,262
Ontario$70,644
Prince Edward Island$58,825
Saskatchewan$71,732

شرایط ثبت نام برای مددکاران اجتماعی بین المللی در کانادا چیست؟

همه مددکاران اجتماعی تحصیل کرده بین المللی باید در کانادا ثبت نام کرده باشند تا بتوانند به عنوان مددکار اجتماعی در این کشور کار کنند. موارد زیر باید انجام شود:

  • مدارک تحصیلی خود را برای ارزیابی به انجمن مددکاران اجتماعی کانادا (CASW) ارسال کنید.
  • ارزیابی اعتبار تکمیل شده را به ACSW ارسال کنید. در صورت تایید ارزیابی، می توانید فرآیند ثبت نام را آغاز کنید.
  • برای ثبت نام موقت در ACSW اقدام کنید.
  • 1500 ساعت تمرین مددکاری اجتماعی را زیر نظر یک مددکار اجتماعی ثبت شده تکمیل کنید. این می تواند شامل تجربه کاری با حقوق یا بدون حقوق باشد.
  • شما باید نامه عدم سوء سابقه، و یک اظهارنامه شخصی به ACSW ارسال کنید تا رزومه مناسب خود را ثابت کنید. و
  • مدارکی دال بر داشتن بیمه مسئولیت حرفه ای ارائه دهید (بیمه ارائه شده از طریق کارفرمای شما قابل قبول است). اگر در حال حاضر کار نمی کنید، هنگام شروع کار باید مدارک بیمه خود را به ACSW ارسال کنید.

چگونه به عنوان مددکار اجتماعی به کانادا مهاجرت کنیم؟

روش های مختلفی برای مهاجرت به کانادا به عنوان مددکار اجتماعی وجود دارد،

با این حال، ما دو محبوب ترین و سریع ترین راه ها را برای این کار فهرست کرده ایم.

 

  1. اکسپرس انتری
  2. برنامه نامینیشن استانی
برنامه مهاجرتی پرستار خانگی (کودک و سالمند)

1. اکسپرس انتری

سیستم اکسپرس انتری راهی عالی برای مهاجرت شما به کانادا به عنوان مددکار اجتماعی است زیرا سیستمی است که سه برنامه مهاجرت اقتصادی فدرال را مدیریت می کند. آنها برنامه کارگران ماهر فدرال، برنامه تجارت ماهر فدرال و کلاس تجربه کانادایی هستند.

هنگام درخواست از طریق سیستم اکسپرس انتری، در صورت موفقیت، می توانید به عنوان یک مقیم دائم به کانادا بیایید. این کار با قرار دادن درخواست شما در یک استخر قرعه کشی همراه با سایر متقاضیان واجد شرایط انجام می شود، در اینجا به شما یک امتیاز سیستم رتبه بندی جامع (CRS) داده می شود که رتبه شما را در استخر تعیین می کند. برای واجد شرایط بودن باید از امتیاز برش CRS خاص برخوردار شوید یا از آن فراتر بروید. در صورت موفقیت شما این شانس را خواهید داشت که با دریافت دعوتنامه برای درخواست (ITA) برای اقامت دائم کانادا اقدام کنید.

 

مزایای سیستم اکسپرس انتری عبارتند از:
  • شما می توانید با یا بدون پیشنهاد شغلی به کانادا مهاجرت کنید.
  • داشتن مدرک در مددکاری اجتماعی امتیاز CRS را برای شما به همراه خواهد داشت.
  • اگر اولین بار موفق نشدید، در استخر اکسپرس انتری خواهید ماند که در آن می توانید امتیاز CRS خود را بهبود بخشید. و
  • زمان پردازش درخواست شما می تواند تا 6 ماه طول بکشد و آن را به یکی از سریع ترین سیستم های مهاجرت در کانادا تبدیل می کند.
  • این یکی از برنامه‌هایی است که نمی‌خواهید از آن چشم پوشی کنید، زیرا سیستم اکسپرس انتری تنها در سال جاری 105500 دعوت نامه برای درخواست (ITA) صادر می‌کند!

2. برنامه نامزدهای استانی

برنامه نامزدهای استانی (PNP) توافقی است که برای استان های محلی برای معرفی مهاجران اقتصادی واجد شرایطی که می خواهند در یک استان خاص کار کنند و بمانند، تنظیم شده است.

برای افزایش شانس خود برای دریافت نامزدی از یک استان، بهترین روش این است که در جایی که مهارت های شما مورد نیاز است، درخواست دهید. هرچه تقاضای آنها بیشتر باشد، شانس شما بیشتر است. در این شرایط، شما باید به بهترین استان ها برای درخواست مشاغل اجتماعی در کانادا نگاه کنید تا شانس خود را برای دریافت نامزدی افزایش دهید.

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیش تر در رابطه با نحوه دریافت ویزای کاری و مهاجرت به کانادا، می توانید با مشاورین ما در تماس باشید.

در شبکه های اجتمائی به مابپیوندید
    
0

نویسنده این مطلب: Saba

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا