تحصیل در رشته های بهداشت و درمان

زمان مطالعه: 5 دقیقه

تحصیل در رشته های بهداشت و درمان

✅ مقدمه بهداشت :

🌡️ مشغول شدن و خدمت رسانی در حوزه پزشکی و ارائه خدمات درمانی یکی از شغل های پرطرفدار و قابل احترام در سراسر جهان است. در کشور کانادا، بعد از آموزش آنچه بیشتر از همه برای دولت کانادا مهم می باشد، ارائه خدمات درمانی استاندارد و البته رایگان است.
🌡️ از نظر دولت فدرال کانادا، دریافت خدمات درمانی، سهم و حق مسلم هر شهروند کانادایی است. از این رو این رشته در دانشگاه های برتر کانادا هم از اهمیت زیادی برخوردار است و می تواند یک موقعیت استثنایی برای شما و آینده حرفه ای تان باشد.
🌡️ در رشته مراقبت های پزشکی شما باید با بیماران، دیگر پزشکان و مراکز بهداشتی و درمانی سرو کار داشته باشید.

✅ رشته های برتر بهداشت و درمان در کانادا :

🌡️ مادامیکه انسان در این کره زمین زندگی می کند، بهداشت و درمان موضوع بزرگی برای علاقه مندان خواهد بود.

🌡️ این صنعت مبلغ 7.8 میلیارد دلار از تولیدناخالص ملی کانادا را در بردارد و پتانسیل رشد عظیمی را خواهد داشت.

🌡️ مناطق آماده برای رشد از سلامت دیجیتال تشکیل شده اند که سلامت دیجیتال قرار است تا سال 2020 رشد 233 میلیارد دلاری داشته باشند و درمان صحیح قرار است تا سال 2023 بازار 88 میلیارد دلاری داشته باشد

✅ رشته های برتر بهداشت و درمان برای دانشجویان بین المللی در کانادا :

✅ اشتغال در رشته های مرتبط با بهداشت و درمان در کانادا :

❇️ از آنجایی که کشور کانادا اهمیت زیادی به بخش درمان می دهد و هر ساله نیرو های زیادی را در این زمینه استخدام می کند، به جرات می توان گفت هم انتخاب این رشته بسیارمنطقی می باشد و هم انتخاب کشور کانادا، برای تامین آینده شغلی تان بسیار هوشمندانه است.
❇️ دانشگاهی که انتخاب می کنید، باید بهترین دوره های کارآموزی را به شما ارائه دهد تا در این حین تجربه کافی و مرتبطی را به دست آورید. در این حین باید مهارت هایی را در زمینه تخصص تان در خود تقویت کنید، مانند مراقبت از بیمار، بررسی نتایج آزمایشگاهی، مدیریت زمان و البته مهارت هایی مانند برنامه ریزی، هدف گذاری، تحلیل داده ها، رهبری و ارتباط موثر با بیماران و همکاران.

✅ حقوق و دستمزد:

❇️ برای موفقیت در این رشته درست است که تخصص مهم است اما تجربه حرف اول را می زند. به همین دلیل است که تاکید ما روی دوره های کارآموزی و انترنی است و به هیچ وجه این موضوع نباید ساده انگاشته شود.

❇️ خوشبختانه دولت کانادا این امکان را برای شما فراهم کرده است و شما نه تنها در دوران تحصیلی تان می توانید در دوره های انترنی و کارآموزی شرکت کنید بلکه بعد از آن هم امکان کار در مراکز بهداشتی را به صورت داوطلب دارید.

💸 متوسط حقوق بهداشت و درمان، دارو سالانه معادل 31.444 دلار و یا 16.13 دلار /ساعتی می باشد.
💸مشاغل برای تازه ورودها از 27.300 دلار سالانه می باشد در حالیکه کارکنان با تجربه تر معادل 53.454 دلار سالانه دریافتی خواهند داشت.

اگر شما همراهان گرامی کانادا از ایران هم مایل به مهاجرت و کار در کانادا هستید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید،

با پر کردن فرم ارزیابی و تماس با همکاران ما

با دید بازتر و اطلاعات کامل و مطمئن پروسه مهاجرتی خود را استارت بزنید.

در شبکه های اجتمائی به مابپیوندید
 
5/5
0

نویسنده این مطلب: Sarah

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا