تغییرات ویزای تحصیل و کار در پاییز

زمان مطالعه: 9 دقیقه

 

 

تغییرات ویزای تحصیل و کار در پاییز

 

🍁کانادا تغییرات عمده ی ویزای تحصیل و کار را برای پاییز سال 2020 اعلام کرد.
🍁دانشجویان بین المللی می توانند در پاییز امسال در خارج از کانادا ثبت نام کنند و پس از عزیمت به کانادا ، مجوز کار بعد از فارغ التحصیلی دریافت کنند.کانادا در حال تغییر عمده در قوانین اجازه کار پس از فارغ التحصیلی (PGWP) برای دانشجویان بین المللی است که می خواهند در کانادا از ابتدای پاییز تحصیل کنند.PGWP دانشجویان بین المللی را قادر می سازد بعد از اتمام برنامه آموزشی خود در یک موسسه یادگیری تعیین شده کانادایی (DLI) تجربه کار کانادایی را بدست آورند .

🍁 دانشجویان بین المللی برای اینکه واجد شرایط PGWP باشند باید حداقل 8 ماه طول برنامه را در DLI به پایان برسانند. برنامه تحصیل آنها باید به دیپلم ، مدرک یا گواهی منجر شود. طول نهایی PGWP به طول برنامه تحصیل دانشجویان در کانادا بستگی دارد.

🍁 دانشجویان می توانند برنامه را بصورت آنلاین شروع کنند و پس از آمدن به کانادا هنوز هم 3 سال برای PGWP واجد شرایط هستند. به طور معمول ، دوره های آنلاین به دلیل نیاز مطالعه برای برنامه PGWP حساب نمی شوند. با این حال ، با توجه به وقفه های مسافرتی مرتبط با ویروس کرونا در سرتاسر جهان ، مهاجرت ، پناهندگی و شهروندی کانادا (IRCC) اکنون به دانشجویان بین المللی این امکان را می دهد که در خارج از کشور به صورت آنلاین تحصیل کنند و هنوز هم واجد شرایط درخواست بعد از فارغ التحصیلی برای اجازه کار هستند.

🍁 IRCC (مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا ) اصلاحات را در شامگاه 14 می 2020 اعلام کرد . دانشجویان بین المللی جدید قادر خواهند بود برنامه های خود را در DLI کانادایی به صورت آنلاین در پاییز سال 2020 آغاز کنند و تا 50 درصد برنامه را در حالی که در خارج از کشور هستند تکمیل کنند ، و سپس پس از اتمام تحصیل ، هنوز هم می توانند PGWP را برای کار در کانادا به دست آورند.
🍁 IRCC همچنین خاطرنشان كرد: دانشجویان بین المللی مدت زمانی را كه در خارج از كانادا گذرانند ، تا 31 دسامبر سال 2020 از طول مدت PGWP كاهش نمی یابند.
🍁 در یک سناریوی فرضی ، یک دانشجوی بین المللی جدید می تواند پاییز امسال برنامه خود را از طریق DLI کانادایی بصورت آنلاین آغاز کند و هنوز هم حداکثر سه سال واجد شرایط PGWP باشد تا زمانی که آنها تا پایان سال 2020 وارد کانادا شوند و یک دوره مقدماتی را تمام کنند.

چرا این یک اعلامیه بزرگ است


🇨🇦 PGWP در بین دانشجویان بین المللی کانادا بسیار آرزو می شود زیرا این امکان را می دهد تا بعد از اتمام تحصیل تا سه سال در کانادا فعالیت کنند.

براساس بررسی سالانه دفتر آموزش بین المللی كانادا در مورد دانشجویان خارجی ، چنین تجربه کاری در هنگام ارسال برنامه مهاجرت فدرال یا استاني خود ، كه 60 درصد دانشجویان بین المللی قصد انجام آن را دارند ، به آنها مزیت اصلی می بخشد .

🇨🇦به عنوان مثال ، تحت سیستم رتبه بندی جامع ورود به سیستم اکسپرس اینتری (CRS) ، دانشجویان سابق بین المللی برای تحصیلات و تجربه کاری کانادایی از امتیازات اضافی CRS برخوردار می شوند.

🇨🇦 علاوه بر مسیرهای فدرال ، جریانهای متنوعی از برنامه های نامزدی استانها (PNP) نیز برای کمک به دانشجویان قبلی بین المللی برای انتقال به اقامت دائم وجود دارد.

🇨🇦 در ماه های اخیر ، دانشجویان قبلی بین المللی بیشتر دعوت نامه هایی را برای درخواست اقامت دائم از طریق قرعه کشی Express Entry دریافت کرده اند که تنها نامزدهای کلاس تجربه کانادا و نامزدهای PNP را انتخاب کرده اند.

🇨🇦 این اطلاعیه بزرگ بیشتر دانشجویان بین المللی را ترغیب به ادامه تحصیل در کانادا در پاییز امسال خواهد کرد ، نه این که تحصیلات بعد از متوسطه را متوقف کند. دلیل این امر این است که دانشجویان بین المللی که می خواهند سرانجام برای مهاجرت به کانادا اقدام کنند می خواهند از فرصت تکمیل بخشی از تحصیلات خود در کشورهای مبداء خود سرمایه گذاری کنند ، در حالی که هنوز هم می توانند به همان مزایایی دسترسی داشته باشند که مورد نیاز آنها بود. تحصیل فیزیکی در کانادا.

🇨🇦 یکی دیگر از مزایای اصلی هزینه تحصیل در کانادا برای آنها کاهش می یابد ، زیرا در آغاز تحصیلات خود در کانادا مجبور به پرداخت هزینه های اضافی زندگی نخواهند شد.
 

این اعلامیه باعث تقویت اقتصاد و مشاغل کانادا خواهد شد .

🟫 با این وجود، این اصلاح سیاست باید برای اقتصاد کانادا اثبات شود زیرا شهریه ای که دانشجویان بین المللی می پردازند به پشتیبانی از مشاغل در کالج ها و دانشگاه های سراسر کانادا کمک می کند. علاوه بر این، دانشجویان بین المللی پس از ورود به کانادا، از طریق هزینه ها، نیروی کار و مالیاتی که به عنوان کارگر پرداخت می کنند از چندین طریق از فعالیت اقتصادی حمایت می کنند.

🟫 پیش از شروع همه گیری COVID-19 ، بیش از 640،000 دانشجوی بین المللی در کانادا سالانه 22 میلیارد دلار در اقتصاد و حمایت از حدود 170،000 شغل کانادایی کمک می کردند.

🟫 علاوه بر این ، بسیاری از این دانشجویان در نهایت انتقال به اقامت دائم را انجام می دهند ، که به دراز مدت به اقتصاد کانادا کمک خواهد کرد زیرا این ویژگی ها دارای ویژگی های کلیدی سرمایه انسانی است که از نتایج قوی بازار کار مهاجران کانادا پشتیبانی می کند. این خصوصیات شامل جوان بودن در سن ، مسلط به انگلیسی و / یا فرانسوی ، و داشتن تحصیلات کانادایی ، تجربه کار و ارتباطات اجتماعی و حرفه ای است.

🟫 در اوایل آوریل ، IRCC برای اولین بار این اقدام را برای دانشجویان بین المللی که دوره های آنها در ماه مه و ژوئن آغاز شده است ، اعمال کرد . اطلاعیه 14 مه برای دانش آموزانی که ترم خود را در ماه سپتامبر شروع می کنند ، تمدید می شود.

🟫 گرچه دانشجویان بین المللی که پس از 18 مارس مجوز تحصیل خود را دریافت کرده اند ، هنوز قادر به ورود به کانادا نیستند ، مجوزهای جدید هنوز پردازش می شود و IRCC می گوید که دانش آموزان جدید را در مورد زمانی که می توانند دوباره به کانادا سفر کنند ، مطلع خواهند کرد.

 

کانادا برای دانشجویان بین المللی جذاب تر می شود

به دلایل ذبل اثبات شده که کانادا یکی از جذاب ترین مقصد های جهان برای دانشجویان بین المللی در سال های اخیر است :

◾دانشجویان و همسران و شرکای زندگی آنها می توانند در طول و بعد از تحصیل کار کنند.

◾کانادا این فرصت را برای تحصیل و زندگی در محیط های انگلیسی و یا فرانسوی فراهم می کند.

◾کانادا کشوری بسیار امن است.

◾کانادا هر ساله از مهاجران ، دانشجویان بین المللی ، متخصصان خارجی و بازدید کنندگان حدود 200 کشور استقبال می کند.

◾تا حدودی به دلیل ضعیف تر بودن دلار کانادا ، کانادا از سایر مقاصد بین المللی محبوب دانشجویی مقرون به صرفه است .

◾بیش از 80 مسیر اقامت دائم برای دانشجویان بین المللی وجود دارد. در سال 2018 ، تقریباً 54000 دانشجوی بین المللی سابق اقامت دائم کانادا را به دست آوردند.

اگر شما همراهان گرامی کانادا از ایران هم مایل به تحصیل در کانادا هستید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید،

با پر کردن فرم ارزیابی و تماس با همکاران ما با دید بازتر و اطلاعات کامل و مطمئن پروسه مهاجرتی خود را استارت بزنید.

ما در اینستاگرام کانادا از ایران دنبال کنید.

کانال تلگرام گروه کانادا از ایران

 در شبکه های اجتمائی به مابپیوندید
   
0

نویسنده این مطلب: Admin3

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا