تکمیل مراحل صدور دعوتنامه برنامه PGP سال 2020

زمان مطالعه: 4 دقیقه

کانادا دعوتنامه های برنامه مربوط به والدین و پدر/ مادر بزرگ برای سال 2020 را صادر کرده است.

💢در حال حاضر IRCC کانادا دعوتنامه هایی را برای کسانی که برای برنامه اسپانسرشیپ والدین و یا پدر/مادر بزرگ سال 2020 انتخاب شده اند، را صادر نموده است.

⭕ دعوتنامه هایی که برای اسپانسر شیپی والدین و پدر/مادر بزرگ در سال 2020 از طریق فرم اسپانسرشیپی ارائه شده اند، تکمیل و صادر شده است.
🔴 در چند هفته گذشته، اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا IRCC دراو برنامه PGP سال 2020 خود را برگزار کرد و دعوتنامه ها طی ده روز صادر و ارسال شدند.
🛑 اسپانسرها در یک بازه 60 روزه تقویمی فرصت دارند تا یک برنامه جامع برای حمایت والدین و یا پدر/ مادر بزرگ خود ارائه دهند.

 
 
✅ IRCC در اطلاعیه مطبوعاتی خود اعلام کرد، آن دسته از کسانی که فرم درخواست اسپانسرشیپی خود را ارائه کرده و دعوتنامه صادر شده خود را دریافت نکرده اند، باید در قسمت Junk و یا Spam ایمیل خود را بررسی نمایند تا از وضعیت صدور دعوتنامه خود مطلع شوند.
✔️ همچنین می توانند با مراجعه به وب سایت اداره مهاجرت از وضعیت درخواست خود آگاه شوند.
☑️ اداره مهاجرت همچنین اظهار داشت این تعداد دعوتنامه ها به صورت تصادفی انتخاب شده اند و این اداره تأکید کرد که برای سال 2020 حدود 10 هزار دعوت نامه تکمیلی برای برنامه PGP پذیرفته خواهند شد.
 
 
 
🟢 IRCC همچنین اشاره کرد که PGP به دلیل محبوبیت درخواستهای بیشتری نسبت به سایر برنامه ها دارد، از این رو کسانی که برای دراو سال 2020 انتخاب نشده اند، با شروع برنامه در سال 2021 می توانند دوباره درخواست خود را ارسال نمایند. در سال 2021 کانادا قصد دارد تا 30 هزار دعوتنامه از طریق این برنامه صادر نماید. اطلاعات وجدول زمانی بیشتر برای PGP به محض ارائه در صفحه وب سایت رسمی IRCC در دسترس خواهد بود. در سال 2021 اداره مهاجرت دراو دیگری را برگزار خواهد کرد.
🔵 PGP به شهروندان و دارندگان اقامت دائم این امکان را می دهد تا از والدین و پدر/مادر بزرگ خود برای مهاجرت به کانادا حمایت مالی داشته باشند و به والدین این امکان را می دهد که با تأیید برای این برنامه اقامت دائم اخذ نمایند و در آینده می توانند برای تابعیت کانادا اقدام کنند.
🟠 البته متقاضیانی که تمایل دارند از طریق سوپر ویزا برای والدین و یا پدر/ مادر بزرگ خود اقدام کنند، آنها اجازه خواهند داشت که حداکثر تا دو سال در کانادا بمانند.
 
 
 

اگر شما همراهان گرامی کانادا از ایران هم مایل به مهاجرت به کانادا هستید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید،

با پر کردن فرم ارزیابی و تماس با همکاران ما با دید بازتر و اطلاعات کامل و مطمئن پروسه مهاجرتی خود را استارت بزنید.

ما در اینستاگرام کانادا از ایران دنبال کنید.

 

 

کانال تلگرام گروه کانادا از ایران

 
در شبکه های اجتمائی به مابپیوندید
 
 
 
5/5
0

نویسنده این مطلب: Sarah

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا