جاذبه های فرهنگی و توریستی کانادا

زمان مطالعه: 4 دقیقه
     

جاذبه های فرهنگی

 

📌 قتلهای کمتر باسلاح گرم
آمارهای کانادا نشان می دهد که آنها نسبت بسیار پایینتری از مردم کشته شده با اسلحه گرم در مقایسه با اغلب کشورها دارند. آنها در رابطه با استفاده از اسلحه گرم قوانین و مقررات بسیار شدیدی دارند.

📌 دولت مترقی از لحاظ اجتماعی

درهای کانادا به روی پناهندگان نیازمند خانه سوریه باز است درحالیکه خیلی از کشورهای دیگر به این افراد نیازمند کمکی نکرده و درهای کشورشان را به روی آنها می بندند. کانادا به خاطر مترقی بودن از لحاظ اجتماعی و درگیر جامعه بودن به خود افتخار می کند و به پذیرا بودن پناهندگان مشهور می باشد.

📌 پذیرا بودن در جامعه

تطبیق با یک کشور و محیط جدید به اندازه کافی سخت می باشد، مردم کانادا این موضوع را می دانند و از نظر اجتماعی امکان تطبیق افراد خارجی را ایجاد می کنند.

📌 فضاهای باز وسیع

اگر عاشق فضای باز اطراف خانه خود هستید و دوست دارید از مجتمع آپارتمانی و فضاهای پر ازدحام دور باشید کانادا مخصوص شماست. با وجود کمترین جمعیت حدود ۳٫۷۵ انسان در هر کیلومتر مربع خانه های فراوان با فضای باز در کانادا وجود دارد.

📌 منابع طبیعی

کانادا باوجود بزرگترین منابع آب تازه سرشار از برکت می باشد و خشکسالی به این زودی ها در این کشور رخ نخواهد داد. دریاچه های کانادا از کل دریاچه های جهان بیشتر می باشد.

جاذبه های توریستی

 

📌 عبور از کنار یخچالهای طبیعی

همیشه یخچالهای طبیعی از دور دیده شده اند اما در کانادا می توانید به سفر رفته و از کنار یخچالهای طبیعی پیاده و یا در هنگام رانندگی رد شوید و آنها را از نزدیک ببینید.

📌 شنا از طریق لوله تنفس همراه با نهنگ ها

شنا از طریق لوله تنفس همراه با نهنگهای بلوگای سفید کاری است که حتما باید انجام دهید، خلیج غربی هادسون کانادا مکان زندگی تقریبا ۲۷۰۰۰ نهنگ بلوگای سفید می باشد. هر تابستان حدود ۳۰۰۰ از آنها جمع می شوند و می توانید همراه با یک تور به شنا با لوله تنفس رفته و نهنگ ها را ببینید.

📌 مسابقه آفتاب نیمه شب

در کانادا قایق رانهای کانو و کایاک دقیقا در محل مناسب هستند. هر ساله کانادا میزبان یک مسابقه شبانه روزی ۴۴۴ مایلی به نام مسابقه آفتاب نیمه شب می باشد.

📌 سفر به پارک ژوراسیک

در پارک ملی گرسلند می توانید نگاهی اجمالی بر جهان کهن دایناسورها داشته باشید. این پارک دارای فسیلهای جذاب دایناسورها می باشد که می توانید در حین لذت بردن از همراهی با تورهای راهنمادار ببینید.

📌 تمبرهای شخصی

حتی اگر نخست وزیر یا رئیس جمهور هم نباشید می توانید تصویر چهره خود را روی تمبرهای نامه ها و بسته هایی که برای خانواده و دوستان خود میفرستید قرار دهید.
0

نویسنده این مطلب: Samaneh

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا