جدیدترین برنامه بازگشایی مراکز آموزشی آنتاریو

زمان مطالعه: 6 دقیقه

استان آنتاریو جزئیات برنامه بازگشایی مراکز آموزشی پس از دوره متوسط خود را منتشر کرد.

 
📍 دولت انتاریو طرحی را برای از سرگیری تدریجی و ایمن دستورالعمل های حضوری در مؤسسات پس از دوره متوسطه در سراسر استان برای ترم تابستان تهیه کرده است. این طرح با مشورت با رئیس ارشد پزشکی بهداشت این استان تهیه شده است.

🔻 با آغاز ماه جولای سال 2020 ، کلاس های حضوری آموزشی بصورت محدود برای دانشجویانی که بدلیل شیوع ویروس کرونا قادر به فارغ التحصیلی یا ادامه تحصیل نبودند، از سر گرفته می شود. از ماه جولای کلاس های حضوری بصورت محدود برای دانشجویانی که بدلیل شیوع ویروس کرونا قادر به فارغ التحصیلی و ادامه تحصیل نبودند، از سر گرفته می شود.

🔻 این مرحله در ابتدا از رشته های ضروری و مورد تقاضای بازار کار، مانند پرستاری، پشتیبانان شخصی (PSW)، مهندسی و سایر حرفه های مهم، بصورت کلاس های حضوری به دانشجویان ارائه می دهند. هزاران دانشجو در سراسر استان می توانند از بازگشایی دانشگاه ها از این ترم تابستان بهره مند شوند
 
 
الویت اصلی طرح ما، سلامت و ایمنی دانشجویان و کارکنان مراکز آموزشی است

اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا

 

 

🔶 در ماه سپتامبر، تمام دانشجویان از طریق یادگیری مجازی، یا آموزش بصورت قالبهای ترکیبی، می توانند در دوره آموزشی خود شرکت کنند.

✅ بازگشایی محدود ترم تابستان به مؤسسات فردی کمک می کند تا با اطمینان از وجود پروتکل های بهداشتی و ایمنی مناسب ، برای دوره پاییز آماده شوند. استان در حال تدوین چارچوبی است که طی روزهای آینده به بخش منتقل می شود که در مورد بازگشایی تابستان و اقدامات بهداشتی و ایمنی راهنمایی می کند.

✅ دانشکده ها و دانشگاه ها با کمک عموم، مؤسسات محلی مانند فرهنگسراها، کالج های حرفه ای خصوصی و سایر موسسات آموزشی ممکن است در این بازگشایی داوطلبانه شرکت کنند.
مؤسساتی که برای شرکت در این طرح شرکت می کنند، وظیفه دارند برنامه های خود را برای این بازگشایی محدود مطابق با توصیه های بهداشت عمومی و هرگونه راهنمایی وزارت برگزار کنند.

 

“اکنون ، ما باید حمایت کنیم و اطمینان حاصل کنیم که دانش آموزان ما می توانند یادگیری را به صورت حضوری یا به صورت مجازی ادامه دهند و به نسل بعدی قهرمانان خط مقدم ، مبتکران و سازندگان جامعه تبدیل شویم.”

داگ فورد

 

 

📌 به منظور حفظ جایگاه انتاریو به عنوان رهبر جهانی در بخش آموزش عالی و تحقیقات، دولت نیز تابستان امسال کار خود را در چارچوب نوسازی دیجیتال و دانشگاهی آغاز خواهد کرد.

📌 از طریق این طرح آزمایشی، به گشایش پتانسیل یادگیری مجازی ، تطبیق آموزش و آموزش پس از دوره متوسطه برای پاسخگویی به نیازهای یک بازار کار و اقتصاد به سرعت در حال تغییر، افزایش مسئولیت پذیری آموزش پس از دوره متوسطه ، توسعه زیرساخت های لازم دیجیتال و به طور کامل تحقق ارزش تحقیق و نوآوری و مجوز مالکیت معنوی در بازار داخلی و جهانی کمک لازم را بکند.

📌 بهداشت و ایمنی دانشجویان ، دانشکده ها و کارمندان ما اولویت اصلی دانشگاه های انتاریو است. مؤسسات ما با جدیت تلاش می کنند تا ایمن ترین گزینه ها را برای ثبت نام در ترم های تابستان و پاییز فراهم کنند که هم با مقررات بهداشت عمومی هماهنگ باشند و هم اطمینان حاصل کنند که دانشجویان همچنان از یک آموزش عالی با کیفیت و یک تجربه غنی دانشگاه اطمینان حاصل می کنند که آنها را با مهارت های سازگار مورد نیاز برای کمک به فارغ التحصیلی می گیرند.

 

 

“مسئله مهم این است که ما به دانشجویان اجازه دهیم تحصیلات خود را تمام کنند و فارغ التحصیل شوند تا بتوانند در بخش نیروی کار در رشته های پر تقاضا و ضروری بپیوندند و به بازگرداندن استان در مسیر رونق کمک کنند.”
“من همکاری خود را با دانشگاه ها و کالج ها ادامه خواهم داد تا به نحو احسن بتوانم تعیین كنم كه چگونه می توان بهترین راه را برای بازگشایی موسسات ما در ترم پاییز و بعد از آن به گونه ای كه مسئولیت و ایمن دانش آموزان و كاركنان ما باشد، پیش برد.”

راس رومانو ، وزیر دانشکده ها و دانشگاه ها

 

 

در سال های 2018 و 2019 ، بیش از 800000 دانشجو در کالج ها، دانشگاه ها ، موسسات بومی و کالج های حرفه ای خصوصی انتاریو واقع در هر منطقه از استان ثبت نام کردند.

 
 
 
 

اگر شما همراهان گرامی کانادا از ایران هم مایل به مهاجرت به کانادا هستید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید،

با پر کردن فرم ارزیابی و تماس با همکاران ما با دید بازتر و اطلاعات کامل و مطمئن پروسه مهاجرتی خود را استارت بزنید.

ما در اینستاگرام کانادا از ایران دنبال کنید.

 

 

کانال تلگرام گروه کانادا از ایران

 
در شبکه های اجتمائی به مابپیوندید
 
0

نویسنده این مطلب: Saba

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا