جذاب‌ترین شهر کانادا برای نقل مکان

زمان مطالعه: 4 دقیقه
آماده‌اید که تغییری در مناظری که می‌بینید به وجود بیاورید؟

این مطلب ایده‌هایی را به شما می‌دهد. گزارشی که توسط وب سایت امور مالی برتیانیایی منتشر شده «جذاب‌ترین شهرها را برای نقل کردن به آنها» را رتبه بندی کرده است.

این گزارش تعدادی از عوامل کلیدی را برای رتبه‌بندی خود بررسی کرده است، که از آن جمله می‌توان بازار مسکن، میانگین دمای سالانه، هزینه‌های ملک، متوسط حقوق و هزینه‌های زندگی، و همچنین تعداد رستوران‌ها و وسعت فضای سبز اشاره کرد. این گزارش همچنین میانگین امید به زندگی و سرعت اینترنت در هر شهر را نیز در نظر گرفته است.

▫️این رتبه بندی بر اساس فاکتورهای کلیدی به هر شهر امتیازی از 10 می‌دهد. از 84 شهر در سراسر جهان که در این فهرست گنجانده شده‌اند، آستین در تگزاس، توکیو و چارلستون در کارولینای جنوبی بالاترین امتیاز را کسب کردند.

▫️این رتبه بندی در مورد شهرهای کانادایی، ممکن است شما را شگفت زده کند چرا که شهری که بالاترین رتبه را کسب کرد تورنتو یا ونکوور نیست، بلکه کلگری با امتیاز 4.32/10 در جایگاه 43 جهان و بهترین شهر در کانادا برای نقل مکان کردن به آن است. در مقایسه، آستین امتیاز 6.02/10 را به دست آورد، بنابراین این بزرگترین شهر در آلبرتا چندان از آستین عقب نیست.

با وجود میانگین دمای سالانه 3.6 درجه سانتیگراد و میانگین بارندگی سالانه 529 میلی متر، این رتبه بندی نشان داد که کلگری مطلوب‌ترین شهر کانادا برای نقل مکان است.

رتبه بندی شهرهای کانادا از نظر کیفیت زندگی
 
تورنتو با امتیاز 4.09 از 10 در ردۀ پنجاه و ششم قرار گرفت، مونترال امتیاز 4.00، کبک امتیاز 3.96 و ونکوور امتیاز 3.45 را به دست آوردند.

▫️این گزارش همچنین بهترین شهرها را بر اساس دسته بندی‌های خاص، از جمله هزینۀ زندگی، آب و هوا و مقرون به صرفه بودن، تفکیک می‌کند. تورنتو با 43349 دلار سالانه برای یک خانوادۀ چهار نفره جزو شهرهای گران قیمت از نظر هزینۀ زندگی قرار گرفتند.

 

▫️تورنتو همچنین با میانگین دمای سالانه 8.7 درجۀ سانتیگراد بهترین امتیاز را در بین شهرهای کانادا از نظر آب و هوا کسب کرده است و در جایگاه 65 قرار دارد.

▫️ونکوور به دلیل آب و هوای خود که گرمتر از تورنتو است با میانگین دمای 9.5 درجه سانتیگراد است، اما سالانه 2351 میلی متر بارندگی دارد، در جایگاه هشتاد و چهارم قرار گرفت.

   

5/5
0

نویسنده این مطلب: Saba

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا