دانشگاه کانادا وست

زمان مطالعه: 7 دقیقه

دانشگاه کانادا وست یک مرکز آموزشی نوآور در حوزه کسب و کار و فناوری در کانادا است که به دانشجویان داخلی و خارجی در دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد مدرک اعطا می کند. این دانشگاه یک مرکز آموزشی پویا و در حال رشد است که به واسطه اتصال به جامعه تجاری و کسب و کار و تعهد به ارائه خدمات دانشجویی بی نظیر شناخته می شود.
دانشگاه کانادا وست (UCW) با چشم انداز ایجاد یک دانشگاه مستقل و قابل دسترسی که بر عالی ترین کیفیت آموزشی توجه دارد، در سال 2004 تاسیس شد. این دانشگاه در یکی از بهترین شهرهای دنیا ونکوور برای زندگی قرار دارد و شرکت های جهانی بسیاری در نزدیکی این دانشگاه وجود دارند. این مزیت شانس دانشجویان برای کسب تمامی تجارب ضروری حوزه کسب و کار را افزایش میدهد تا بتوانند خود را برای موقعیتهای شغلی عالی بعد از اتمام تحصیل در دانشگاه آماده کنند. سونی، مایکروسافت، آمازون و دیگر شرکتهای بین المللی در ونکوور دفتر دارند.
دانشجویان و استادان به صورت 24 ساعته و در تمام روزهای هفته از طریق پرتال کتابخانه به تمامی منابع موجود به صورت آنالین دسترسی دارند.

دانشگاه در مرکز شهر واقع شده و دانشجویان از 52 کشور جهان را دور هم جمع کرده است. تعداد دانشجویان حاضر در کلاسها اندک بوده و استادان با تجربه فعالیت در کسب و کارهای واقعی در کلاسها حضور دارند.
دوره های آموزشی چهار ترم در سال است و دانشجویان با انگیزه می توانند با سرعتی بیشتر نسبت به واحد های آموزشی قدیمی تحصیلات خود را به اتمام برسانند. دانشگاه کانادا وست خدمات اسکان و رزرو محل اقامت ارائه نمی دهد.
این دانشگاه با رهبران حوزه دیجیتال مانند سیلز فورس (تریل هد)، تبلو و آی بی ام برای افزودن مباحث دیجیتال مرتبط به دورس خود همکاری می کند.
مزیت های دانشگاه: تخصیص اعتبارات مالی، عضویت ها و عناوین موارد مهمی برای یک دانشگاه محسوب می شوند زیرا کیفیت شرایط تحصیلی فراهم شده را از خارج دانشگاه تضمین می کنند.
وجه تمایز کانادا وست از دیگر دانشگاه ها:یادگیری فشرده، با محوریت کسب و کار برای همه – قرار داشتن در مرکز جامعه پویا و سرزنده تجارت و کسب و کار ونکوور – استادان مجرب – کلاس های کم جمعیت – اتمام سریع تر دوره های آموزشی

وجه تمایز کانادا وست از دیگر دانشگاه ها

▪ یادگیری فشرده، با محوریت کسب و کار برای همه ▪ قرار داشتن در مرکز جامعه پویا و سرزنده تجارت و کسب و کار ونکوور ▪ استادان مجرب ▪ کلاس های کم جمعیت ▪ اتمام سریع تر دوره های آموزشی
 

🟥 شرایط زبان انگلیسی مورد نیاز

حداقل نمره ی آیلتس مورد نیاز برای دوره های BA و BComm و MBA: (نمره کل 6.5 با حداقل نمره ی 6.0 در هر یک از بخش ها)

 

🟥 شرایط تحصیلی مورد نیاز

مقطع کارشناسی: – مدارک معادل با دیپلم کانادا (سال 12)/ دیپلم متوسط+ گواهینامه پیش دانشگاهی – حداقل معدل C (2 از 4.33) در دروس معادل با انگلیسی سال آخر بریتیش کلمبیا به اضافه سه مورد از بهترین دروس تحصیلی سال آخر
مقطع ارشد (MBA): – مدرک لیسانس در رشته های مدیریت کسب و کار (BBA) یا تجارت (BComm) یا معادل آن از یک دانشگاه معتبر – حداقل معدل 3.0 از 4.33 نمره (یا معادل آن) – نمره ی قبولی در آزمون GMAT یا GRE اخذ شده در 5 سال اخیر – یک عنوان شغلی حرفه ای کانادا یا معادل بین المللی آن (به طور مثال: CPA، CA، CGA، CMA، CHRP یا P.Eng) – حداقل دو سال سابقه ی کار مدیریتی

 

🟥 رشته های ارائه شده توسط دانشگاه کانادا وست (UCW)

🔹 کارشناسی:

• لیسانس تجارت
• لیسانس ارتباطات کسب و کار

🔹 ارشد:

• MBA (در دو دوره ی MBA در پردیس- MBA آنلاین)

🔹 دوره های آماده سازی (زبان)

 

🔴 چنانچه داوطلبی شرایط پذیرش را نداشته باشد اما پیشینه تحصیلی و تجربه کاری او نشان دهنده توانایی او برای تحصیل در رشته مورد نظر باشد، ممکن است کارگروه پذیرش دانشگاه او را برای پذیرش خاص در نظر بگیرد. این داوطلبان به طور کلی باید شرایط زیر را داشته باشند:
• قبل از شروع کلاسها یا در روز شروع کلاسها بیشتر از 21 سال داشته باشند.
• حداقل دو سال از آخرین تحصیل آنها در دبیرستان گذشته باشد
• تاییدیه از کارگروه پذیرش دانشگاه

 

🔻 کانادا وست به خاطر آموزش بسیار با کیفیت مورد قبول و تایید سازمان های زیر قرار گرفته است:

☑️ دریافت اعتبار سنجی کسب و کار جهانی از شورای اعتباربخشی مدارس و برنامه های تجاری
☑️ عضو سیستم انتقال استان بریتیش کلمبیا بدلیل شرایط انتقال اعتبار از بیش از 2000 موسسه آموزشی دیگر
☑️ دریافت تاییدیه ادوکانادا تابع توافقنامه مجوز کارشناسی ارشد بین وزارت آموزش و پرورش کانادا (CEMC) و وزارت امور خارجی و تجارت و توسعه
☑️ دریافت تاییدیه لنگوئجز کانادا (موسسه ملی آموزش زبان در کانادا)
☑️ عضو سازمان بین المللی AACSB (موسسه ارزیابی عملی دانشکده های بازرگانی، استادان، دانشجویان و کسب و کار)

اگر شما همراهان گرامی کانادا از ایران هم مایل به تحصیل در کانادا هستید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید،

با پر کردن فرم ارزیابی و تماس با همکاران ما با دید بازتر و اطلاعات کامل و مطمئن پروسه مهاجرتی خود را استارت بزنید.

ما در اینستاگرام کانادا از ایران دنبال کنید.

 

کانال تلگرام گروه کانادا از ایران

 در شبکه های اجتمائی به مابپیوندید
   
0

نویسنده این مطلب: Saba

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا