دعوت نوااسکوشیا از پرستاران

زمان مطالعه: 6 دقیقه

 

برنامه نامزدی استان نوا اسکوشیا (NSNP) جزئیات معیارهای صلاحیت این انتخاب را منتشر کرد، اما تعداد دعوتنامه های صادر شده اعلام نشد.

برنامه استانی نوا اسکوشیا در آخرین دراو برگزار شده خود با استفاده از جریان اولویت های بازار کار مرتبط با اکسپرس انتری این استان، پرستاران را هدف قرار داد.
در دراو برگزار شده 22 می 2020 ، دعوتنامه هایی از علاقه به نامزدهای دارای مهارت و تجربه در طبقه بندی ملی حرفه ای 3012 (NOC 3012) برای پرستاران ثبت نام شده یا پرستاران روانپزشکی ثبت شده صادر شد. افرادی که دعوتنامه برنامه استانی نوا اسکوشیا را دریافت می کنند 60 روز مهلت دارند تا یک درخواست کامل ارائه دهند.
در هنگام درخواست برای نامزدی، متقاضیان باید کپی آزمون زبان خود و مدرک تحصیلی شامل گزارش ارزیابی مدرک تحصیلی (ECA)-در صورتی که مدرک تحصیلی از یک مؤسسه خارجی صادر شده باشد- ارائه دهند.

🔷 متقاضیانی که در پذیرش 22 می 2020 دعوت شده اند شرایط زیر را داشته اند:

⭕️ شغل اصلی شان پرستار عادی یا پرستار بخش روانپزشکی بوده است (NOC 3012)
⭕️ سه سال یا بیشتر سابقه کار در شغل پرستاری یا پرستار بخش روانپزشکی داشته اند و این سابقه کار را با ارائه مدارک و توصیه نامه از کارفرماهای قبلی اثبات کرده اند؛
⭕️ نمره زبان انگلیسی یا فرانسه آنها در هر چهار مهارت زبانی معادل CLB 8 بوده است
⭕️ دارای مدرک حداقل لیسانس بوده و یا یک دوره تحصیلی را در دانشگاه، کالج یا دانشکده های فنی و حرفه ای گذرانده اند.

 

برنامه استانی نوا اسکوشیا

NOVA

✅ الزامات عمومی برای اولویت های بازار کار نوا اسکوشیا چیست؟

داوطلبان باید:
✔️ دریافت نامه ابراز تمایل از برنامه استانی نوا اسکوشیا در سیستم اکسپرس انتری

✔️ دارای حداقل الزامات تجربه کاری جریان اکسپرس انتری را که برای آن واجد شرایط هستید

✔️ بودجه کافی برای تامین زندگی خود و خانواده در نوا اسکوشیا و پرداخت هزینه های مهاجرت

✔️ وضعیت قانونی در کشور محل سکونت فعلی خود داشته باشید.

جریان اولویت های بازار کار در آگوست سال 2018 راه اندازی شد تا انعطاف پذیری نوا اسکوشیا برای هدف قرار دادن مشاغل و نامزدهای خاص از طریق برنامه نامزدهای نوا اسکوشیا فراهم شود .
این دراوها با هدف جذب مشاغل زیر است:

• پرستاران ثبت نام شده یا پرستاران روانپزشکی ثبت شده (NOC 3012).
• تبلیغات ، بازاریابی و روابط عمومی (NOC 1123).
• نجاران (NOC 7271).
• حسابرسان و حسابداران مالی (NOC 1111).
• مربیان و دستیاران دوران کودکی (NOC 4214).
• کارمندان خدمات اجتماعی و اجتماعی (NOC 4212)

📌 متقاضیانی که از طرف استان انتخاب می شوند 600 امتیاز اضافی در سیستم جامع رتبه بندی یا CRS کسب می کنند و بدین ترتیب در دور بعدی حتما برای آنها دعوتنامه جهت تقاضا برای اقامت دائم کانادا صادر خواهد شد. بدین ترتیب، این پنجمین پذیرش در سال 2019 بود که از طریق مسیر مهاجرتی اولویت های بازار کار برگزار شد.
متقاضیانی که دعوت شده اند پس از دریافت دعوتنامه از برنامه مهاجرت استانی نوا اسکوشیا یک الی تا دو ماه فرصت دارند درخواست کامل خود را ارائه کنند. برنامه مهاجرت استانی نوا اسکوشیا به این استان اجازه می دهد سالانه از طریق 9 مسیر مهاجرتی مختص تامین نیروهای کار ماهر در مشاغل مورد نیاز استان، تعداد معینی متقاضی مهاجرت کاری را برای اقامت دائم کاندا انتخاب کند.

 
همه این متقاضیان در سیستم اکسپرس انتری فدرال دارای پروفایل بوده اند؛ گفتنی است سیستم اکسپرس انتری سیستمی برای مهاجرت به کانادا است که در سه دسته ی کارگر ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت و تجربه ی کانادایی از سراسر جهان بر پایه ی امتیازات و معیارها مهاجر جذب می کند. کاندیدها بر اساس امتیازی که در سیستم جامع رتبه بندی دارند دسته بندی می شوند؛ این سیستم به کاندیدها بر اساس تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی (دو زبان رسمی کانادا)، سن، تحصیلات و سابقه کار امتیازدهی می کند. برای کاندیدهایی که بالاترین امتیاز را داشته باشند به تناوب برگزاری پذیرش ها ITA (دعوتنامه برای تقاضا جهت اقامت دائم) صادر می شود.

اگر شما همراهان گرامی کانادا از ایران هم مایل به تحصیل در کانادا هستید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید،

با پر کردن فرم ارزیابی و تماس با همکاران ما با دید بازتر و اطلاعات کامل و مطمئن پروسه مهاجرتی خود را استارت بزنید.

ما در اینستاگرام کانادا از ایران دنبال کنید.

کانال تلگرام گروه کانادا از ایران

 در شبکه های اجتمائی به مابپیوندید
   
0

نویسنده این مطلب: Saba

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا