آیا مایل به مهاجرت و کار در کانادا هستید ؟

زمان مطالعه: 7 دقیقه

🔶 شروع تحصیل در کانادا به صورت آنلاین در پاییز 2020 می تواند شما را واجد شرایط کار در کانادا کند . همچنین می تواند شانس شما برای دریافت اقامت دائم تحت Express Entry، PNP یا سایر برنامه های مهاجرتی را بهبود بخشد.

🔶 در سال های اخیر، اخذ ویزای اقامت دائم کانادا (PR) رقابتی تر شده است.تحت برنامه های مختلف جهت اخذ ویزای اقامت دائم کانادا (PR) نامزدهای مهاجرتی با بالاترین امتیاز داوطلبی دعوتنامه دریافت می کنند .

🔶داوطلبانی که می خواهند شانس خود را برای اقامت دائم کانادا بهبود بخشند، در صورت داشتن توان مالی از طریق راههای آموزشی جهت تحصیل در کانادا بازبینی می گردند .

 

کانادا بسته ای بسیار جذاب را به دانشجویان بین المللی ارائه می دهد

🍁این بسته به دنبال بروزرسانی مهم اخیر سیاست در کانادا، حتی جذاب تر می شود.

🍁سیاست جدید کانادا به دانشجویان این امکان را می دهد تا تحصیلات خود را در کانادا به صورت آنلاین از پاییز سال 2020 آغاز کنند و هنوز هم پس از تحصیل واجد شرایط دریافت مجوز کار کانادایی هستند.

🍁اگر هدف اصلی شما به دست آوردن روابط عمومی است، یک مسیر آموزشی می تواند به چندین روش به شما کمک کند.

🍁 همچنین می توانید یک مدرک تحصیلی با کیفیت بدست آورید که به حرفه شما و در گرفتن امتیازهای بیشتر در جریان های مختلف مهاجرت در کانادا کمک کند. کانادایی امتیاز بیشتری را نسبت به نمونه های خارجی دارد چه در جستجوی اقامت دائم تحت Express Entry، PNP یا سایر برنامه های مهاجرتی باشد .

 

در دوران تحصیل و بعد از تحصیل در کانادا کار کنید

🔷یکی از مواردی که کانادا را منحصر به فرد می کند این است که به دانشجویان بین المللی اجازه می دهد تا در حالی که در کانادا تحصیل می کنند کار کنند و همچنین پس از اتمام برنامه آموزشی مجوز کار بعد از فارغ التحصیلی (PGWP) را دریافت کنند.

🔷یک مجوز تحصیل معمولی به شما امکان می دهد تا حداکثر 20 ساعت و در تعطیلات تابستانی و زمستانی به طور تمام وقت ، برای هر کارفرمای در طول تحصیل کار کنید .

🔷 PGWP بسته به طول برنامه دانشجویی در کانادا، جهت بسیاری از دانشجویان واجد شرایط تا سه سال قابل اعتبار دارد. PGWP همچنین به شما مجوز کار برای هر کارفرمای موردعلاقه خود را می دهد .

🔷 علاوه بر این، همسران و شرکای دانشجویان بین المللی و دارندگان PGWP واجد شرایط دریافت اجازه کار آزاد هستند.

🔷 کسب تجربه کار کانادایی برای دانشجویان بین المللی نیز بسیار سودمند است، زیرا تجربه کاری واجد شرایطی که با PGWP بدست می آورند، می تواند آنها را واجد شرایط دریافت انواع برنامه های مختلف مهاجرتی کند.

 

قوانین جدید مجوز کار بعد از فارغ التحصیلی (PGWP ) به دانشجویان کمک می کند تا سفرخود در کانادا را در پاییز سال 2020 آغاز کنند

 

🇨🇦حتی اگر نتوانید به موقع برای شروع برنامه خود در پاییز به کانادا سفر کنید، بازهم می توانید این برنامه را بصورت آنلاین آغاز کنید و واجد شرایط PGWP باشید.

🇨🇦 هنوز زمان زیادی برای شروع سفر مهاجرت به کانادا در پاییز سال 2020 وجود دارد. می توانید پیش بروید و برنامه های خود را در هفته های آینده به مؤسسات یادگیری تعیین شده کانادایی (DLIs) ارسال کنید، و همچنین زمان لازم برای اخذ مجوز تحصیل را داشته باشید.

🇨🇦 (DLI ) یک موسسه آموزشی منتخب مانند دانشکده ها و دانشگاه هایی هستند که توسط دولت به عنوان میزبان دانشجویان بین المللی شناخته می شوند.

🇨🇦 تا زمانی که شما یک برنامه مقدماتی را حداقل دو سال یا بیشتر در DLI کامل کنید و تا 31 دسامبر سال 2020 وارد کانادا شوید، می توانید بعد از اتمام برنامه خود، برای سه سال PGW🇨🇦 یکی از بزرگترین نگرانی های دانشجویان بین المللی این است که اگر آنها در پاییز به دلیل همه گیری ویروس کرونا نتوانند به کانادا بیایند دانش آموزان می توانند برنامه را بصورت آنلاین و بدون وقفه شروع کنند.

 

یادگیری آنلاین در پاییز 2020 باعث می شود تحصیل در کانادا مقرون به صرفه تر شود .

🔵 داشتن منابع مالی برای تحصیل در کانادا از اهمیت بالایی برخوردار است. خوشبختانه، سیاست جدید کانادا تحصیل در این کشور را حتی ارزانتر می کند، زیرا یک دانش آموز می تواند با تحصیل آنلاین در کشور خود برای چند ماه پاییز امسال هزینه های زندگی را پس انداز کند و سپس سرانجام تا پایان سال 2020 به کانادا حرکت کند.

🔵 پس از انتقال به کانادا، آنها می توانند در حین تحصیل کار کنند تا بتوانند از لحاظ مالی حمایت کنند و همچنین برای آینده خود پس انداز کنند.

🔵 علاوه بر این، کانادا در حال حاضر یکی از ارزان ترین مقصد برای دانشجویان بین المللی در غرب غربی است و دلار کانادا نسبت به سایر ارزهایی مانند دلار آمریکا، یورو و پوند انگلیس مقرون به صرفه تر است.

🔵 همچنین بورسیه های تحصیلی در کانادا برای دانشجویان بین المللی وجود دارد.

🔵 از این رو دانشجویانی که برنامه پاییز آموزش کانادایی خود را در این پاییز آغاز می کنند، می توانند با کیفیت بالا و مقرون به صرفه تحصیل، حق کار در کانادا را در طی و یک دوره دریافت کنند.

 

 

 

اگر شما همراهان گرامی کانادا از ایران هم مایل به مهاجرت به کانادا هستید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید،

با پر کردن فرم ارزیابی و تماس با همکاران ما با دید بازتر و اطلاعات کامل و مطمئن پروسه مهاجرتی خود را استارت بزنید.

ما در اینستاگرام کانادا از ایران دنبال کنید.

 

 

کانال تلگرام گروه کانادا از ایران

 
در شبکه های اجتمائی به مابپیوندید
 
0

نویسنده این مطلب: Admin3

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا