راه اندازی پرتال استخدام در کبک

زمان مطالعه: 6 دقیقه

پورتال جدید این امکان را به کارفرمایان می دهد تا به کاندیدهای بالقوه موجود در کبک یا خارج از کشور دسترسی مستقیم داشته و از پشتیبانی شخصی سازی شده ی مشاوران مهاجرت بهره مند شوند.

 

🟪 نادین ژیرول، وزیر مهاجرت، فرانسوی سازی و ادغام کبک، این خبر را در ۵ نوامبر اعلام کرد.


🟣 در همین تاریخ بود که عملکرد جدید پورتال کارفرما، به عنوان خدمتی که توسط وزارت مهاجرت کبک ارائه شده بود، در اختیار مشاغل قرار گرفت.
🟣 این ویژگی جدید برای تسهیل انتخاب افرادی که به بهترین وجه نیازهای فعلی بازار کار در استان را برآورده می کنند، طراحی شده است و به مشاغل اجازه می دهد مستقیماً به وب سایت وزارت بروند، پروفایل نامزدهای مهاجرت را بررسی کنند، به آنها شغل پیشنهاد دهند و به آغاز روند مهاجرت کمک کنند.
🟣 شرکت های ثبت شده در “ثبت شرکت های کبک” (Enterprise Register)می توانند مهاجران، افرادی از اقلیت های فرهنگی قومی مستقر در کبک، دانشجویان بین الملل که با اجازه کار پس از تحصیل از کبک فارغ التحصیل شده اند، یا کارگران موقت یا دائمی را از خارج از کشور استخدام کنند.
 
 
🟢 وزارت مهاجرت، فرانسوی سازی، و ادغام (MIFI) در ایمیلی به CIC NEWS نوشت: “با در دسترس قرار دادن پروفایل نامزدهای مهاجرت در اختیار شرکت ها، آنها می توانند افرادی را که به بهترین وجه نیازهای نیروی کارشان را برآورده می کنند، با سرعت بیشتری شناسایی کنند. جهت یابی در این پورتال به صورت ارگونومیک است و به شرکت اجازه می دهد هنگام انتخاب معیارهای جستجوی مختلف، نتایج مشاهده شده در زمان واقعی را مشاهده کند. به علاوه، این رابط به کاربران امکان می دهد تا نتایج جستجوی خود را ذخیره و بارگیری کرده و موارد دلخواه خود را شناسایی کنند تا بتوانند به سرعت با آنها در ارتباط باشند.”
🟢 هنگامی که بین کارفرمایان و نامزدهای مهاجرت تطابق وجود دارد، شرکت ها همچنین می توانند از پشتیبانی شخصی سازی شده، برای کمک به داوطلبان در انتخاب برنامه مهاجرت مناسب و گذراندن مراحل مختلف در این زمینه، بهره مند شوند. این برنامه پشتیبانی شخصی سازی شده توسط مشاوران مهاجرت منطقه ای و استخدام بین الملل در دپارتمان مهاجرت ارائه می شود و در تمام مناطق اداری کبک در دسترس است.
 
 
🔴 برای دسترسی به پورتال کارفرما، شرکت ها ابتدا باید یک پروفایل در Arrima ایجاد کنند.
🔴 Arrima سیستم مدیریت ابراز علاقه آنلاین کبک می باشد که کارفرمایان می توانند درخواست کمک آنلاین دهند. هنگامی که این درخواست ارائه شود، شرکت ها ظرف پنج روز کاری پاسخ شخصی از مشاوران وزارت دریافت می کنند. پس از اتمام این مرحله و اعطای دسترسی، شرکت ها قادر به انجام تحقیقات مستقل، ذخیره نتایج،و تماس با نامزدها خواهند بود.
🔴 در حالی که این پورتال امکان شناسایی سریع تر افرادی را که به بهترین نحو نیازهای نیروی کار شرکت ها را برآورده می کنند، امکان پذیر می سازد، به نوشته ی MIFI ،”روند مهاجرت را تحت هیچ برنامه مهاجرت موقت یا دائمی تسریع نخواهد کرد.”
🔴 ویژگی اضافه شده در پورتال در درجه اول ابزاری برای استخدام است که برای رفع کمبودهای طولانی مدت نیروی کار در استان و اطمینان از بهبود اقتصادی بعد از کووید- ۱۹ طراحی شده است.
 
🔵 وزیر ژیرول در یک بیانیه مطبوعاتی گفت: “ تشدید تلاش ها برای جذب استعدادهای بین الملل برای دولت ما در اولویت است و بخشی جدایی ناپذیر از بهبود اقتصادی قوی به حساب می آید. در پی راه اندازی رابط کاربری آنلاین پورتال کارفرمایان که برای مشاغل و ازسرگیری فعالیت های استخدام بین الملل اختصاص داده شده است، دولت پیشگیرانه عمل می کند. ما از مشاغل پشتیبانی کرده و با روشی هدفمندتر عمل می کنیم. “
🔵 در ۲۹ اکتبر ، ژیرول طرح مهاجرتی 2021 کبک را در صحن شورای ملی مطرح کرد. کبک قصد دارد در سال ۲۰۲۱ از حداکثر ۴۷۵۰۰ مهاجر جدید استقبال کند، که ۷۰۰۰ مهاجر از کسری بودجه پیش بینی شده سال ۲۰۲۰ به آنها اضافه خواهد شد. این استان به دلیل تأثیر همه گیر ویروس کرونا در مهاجرت به کبک قادر به رسیدن به سطح مهاجرتی که امسال تعیین کرده، نیست.
 
 

اگر شما همراهان گرامی کانادا از ایران هم مایل به مهاجرت به کانادا هستید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید،

با پر کردن فرم ارزیابی و تماس با همکاران ما با دید بازتر و اطلاعات کامل و مطمئن پروسه مهاجرتی خود را استارت بزنید.

ما در اینستاگرام کانادا از ایران دنبال کنید.

 

 

کانال تلگرام گروه کانادا از ایران

 
در شبکه های اجتمائی به مابپیوندید
 
0

نویسنده این مطلب: Sarah

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا