برنامه مهاجرتی مهارت های الویت دار نیوفاندلند و لابرادور (Newfoundland)

زمان مطالعه: 8 دقیقه

 

 
مسیر مهاجرتی جدید برای جذب تازه واردان برای اقامت در نیوفاندلند و لابرادور در مهارت های الویت بازار کار این استان. در ادامه با شرایط موردنیاز و فرآیند آن به شما معرفی خواهیم کرد.با ما همراه باشید.

در تاریخ 18 نوامبر دولت استانی نیوفاندلند و لابرادور ، مسیر مهاجرتی جدید تحت برنامه نامزدهای استانی نیوفاندلند و لابرادور (NLPNP) را اعلام کرد. این مسیر با راه اندازی در 2 ژانویه 2021 ، تازه واردانی با تحصیلات ، تخصص و مهارت بالا را با تجربه تخصصی در بخش هایی مانند فن آوری جذب می کند ، جایی که تقاضای روزافزون از آموزش و استخدام محلی پیشی گرفته است.

کارفرمایان در بخشهای با رشد بالا که به مهارتهای خاصی نیاز دارند ، مسیر جدید را درخواست کرده اند زیرا تلاش آنها برای استخدام محلی پاسخگوی تقاضای روزافزون برای کارگران ماهر و باتجربه نبوده است.
برنامه استانی نیو فاندلند و لابرادور اصطلاحا NLPNP نام دارد. مهاجرین بالقوه با تخصص و سابقه کاری خوب می توانند از طرف این استان دعوت نامه خود را دریافت کنند و برای اقامت بلند مدت یا PR اقدام کنند.

مسیرهای مشابه مهارتهای اولویت دار نیوفاندلند و لابرادور حداکثر 70 درصد کل درخواستهای مهاجرتی مورد تایید در سایر استانها را تشکیل می دهد.

newfoundland

استان نیوفاندلند و لابرادور

مهارت های اولویت دار نیوفاندلند و لابرادور برای افرادی که دارای یک یا چند مدرک پیشرفته یا تخصصی زیر در بخش های دارای اولویت مانند فناوری اطلاعات و ارتباطات ، فناوری اقیانوس ها ، مراقبت های بهداشتی ، کشاورزی و آبزی پروری هستند ، آزاد خواهد بود:

🔵 فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد یا دکترا از دانشگاه Memorial که تحصیلات آنها در سه سال گذشته به پایان رسیده است. یا
🔵 افراد دارای واجد شرایط که حداقل یک سال در مشاغل تخصصی ، با مهارت بالا و با تقاضای بالا کار کرده اند.

متقاضیانی که معیارهای واجد شرایط بودن را داشته باشند ، از نظر ابراز علاقه ارزیابی می شود و ممکن است از او دعوت شود تا درخواست خود را تحت NLPNP ارائه دهد.
✔️ لیست مشاغل مورد تقاضا به طور منظم بازبینی می شود تا به بهترین وجهی اولویت های کار استان ها را برطرف کند. ✔️

 

 
 
با وجود چالش های ناشی از بیماری همه گیر COVID-19 ، دولت استانی همچنان برای رشد آینده و تحقق هدف 2022 در افزایش مهاجرت به 2500 ساکن دائمی جدید سالانه برنامه ریزی می کند.

"ما در صنایع نوظهور و سنتی فرصت های مهیجی داریم و در تلاشیم استعدادها و مهارت های لازم را برای به ثمر رساندن این فرصت ها به خدمت بگیریم. این تمرکز جدید در مهارت های اولویت برای مهاجرت ، بر انگیزه جمع آوری افراد جدید و جذب بیشتر افراد تازه وارد با ایده ها و چشم اندازهای جدید برای رشد است. "

"کارفرمایان درخواست کرده اند که یک مسیر مهاجرت جدید به اندازه کافی انعطاف پذیر باشد تا بتواند به آنها کمک کند تا تقاضای روزافزون برای کارگران با مهارت بالا را در بخشهایی که برای استخدام محلی مانند فناوری به چالش می کشند ، برآورده کنند. مسیر جدید Priority Skills Newfoundland and Labrador دارای پتانسیل گسترده ای است و من مشتاقانه منتظر همکاری با شرکای خود برای اطمینان از حداکثر سود آن هستم. "

برای واجد شرایط بودن در اولویت مهارت های نیوفاندلند و لابرادور ، افراد باید در دوازده ماه گذشته در آزمون زبان IELTS (سیستم بین المللی آزمایش زبان انگلیسی) یا CELPIP (برنامه شاخص مهارت زبان انگلیسی در کانادا) شرکت کنند و نمره معادل معیار زبان کانادایی را کسب کنند.

🔷 نمره آیلتس حداقل 5 (همه مهارت ها حداقل 5)
🔷 همچنین باید در زمان درخواست حداقل 21 سال سن داشته باشند.


✅ دیگر شرایط مورد نیاز این برنامه برای مهارت های اولویت دار نیوفاندلند و لابرادور


برای افراد با سابقه کار ، مشاغل مورد تقاضا مانند موارد زیر در نظر گرفته خواهد شد:👇

 مهندسین و توسعه دهندگان:
توسعه دهنده نرم افزار
مهندس پزشکی
توسعه دهنده UI / UX
مهندس برق
توسعه دهنده هوش مصنوعی
مهندس مکانیک
توسعه دهنده پایتون
توسعه دهنده NET
مهندس زیرساخت


• متخصصان فنی:
متخصص امنیت
متخصص ابر
بیوانفورماتیک
پشتیبانی از شبکه رایانه ای

در زیر چند نمونه شرایط و رزومه مختلف متقاضیان مورد قبول این برنامه را شرح داده ایم:
مشعل 33 ساله ، اهل اردن است و در حال گذراندن دوره کارشناسی ارشد در علوم کامپیوتر در دانشگاه مموریال است. وی برنامه خود را در ژانویه 2021 به پایان می رساند. مشعل دارای یک معیار زبان کانادایی (CLB) سطح 7 به انگلیسی است ، اما در حال حاضر به زبان فرانسه صحبت نمی کند و نمی نویسد. برادر بزرگتر وی شش سال است که در سنت جان زندگی و کار می کند. به نظر می رسد که از طریق مهارت های اولویت نیوفاندلند و لابرادور ، به دلیل سوابق تحصیلی خود حداقل معیارها را دارد و از او دعوت می شود تا یک درخواست کامل را از طریق NLPNP به صورت آنلاین ارسال کند و در انتظار ارزیابی باشد ، برای درخواست از طریق پول Express Entry معرفی می شود.

لی 29 ساله ، اهل هنگ کنگ است و سه سال سابقه کار به عنوان مهندس نرم افزار دارد. وی دو سال از آن سال در نیوفاندلند و لابرادور کار کرد ، اما به دلایل خانوادگی مجبور به بازگشت به هنگ کنگ شد و متعاقباً کار خود را از دست داد. او به تعدادی از شرکتهای استان مراجعه کرده است ، اما چند کارفرما به او گفته اند که برای در نظر گرفتن شغل ، لازم است در نیوفاندلند و لابرادور زندگی کند. Li به زبان انگلیسی دارای سطح CLB 6 است. شغل لی به عنوان تقاضا در نظر گرفته می شود ، و به نظر می رسد لی دارای معیارهای Priority Skills Newfoundland & Labrador است و از وی دعوت می شود تا برای نامزدی به صورت آنلاین در گروه کارگر ماهر NLPNP اقدام کند.

اورلی 37 ساله ، اهل موریس است و شش سال است که در قسمت دیگری از کانادا زندگی می کند و به عنوان مدیر پروژه در یک شرکت بزرگ IT کانادایی کار می کند. وی پیش از این به مدت دو سال به عنوان مهندس نرم افزار کار می کرد. Aurelie دارای سطح CLB 7 به انگلیسی ، و سطح 7 در Niveau de compétence linguistique canadien (NCLC) به زبان فرانسه است. به نظر می رسد که اورلی از طریق تجربه کاری و صلاحیت های زبانی خود حداقل معیارهای مربوط به مهارت های اولویت نیوفاندلند و لابرادور را دارد و از او دعوت می شود که یک برنامه کامل را از طریق NLPNP بصورت آنلاین ارائه دهد و در انتظار ارزیابی است که از طریق استخر Express Entry درخواست می شود.

الکس یک مالک شرکت استارتاپی است که به دنبال گسترش تجارت خود ، به ویژه در بازارهای جدید و در حال ظهور است. او به استخدام نامزدهای آینده دار با تجربه در توسعه تجارت ، بلکه همچنین معماری بخش IT علاقه مند است. از طریق مسیر اولویت مهارت های نیوفاندلند و لابرادور ، الکس و شرکتش قادر خواهند بود به مجموعه ای از نامزدهای بسیار ماهر و واجد شرایط که تمایل به اقامت دائم در نیوفاندلند و لابرادور دارند ، دسترسی پیدا کنند. از طریق پول اکسپرس انتری ، الکس ممکن است شخصی را که می خواهد استخدام کند شناسایی کند و یا ممکن است ارتباط مستقیم با افراد مورد علاقه خود را انتخاب کند یا برای ارتباط با اداره مهاجرت ، مهارت و کار همکاری کند.

اگر شما همراهان گرامی کانادا از ایران هم مایل به تحصیل در کانادا هستید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید،

با پر کردن فرم ارزیابی و تماس با همکاران ما با دید بازتر و اطلاعات کامل و مطمئن پروسه مهاجرتی خود را استارت بزنید.

ما در اینستاگرام کانادا از ایران دنبال کنید.

کانال تلگرام گروه کانادا از ایران

 در شبکه های اجتمائی به مابپیوندید
   
0

نویسنده این مطلب: Saba

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا