رفع مشکلات دانشجویان بین المللی

زمان مطالعه: 7 دقیقه

درخواست های برنامه پیشنهاد شغلی از سوی کارفرمایان انتاریو به دانشجویان بین المللی با مشکلات فنی رو به رو شد و این برنامه را دچار وقفه کرد.

🔴 دانشجویان بین المللی با پیشنهاد شغلی شانس درخواست برای گزینش استانی در جهت رسیدن به اقامت دائم را دارند.
🔴 انتاریو به خاطر مشکلات فنی پیش آمده، ثبت نام برای روند دانشجویی بین المللی همراه با پیشنهاد شغلی کارفرما را متوقف کرد.
🔴 انتاریو در یک انتشار رسانه ای در تاریخ 26 نوامبر این موضوع ر اعلام کرد .
🔴 انتاریو درخواست هایی را می پذیرد که دانشجویان بین المللی در استان دارای پیشنهاد شغلی از کارفرما هستند. برنامه کاندیدای مهاجرتی انتاریو درخواست ها برای پیشنهاد شغلی کارفرما به دانشجویان بین المللی را در تاریخ ۲۶ نوامبر پذیرفت. تمام متقاضیان باید دارای یک پیشنهاد شغلی در زمان درخواست و همینطور فرم به روز رسانی شده کارفرما می بودند.
 
 

⭕ طبق سایت رسمی دولت، این برنامه در ساعت ۹ تا ۵ عصر مجددا بازگشایی شد.
⭕ انتظار می رفت تعداد زیادی از کاربران از سیستم استفاده کنند. معمولاً درگاه برای مدت کوتاهی باز میشود. در سال ۲۰۲۱ برنامه کاندیدای مهاجرتی انتاریو قصد دارد سیستم توضیح علاقمندی را راه اندازی کند تا بهتر بتواند تعداد بالای متقاضیان را مدیریت کند.
⭕ اگر قصد درخواست دارید ممکن است با یک صفحه با پیغام حجم بالای کاربران روبرو شوید باید بدانید که در صورت دیدن این پیغام نیازی به تماس نیست. و باید یک مشکل فنی رخ داده باشد به گفته برنامه کاندیدای مهاجرتی اونتاریو باید مستقیماً با ایمیل ontarionominee@ontario.ca با برنامه کاندیدای این استان تماس برقرار کنید آنها از شما خواهند خواست که یک اسکرین شات از صفحه خود ارسال کنید که نشان دهنده زمان و تاریخ و خطای مربوطه است است و همین طور از شما میخواهند که جزئیاتی در مورد چگونگی روی دادن این خطا را برای آنها شرح دهید.

 
 
 
 
🛑 زمانی که پذیرش به سقف تعیین شده می رسد، سیستم به صورت خودکار خاموش می‌شود و اجازه ثبت نام بیشتر را نخواهد داد. پورتال ثبت نام برای این برنامه در وبسایت دولت در دسترس خواهد بود. و شما میتوانید با استفاده از کامپیوتر خود روی کلید ثبت یک درخواست کلیک کنید. این درگاه برای تبلت و تلفن همراه قابل استفاده نیست.
🛑 همچنین استان یادآور می شود که شما باید در هنگام ثبت تاریخ تولد خود دقت لازم را داشته باشید و زمانی که آن را ثبت می کنید امکان تغییر آن برای شما وجود ندارد، و فرم صحیح آن سال/ ماه/ روز است.
🛑 این درگاه ثبت نام تنها برای پیشنهاد شغلی کارفرما در روند دانشگاه بین المللی است. هیچ ثبت‌نامی برای روند نیروی کار خارجی با پیشنهاد شغلی کارفرما قابل قبول نخواهد بود گرچه این پرتال ممکن است ثبت نام را تایید کند اما آنها حذف خواهند شد. برنامه کاندیدای مهاجرتی انتاریو اشاره می کند که نباید این روند را با فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد اشتباه گرفت که در حال حاضر هیچ گونه درخواستی در این روند پذیرفته نمی شود.

🖍️ پیشنهاد شغلی و بروزرسانی‌شده کارفرما لازم است.

📕 پیشنهاد شغلی شما باید در حال حاضر برقرار باشد به این معنا که نمی‌توانید برای یک پیشنهاد شغلی که هنوز در مورد آن تصمیم گیری نشده است اقدام به درخواست کنید. پیشنهاد شغلی یک سند حمایتی لازم می باشد و باید یک تاریخ آغاز فوری و مشخص داشته باشد.
📕 برنامه کاندیدای مهاجرتی اونتاریو شما را ملزم می‌کند تا آخرین نسخه از فرم کارفرما را ثبت کنید که باید پیش از ۲۶ نوامبر ۲۰۲۰ تکمیل و به روز رسانی شده باشد. فرم کارفرما عنوان می‌کند که باید در طی شش ماه از تاریخ امضای آن ثبت شود اما اطلاعات موجود در آن باید به روز باشند و در زمان درخواست برقرار باشند. اگر فرم کارفرما بیش از ۲۶ نوامبر منقضی شده باشد یا پیشنهاد شغلی دیگر برقرار نباشد درخواست به عنوان درخواست ناقص در نظر گرفته می شود.
📕 افرادی که با موفقیت ثبت نام کردند ۱۴ روز برای تکمیل به ثبت درخواست خود زمان دارند. از این زمان میتوان برای به روز رسانی فرم کارفرما استفاده کرد. این زمان تمدید نخواهد شد. کارفرمایان باید اطمینان حاصل کنند که تمام اطلاعات ثبت شده در فرم کارفرما صحیح است. همچنین مطلع باشید که اطلاعات ثبت شده بخش ب از فرم کارفرما بازبینی‌شده است اما نشان دهد که آیا تجارت کارفرما در حال حاضر تحت مصوبه ۲۰۰۰ استاندارد های استخدام انتاریو و مصوبه امنیت و سلامت شغلی انتاریو مجاز است یا خیر.

 

🔘 برنامه های تحصیلی یک ساله قابل قبول :

◼️ به منظور آنکه درخواست شما تحت روند دانشجوی بین المللی همراه با پیشنهاد شغلی تایید شود شما باید یکی از اسناد زیر را از موسسه کانادایی قابل قبول دریافت کنید:
✔️ اگر به صورت تمام وقت تحصیل می کنید یک مدرک دیپلمی که دو سال برای گرفتنش زمان صرف کرده باشید.
✔️ اگر به طور تمام وقت تحصیل می کنید و به یک مدرک به عنوان شرط پذیرش نیاز دارید، مدرک، دیپلم یا مجوزی میخواهید که حداقل ۱ سال زمان صرف شده باشد. به منظور آنکه واجد شرایط شناخته شوید برنامه یکساله شما باید نیازمند یک مدرک تکمیل شده به عنوان یک شرط پذیرش باشد. برنامه های یکساله در صورت غیر قابل قبول شناخته می شوند که به یک مدرک یا دیپلم، یا یک تجربه کاری یا مدرک، یا موارد مشابه آن نیاز داشته باشند.
✔️ همچنین بیش از نیمی از مطالعات شما باید در حال زندگی و تحصیل در کانادا تکمیل شده باشد.

 

 

اگر شما همراهان گرامی کانادا از ایران هم مایل به مهاجرت به کانادا هستید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید،

با پر کردن فرم ارزیابی و تماس با همکاران ما با دید بازتر و اطلاعات کامل و مطمئن پروسه مهاجرتی خود را استارت بزنید.

ما در اینستاگرام کانادا از ایران دنبال کنید.

 

 

کانال تلگرام گروه کانادا از ایران

 
در شبکه های اجتمائی به مابپیوندید
 
5/5
0

نویسنده این مطلب: Sarah

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا