گزارش سالانه پارلمان در زمینه مهاجرت 2020

زمان مطالعه: 4 دقیقه

علاوه بر این ، این وزارت به معرفی برنامه های جدید ابتکاری ادامه داده است تا مشارکت افراد تازه وارد را در جوامع خاص در سراسر کشور آسان کند.

به عنوان مثال ، برنامه مهاجرتی آزمایشی مهاجرت مناطق کم جمعیت و شمالی در سال 2019 برای تمرکز مهاجرت اقتصادی در مراکز روستایی و شمالی کانادا راه اندازی شد. به همین ترتیب ، این وزارتخانه در تلاش است تا برنامه آزمایشی مهاجرتی مناطق آتلانتیک را به عنوان یک پیشنهاد دائمی تبدیل کند که بتواند به نیازهای خاص بازار کار در آن منطقه پاسخ دهد. این بخش همچنین برای بخشهای خاص اقتصادی – مراقبان و پرستاران خانگی و مواد غذایی زراعی – مسیرهای جدیدی را برای اقامت دائم برای آزمایش و تأمین نیازها در مناطق مهم ارائه داد.

من بسیار افتخار می کنم که یادآور می شوم که این وزارت تلاش قابل توجهی در بهبود نتایج برای افراد آسیب پذیر داشته است. در سال 2019 ، اقدامات ویژه ای برای کمک به کارگران مهاجر در موقعیت های شغلی سو، استفاده کننده ، تازه واردانی که خشونت خانوادگی را تجربه می کنند ، مراقبان متقاضی اقامت دائم و پناهندگان LGBTI معرفی شده است.

وزیر اداره مهاجرت، شهروندی و پناهندگی کانادا

 

 

در طول یک سال گذشته ، مهاجرت ، پناهندگان و شهروندی کانادا بی وقفه تلاش کرده است تا ضمن ایجاد تنوع و شکوفایی جوامع کانادایی ، امید و فرصت بسیاری از افراد نیازمند را فراهم کند. در حالی که ما به چالش های قابل توجه سال 2020 پاسخ می دهیم ، این بخش همچنان بر ارائه بهترین خدمات ممکن به کانادایی ها و اتباع خارجی که می خواهند به کانادا بیایند متمرکز است.

در حالی که گزارش سالانه 2020 مربوط به مهاجرت به پارلمان ، بر نتایج مهاجرت در سال 2019 متمرکز است ، انتشار آن در سال تقویمی بعدی انجام می شود تا به مهاجرت ، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) فرصت دستیابی به اطلاعات نهایی از سال تقویم قبلی را بدهد.

 

در سال 2019 ، کانادا با اسکان بیشترین تعداد پناهندگان در سراسر جهان ، برای دومین سال متوالی ، به رهبری جهانی خود در حمایت از بین الملل ادامه داد.


رهبری کانادا در اسکان مجدد پناهندگان توسط طرح حمایت جهانی پناهندگان پشتیبانی می شود که هدف آن حمایت مالی جامعه از پناهندگان برای افزایش تعداد اسکان مجدد پناهندگان در سراسر جهان است. این ابتکار منجر به توسعه برنامه های آزمایشی و برنامه های حمایت مالی جامعه در سراسر جهان شده است.

کانادا پنجمین اهدا کننده کمک مالی بزرگ به سازمان بین المللی مهاجرت بود.

 

 

اگر شما همراهان گرامی کانادا از ایران هم مایل به مهاجرت به کانادا هستید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید،

با پر کردن فرم ارزیابی و تماس با همکاران ما با دید بازتر و اطلاعات کامل و مطمئن پروسه مهاجرتی خود را استارت بزنید.

ما در اینستاگرام کانادا از ایران دنبال کنید.

 

 

 

کانال تلگرام گروه کانادا از ایران

 
در شبکه های اجتمائی به مابپیوندید
 
5/5
0

نویسنده این مطلب: Saba

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا