لیست مشاغل کبک به شرط LMIA

زمان مطالعه: 3 دقیقه

کارفرمایان بیشتری که در کبک استخدام می شوند ممکن است از شرط LMIA برای نیروی کار موقت خارجی معاف شوند.

دولت کبک لیست مشاغل مربوط به روند تسهیل LMIA را گسترش می دهد.

وزارت مهاجرت کبک لیست جدید از مشاغل سالانه را به روز می کند که کارفرمایان قبل از استخدام یک نیروی کار خارجی نیازی به تبلیغ موقعیت باز ندارند.
سال گذشته ، کبک لیست های منطقه ای حرفه های واجد شرایط برای پردازش ساده را معرفی کرده بود. در سال جاری ، دولت به یک لیست استانی که نیازهای نیروی کار را در تمام مناطق کبک در نظر گرفته است ، بازگشت.
اگرچه بسیاری از مشاغل موجود در لیست سال گذشته در لیست جدید قرار دارند ، اما 116 شغل جدید اضافه شده و 9 مورد حذف شده است. برخی از مشاغل جدید اضافه شده شامل منابع انسانی و مدیران سرمایه گذاری ، معماران ، دندانپزشکان و نانوایان و از جمله دیگر می باشد.
لیست مشاغل کبک برای LMIA تسهیل شده توسط Emploi-Québec با همکاری وزارت مهاجرت تأسیس شده و مبتنی بر سیستم طبقه بندی ملی شغلی (NOC) سال 2016 در کانادا است.

 

 

 
 
 

لیست LMIA تسهیل شده برای کبک

قبل از درخواست ارزیابی ارزیابی اثر بازار کار (LMIA) ، کارفرمایان کانادایی که نیروی کار موقت خارجی را استخدام می کنند باید نشان دهند که آنها با استفاده از روشهای گوناگون موقعیتی باز را تبلیغ کرده و اثبات تلاشهای استخدام خود را ارائه می دهند.
این تلاش ها ممکن است شامل تبلیغ موقعیت برای حداقل 28 روز باشد ، مصاحبه با نامزدهای واجد شرایط و نشان دادن به دولت کانادا که هیچ شهروند کانادایی یا مقیم دائمی آماده ، مایل و قادر به استخدام این سمت نیست که مستلزم استخدام آن است.
با این حال ، کارفرمایان کبک که برای موقعیت های خاصی استخدام می شوند ، ملزم به ارائه اثبات تبلیغات یا فعالیت های استخدام نیستند. این روش ساده سازی برنامه به عنوان LMIA “تسهیل شده” شناخته می شود.
آخرین به روزرسانی در لیست مشاغل تسهیل شده در تاریخ 24 فوریه 2020 منتشر شد و لیست جدید بلافاصله وارد بازار شد. یک دوره انتقالی 30 روزه به کارفرما یا نماینده آنها اعطا می شود تا امکان بررسی یک درخواست ارائه شده براساس لیست سال قبل را فراهم کند.
 
 
 

اگر شما همراهان گرامی کانادا از ایران هم مایل به مهاجرت به کانادا هستید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید،

با پر کردن فرم ارزیابی و تماس با همکاران ما با دید بازتر و اطلاعات کامل و مطمئن پروسه مهاجرتی خود را استارت بزنید.

ما در اینستاگرام کانادا از ایران دنبال کنید.

 

 

کانال تلگرام گروه کانادا از ایران

 
در شبکه های اجتمائی به مابپیوندید
 
0

نویسنده این مطلب: Sarah

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا