مشاغل تابستانی کانادا در سال ۲۰۲۰

زمان مطالعه: 6 دقیقه

مشاغل تابستانی در سال 2020 از سوی دولت کانادا برای نیروی جوان اعلام شد .


✅ برنامه مشاغل تابستانی از سوی دولت کانادا به عنوان کمکی در زمینه استراتژی اشتغال و مهارت نیروی جوان، به خصوص کسانیکه با موانع اشتغال روبرو هستند، ارائه گردیده است.
 
 
🔻 این برنامه یارانه های دستمزدی را به سازمانهای بخش خصوصی با کارمندان 50 نفر و کمتر به صورت تمام وقت، کارفرمایان سازمانهای غیرانتفاعی و بخش دولتی برای ایجاد کیفیت بهتر ، تجربه کاری جوانان بین 15 تا 30 سال، فراهم می کند.

🔻همچنین این برنامه، فرصتهایی برای پیشرفت و بهبود مهارتهای جوانان فراهم آورده و جوابگوی اولویت های ملی و محلی بوده و دسترسی به بازار کار برای جوانان از جمله کسانیکه با موانعی روبرو هستند، را تسهیل می کند.
✅ با شیوع ویروس کرونا، موارد ذیل برای پاسخگویی به نیاز کارفرمایان و جوانان معرفی شده است:
 
🔻 تنظیمات بالقوه در پروژه های موجود و فعالیتهای کاری می تواند شامل شرایط ذیل شود :

۱) انجمن برنامه نویسی : تغییرات از انجام کار برنامه نویسی با فعالیتهای حضوری اشخاص به استفاده از ابزارهای دیجیتالی برای ارائه
۲) صنعت خدمات : تغییر در فاصله گذاری از خدمات حضوری به خدمات بیرون بر
۳) موقعیت های اداری : تغییر جهت به دور کاری (کار از مسافت دور)
۴) حمایت از اقشار آسیب پذیر: تغییر در فعالیتهایی مانند: ارائه ملزومات و کمک رسانی با تکنولوژی تطبیقی برای حمایت اقشار آسیب پذیر در برابر ویروس کرونا، مانند سالمندان و یا معلولین
۵) خدمات خرده فروشی : تغییر نقش فعالیتهای فرد در فروشگاه به نقشهای از راه دور و بیرون بر
 
 
✅ یادآوری های مهم :

🔻 امنیت جوانان مهمترین برنامه مشاغل تابستانی کانادا CSJ می باشد. برای واجد شرایط بودن دریافت بودجه برنامه مشاغل تابستانی کانادا CSJ ، -کارفرمای-برتر-در-کانادا-در-سال-2020/”>کارفرمایان می بایست قادر باشند که محیط کاری ایمن برای جوانان فراهم کنند.

🔻 در شرایط فعلی (ویروس کرونا ) کارفرمایان این مسئولیت را دارند که از راهنمایی ها و دستورالعمل های استانی و ناحیه ای در مورد خدمات اساسی و اطلاعات بهداشتی شهرداری، استانی و فدرال ، مطلع باشند.

🔻 خواهشمند است علاوه بر راهنمایی ها و دستورالعمل های منتشر شده توسط دولت ، شهرداری ، استانها و نواحی ، از منابع مذکور برای حمایت کارکنان و کارفرمایان مشاوره بگیرید.
 
 
✅ دوره درخواست سال 2020 :

🔻 مشاغل تابستانی کانادا CSJ تقاضاهایی که مربوط به فصل بوده و در تاریخ 28 فوریه بسته شده بود را خواستار شد. افرادی که از طریق فراخوان درخواستهای خود را ارسال کرده اند می توانند از طریق خدمات کانادا، از وضعیت درخواست خود در اوایل ماه می مطلع شوند.

🔻 به علاوه، به عنوان بخشی از شرایط موقت فعلی، این دپارتمان با اعضای پارلمان برای مشخص نمودن سازمانهایی که خدمات ضروری و مورد نیاز جامعه را ارائه می دهند ، کار کرده است و نیروی جوان را می توانند برای موقعیت های شغلی برای برنامه مشاغل تابستانی کانادا در سال 2020 استخدام کنند. برای ارسال درخواست با این کارفرمایان تماس گرفته خواهد شد.
 
 
✅ پشتیبانی از کارفرمایان :

🔻 برای حمایت از کارفرمایان، راهنمای متقاضی برنامه مشاغل تابستانی سال 2020 به صورت آنلاین در دسترس می باشد. این راهنما، دستورالعمل های مربوط به نحوه تکمیل درخواست، الزامات اولیه و معیارهای ارزیابی را ارائه می نماید.

🔻 خدمات کانادا به صورت خودکار تمام موقعیت های تأمین مالی شده توسط CSJ را در وب سایت JobBank.gc.ca و هم در برنامه های تلفن ارسال می کند تا به کارفرمایان کمک کند که مواضع بودجه CSJ را با جوانان واجد شرایطی که به دنبال شغل و حرفه در جوامع خود هستند، تکمیل کنند.
 
 
✅ معیارهای سنجش :

🔻 کارفرمایان:

– کارفرمایان واجد شرایط کانادا از بخشهای غیرانتفاعی، دولتی و یا بخش های خصوصی می باشند. کارفرمایان بخش خصوصی که می خواهند واجد شرایط باشند، می بایست 50 نفر و یا کمتر کارمند تمام وقت در سراسر کانادا داشته باشند. کارمندان تمام وقت کسانی هستند که هفته ای 30 ساعت و یا بیشتر در هفته کار می کنند.

– کارفرمایان فاقد شرایط ازاعضای مجلس عوام و سنا، ادارات دولتی فدرال و آژانس ها، ادارات استانی و سازمانهایی که در فعالیتهای سیاسی حزبی فعالیت دارند، می باشند.
 
 
✅ پروژه ها و فعالیت های شغلی :

🔻 کارفرمایان:

1. پروژه های متشکل از فعالیتهایی که خارج از کانادا انجام می شوند.
2. فعالیتهایی که به کارفرما خدمات شخصی را ارائه می کند.
3. فعالیتهای سیاسی حزبی
4. فعالیتهای جمع آوری کمک های مالی برای پوشش هزینه های حقوق و دستمزد برای شرکت کنندگان جوان
5. پروژه ها و فعالیتهای شغلی که :

– محدودیت دسترسی به برنامه ها، خدمات و یا اشتغال، تبعیض قائل شدن، انجام خلاف قوانین قابل اجرا، بر اساس مبانی ممنوع، از جمله جنسیت، خصوصیات ژنتیکی، مذهب، نژاد، ملیت و یا قومیت، رنگ، ناتوانی ذهنی و جسمی، گرایش جنسی، هویت جنسی و اظهار آن
– مدافع تعصب، تبعیض و یا غرض ورزی
– بطورمثال ، فعال کار کردن برای تضعیف و یا محدود کردن دسترسی یک زن به خدمات بهداشت جنسی و سلامت در تولید مثل
 
 
 

اگر شما همراهان گرامی کانادا از ایران هم مایل به مهاجرت به کانادا هستید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید،

با پر کردن فرم ارزیابی و تماس با همکاران ما با دید بازتر و اطلاعات کامل و مطمئن پروسه مهاجرتی خود را استارت بزنید.

ما در اینستاگرام کانادا از ایران دنبال کنید.

 

 

کانال تلگرام گروه کانادا از ایران

 
در شبکه های اجتمائی به مابپیوندید
 
0

نویسنده این مطلب: Sarah

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا