معرفی بهترین کسب و کارها در کانادا

زمان مطالعه: 7 دقیقه

معرفی بهترین کسب و کارها در کانادا

کانادا، به بیزینس های نوپا اجازه می دهد تا شکوفا شون ، به ویژه مشاغل مهاجر و زنان، که یک سوم مشاغل کوچک و متوسط ​​کانادا را تشکیل می دهند.

آیا میدانستید

  • 99.8٪ بهترین بیزینس در کانادا شرکت های کوچک یا متوسط ​​هستند که کمتر از 500 کارمند دارند و بیش از 8.3 میلیون نفر در این شرکت ها مشغول به کار هستند.
  • بیزینس های کوچک تقریبا 38.4 درصد از تولید ناخالص داخلی کانادا را تشکیل می دهند.

و این ثابت می کند که این بیزینس ها نه تنها ایده آل می باشند بلکه یکی از پردرآمدترین گزینه ها برای افرادی است که قصد مهاجرت تجاری به کانادا را دارند.

5 فرصت تجاری برتر در کانادا برای مهاجران

ساخت و ساز

ساخت و ساز برای سرمایه گذاران تجاری و کسانی که قصد مهاجرت تجاری به کانادا را دارند یک بیزیمس عالی است.

با افزایش پروژه های توسعه جدید در سراسر کشور ، نیاز به شرکت های ساختمانی بیشتر برای کمک به حمل بار و تأمین نیازهای خاص استانی و سرزمینی در کانادا افزایش می یابد.

  • تقاضای برای بیزینس در انتاریو زیاد است.

زیرا این استان به طور فعال به دنبال کارگران ماهر بین المللی برای تأمین تقاضای کار در مشاغلی مانند مدیران پروژه ، مدیران ساخت و سازها و کارگران ساختمانی عمومی است که علاقه مندند از طریق صنعت ساخت و ساز به کانادا مهاجرت کنند.

بخش کشاورزی

بخش کشاورزی و صنایع غذایی کانادا یکی از بزرگترین و پردرآمدترین صنایع کانادا است که 49 میلیارد دلار از تولید ناخالص داخلی کانادا را به خود اختصاص داده است.

آنچه این گزینه را برای مهاجرت تجاری به کانادا به یک فرصت برتر تبدیل می کند این است که به دلیل تقاضای زیاد برای نیروی کار در مشاغل خاص، گزینه های زیادی برای کسانی که مایل به مهاجرت به کانادا هستند فراهم کرده است و یافتن نیروی کار واجد شرایط و ماهر در مشاغلی از جمله موارد زیر زیاد است:

  • کارگران مزرعه
  • رانندگان کامیون
  • کارهای پردازش گوشت مانند قصاب ها

استان های معروف برای فرصت های تجاری کشاورزی در کانادا برای مهاجران شامل انتاریو، ساسکاچوان، آلبرتا، مانیتوبا و بریتیش کلمبیا است.

عمده فروشی و خرده فروشی

اگرچه بخش عمده فروشی و خرده فروشی کانادا در پایان سال 2019 کمی ضربه خورد، اما خرده فروشی در 3 سال اخیر به طور پیوسته افزایش یافته است.

پیش بینی ها نشان می دهد که بهترین بیزینس ها در مناطق عمده فروشی و خرده فروشی در فروشگاه ها، ایستگاه های بنزین و همچنین نمایندگی های وسایل نقلیه موتوری و قطعات است.

همچنین با ادامه روند شیوع بیماری همه گیر ویروس کرونا در سراسر جهان ، نیاز به تجهیزات پزشکی بسیار زیاد شده است.

تحقیقات نشان می دهد هنگامی که گزینه های خود را برای مهاجرت تجاری به کانادا ارزیابی می کنید، می توانید استانهایی مانند آلبرتا، ساسکاچوان و بریتیش کلمبیا را در نظر بگیرید زیرا در سالهای گذشته رشد قابل توجهی داشته اند.

اسکان و خدمات غذایی

خدمات اقامتی و غذایی کانادا یک بخش پر رونق است و علی رغم محدودیت فعلی اعمال شده به دلیل همه گیری کویید 19، انتظار می رود با رفع محدودیت ها  این صنعت دوباره برگشت کند.

مشاغل مختلفی در صنعت جهانگردی و مهمان نوازی مورد تقاضا قرار دارند که یافتن کارکنان با تجربه و مهارت در مشاغلی مانند سرورهای غذا و نوشیدنی را آسان می کند، بنابراین شما باید موفقیت چشمگیری در کسب و کار خود ایجاد کنید.

استانهایی که باید هنگام مهاجرت تجاری به کانادا بررسی شوند شامل بریتیش کلمبیا، آلبرتا، ساسکاچوان، مانیتوبا، جزیره پرنس ادوارد، نیوبرانزویک، نیوفاندلند و لابرادور و نوا اسکوشیا هستند.

خدمات حرفه ای ، علمی و فنی

بخشهای حرفه ای، علمی و فنی کانادا یک منبع ثابت درآمد و یک گزینه عالی برای داشتن بیزینس برای کسانی است که به دنبال سرمایه گذاری های سودآور تجاری یا گزینه های مهاجرت تجاری به کانادا هستند.

استانهایی مانند آلبرتا و انتاریو طی دو سال گذشته رشد چشمگیری در این زمینه داشته اند.

این بخشها با چنان سرعتی در حال رشد هستند که استانهای خاصی مانند بریتیش کلمبیا و انتاریو برای مهاجرت به بازارهای در حال رشد، برنامه مهاجرت ویژه ای را برای متخصصان فناوری اختصاص داده اند.

برنامه های مهاجرتی در حوزه تجاری و کسب و کار در کانادا

بهترین راهی که می توانید هنگام مهاجرت کاری خود به کانادا در نظر بگیرید، ویزای سرمایه گذاری است.

این برنامه مهاجرت با هدف ایجاد مشاغل جدید و همچنین آوردن ایده های جدید و نوآورانه تجاری به کانادا انجام شده است. الزامات اساسی برای این نوع برنامه مهاجرتی وجود دارد که برای احراز شرایط لازم باید برآورده شود.

 

  • از جمله داشتن نامه حمایت از یک سازمان تعیین شده، برآورده کردن الزامات زبان و داشتن بودجه کافی.

اگر گزینه ویزای سرمایه گذاری متناسب با نیازهای شغلی فردی شما نیست، می توانید جریان های خاص نامزدهای استانی را در نظر بگیرید.

تقریبا در تمام استان های کانادا حداقل یک یا چند جریان تجاری یا کارآفرینی با هدف رفع نیاز به فعالیت های نوآورانه تجاری وجود دارد که نه تنها می تواند به تقویت اقتصاد کانادا کمک کند بلکه اشتغال جدیدی را برای استعدادهای کانادایی و بین المللی ایجاد می کند.

برنامه های مهاجرت استانی کانادا (PNP)
مهاجرت از روش سرمایه گذاری در کانادا
برنامه سرمایه گذاری کانادا از طریق ثبت شرکت
برنامه سرمایه گذاری کانادا از طریق خرید بیزینس
در شبکه های اجتمائی به مابپیوندید
    
0

نویسنده این مطلب: Saba

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا