معرفی گرم ترین شهرهای کانادا

زمان مطالعه: 8 دقیقه

معرفی گرم ترین شهرهای کانادا

در جریان هستید که کانادا کشوری با آب و هوای سخت و سرد است. اگر به نقشه کانادا و وضعیت توزیع جمعیت در این کشور نگاه کنید می‌بینید که بیشتر جمعیت در مناطق جنوبی و در نزدیکی مرز با ایالات متحده آمریکا زندگی می‌کنند. علت این موضوع هم این هست که آب و هوا در این مناطق معتدل است و طبیعتاً این مناطق برای زندگی بسیار مناسب‌تر هستند. جالبه که بدانید مرفه‌ترین شهرهای کانادا در این مناطق واقع شده‌اند. در این مقاله متوجه می شوید که گرم ترین شهر کانادا هم در این مناطق واقع شده‌اند.

 

برای شما که علاوه بر فاکتورهایی مانند سطح زندگی و بازار کار و … بحث آب و هوا و گرمای آن از اهمیت اساسی در تصمیم گیریتان برخوردار است شاید اطلاعات این مقاله بتواند شما را در انتخاب محل زندگی‌تان یاری کند.

گرم ترین شهرهای کانادا در کشوری با آب و هوای زمستانی

در این مقاله از تعدادی از شهرهای کانادا برای شما صحبت خواهیم کرد که در رقابت برای عنوان « گرم‌ترین شهر کانادا » با یکدیگر رقابتی تنگاتنگ دارند.

شهر ویکتوریا

به عنوان مرکز استان بریتیش کلمبیا شهری است که به خاطر آب و هوایش از سایر شهرهای بزرگ کانادا متمایز است. بر اساس گزارش‌های کنونی از وضعیت آب و هوا، این شهر با متوسط دمای حداکثر ۱۵٫۳ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین شهر کانادا است. زمستان‌های معتدل این شهر با بارش برف همراه است. تابستان‌های گرم این شهر هم  آن را به مکانی جذاب برای کسانی که آب و هوای تند و خشن دوست ندارند، تبدیل کرده است.

این آب و هوای معتدل شرایط عالی برای گشت و گذار در پارک‌ها و باغ‌های فراوان شهر ویکتوریا فراهم می‌کند؛ بنابراین جای تعجب ندارد که گاهی به این شهر عنوان «باغ شهر» داده می‌شود.

آب و هوای عالی شهر ویکتوریا باعث می‌شود اطراف این شهر شرایط ایده آلی برای گشت و گذار و تفریح داشته باشد. پیاده روی، دوچرخه سواری و تفریحات در طبیعت از برنامه‌های رایج شهروندان این شهر است. 

به نسبت سایر شهرهایی که در لیست گرم‌ترین شهر کانادا در ادامه خواهند آمد قیمت ملک در این شهر گران‌تر است. چیزی در حدود یک میلیون دلار متوسط قیمت ملک در این شهر است.

شهر ابوتسفورد

متوسط ​​دمای شهر ابوتسفورد ۱۵٫۱ درجه سانتی‌گراد است. بزرگ‌ترین شهر در منطقه‌ای دره فریزر، با داشتن گرم‌ترین شرایط آب و هوایی در کل کشور، به خود می‌بالد.

گزارش‌های کنونی از آب و هوای کانادا حکایت از آن دارد که شهر ابوتسفورد پس از شهر ویکتوریا می‌تواند به عنوان دومین شهر گرم کانادا قلمداد شود. به گفته همین منابع، شهر ابوتسفورد با توجه به طول فصل بدون یخبندان هم سومین شهر کانادا به شمار می‌رود از آن رو که تنها ۲۰۸ روز یخبندان در سال دارد.

شرایط آب و هوایی در اینجا برای کشت گیاهان و تولید محصولات ایده آل است و شهر از این مزیت بهره می‌برد که ۷۰٪ از اراضی این شهر زمین‌های کشاورزی هستند. کالاهای سبز تازه و محلی کاشته شده در این شهر از تنوع بی‌نظیری برخوردارند.

 

قیمت املاک و مستقلات در این منطقه قدری ارزان‌تر از شهر ویکتوریاست. حدود ۹۰۰ هزار دلار متوسط قیمت ملک در این منطقه است.

شهر کلونا

شهر کلونا دارای چهار فصل مجزا و آب و هوای مرطوب قاره‌ای است. از بین تمام شهرهای مهم کانادا، این شهر با داشتن ۲۶ روز در سال که دمای هوا به ۳۰ درجه سانتی‌گراد یا بالاتر می‌رسد دارای رتبه اول بیشترین تعداد روزهای گرم سالانه (۲۶) را دارد.

بر اساس گزارش‌های کنونی از آب و هوای کانادا، این شهر با متوسط ​​میانگین دمای ۱۴٫۷ درجه سانتی‌گراد سومین شهر گرم کانادا به شمار می‌رود.

شهر کلونا علاوه بر آب و هوای مطلوب که ممکن است شما را به حرکت به سمت این شهر سوق دهد، مزایای شگفت انگیز دیگری هم دارد. غذاهای خوشمزه محلی و فرهنگ متمایز مردمان این منطقه در کنار طیف متنوعی از امکانات اوقات فراغت این شهر را به یک مکان جذاب تبدیل کرده است.

در سالهای اخیر کلونا به یک مرکز تکنولوژی شلوغ تبدیل شده و فرصت‌های حرفه‌ای بسیاری در دسترس شما قرار دارد. 

وقتی صحبت از بازار مسکن در این منطقه می‌شود باید بدانید که متوسط قیمت مسکن در این منطقه حدود ۵۵۰ هزار دلار است. بنابراین متوسط قیمت مسکن در این شهر تقریباً برابر نصف قیمت شهر ونکوور می‌باشد.

شهر ویندزور

چهارمین شهر از لیست گرم‌ترین شهر کانادا متوسط دمای ۱۴٫۴ درجه سانتی‌گراد دارد. شهر ویندزور، به عنوان جنوبی‌ترین شهر کانادا در مرز با ایالات متحده، روبروی دیترویت قرار دارد.

این شهر دارای آب و هوای مرطوب قاره‌ای است و تابستان‌های شهر بسیار گرم و مرطوب است. تلفیق گرما و رطوبت در این شهر بسیار محسوس است و دمای این شهر در طول تابستان به ۳۰ درجه و رطوبت به بالاتر از ۷۰ برابر می‌رسد.

این شهر همچنین برای افرادی که در جستجوی چند فرهنگ گرایی، یک سیستم حمل و نقل کارآمد و طیف گسترده‌ای از فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی هستند ایده آل است.

خبر خوب اینکه بازار املاک و مستغلات در شهر ویندزور از نظر بودجه مناسب‌ترین در دسته‌بندی گرم‌ترین شهر کانادا است.

متوسط ​​قیمت مسکن در این شهر چیزی در حدود ۳۰۰ هزار دلار است. اگرچه که باید بدانید که عرضه مسکن در این کشور کم است و وقتی صحبت از خانه می‌شود در اینجا رقابت بسیار قوی است.

شهر سنت کاترینز

شهر سنت کاترینز با متوسط ​​دمای ۱۳٫۶ درجه سانتی‌گراد در جنوب شرقی کانادا و در نزدیکی مرز این کشور با ایالات متحده آمریکا واقع شده است.

سنت کاترینز با داشتن آب و هوای منحصر به فرد قاره‌ای، با بهره گیری از تأثیر همسایگی با دریاچه‌های انتاریو و همچنین آبشار نیاگارا در رده پنجم گرم‌ترین شهر کانادا قرار دارد.

در فصل زمستان هم شهر سنت کاترینز یکی از گرم‌ترین زمستان‌ها را در شرق کانادا دارا است.

متوسط دمای این شهر ۱ درجه‌ی سانتی‌گراد است که در هنگام شب به منفی ۶ درجه‌ی سانتی‌گراد می‌رسد. البته در طول سال به طور متوسط ۱۰۰ سانتی‌متر بارش برف در این شهر وجود دارد.

این ویژگی‌ها به وجود تعداد زیادی پارک پر از گل در سطح شهر و بعلاوه برخی از شراب سازی‌های مطرح در نزدیکی این شهر می‌انجامد.

اگر روحیه‌ای طبیعت‌گرا دارید و به دنبال جاهای سبز هستید، ممکن است شهر سنت کاترینز بهترین شهر برای زندگی شما باشد.

در این شهر خانه‌های زیادی با حیاط‌های خصوصی می‌بینید که در آن‌ها می‌توانید گل‌های مورد علاقه خود را پرورش دهید. میانگین قیمت مسکن در این شهر در حدود ۴۰۰ هزار دلار است.

شهر های کانادا با کمترین میزان یخبندان

در جدول زیر شما می‌توانید جدول شهرهای کانادایی بر اساس تعداد روزهای یخبندان در سال را ببینید.

 

شهر

تعداد روزهای یخبندان

ویندزور در استان اونتاریو39
کالگری در استان آلبرتا38
هالیفاکس در استان نوااسکوشیا38
سنت کاترینز در استان اونتاریو38
تورنتو در استان اونتاریو38
کلوونا در استان بریتیش کلمبیا28
ابوتسفورد در استان بریتیش کلمبیا5
ونکوور در استان بریتیش کلمبیا3
ویکتوریا در استان بریتیش کلمبیا1
در شبکه های اجتمائی به مابپیوندید
    
0

نویسنده این مطلب: Saba

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا