معروف ترین جشن های کانادا

زمان مطالعه: 6 دقیقه

کشور کانادا بسیار مهاجرپذیر با فرهنگ های مختلف است وهمین موضوع باعث شده سالانه فستیوال های گوناگون و ویژه در این کشور برگزار شود.از فستیوال های فصلی و برف بازی گرفته تا رویدادهای فرهنگی و فستیوال های کانادا چه برای مردم بومی کانادا و گردشگران بسیار جذاب خواهند بود.

 

🎇✨🎉جشن های کانادا

یکی از جذاب ترین بخش هایی که توجه هر شخصی را برای مهاجرت به کانادا به خود جلب می کند کارناوال ها و فستیوال ها و جشن های جالب و دیدنی و هیجان انگیز است که در طول سال در کانادا برگزار می شود.

 

🎇جشنواره های فصلی

در کانادا جشنواره هایی به مناسبت تغییر فصل یا مختص فصل خاصی برگزار می شود.که بزرگترین جشنواره های فصلی کانادا جشنواره های تابستانی یا جشن سال نو است که هرساله هزاران نفر از سراسر دنیا برای شرکت در این جشنواره ها سفر میکنند.

 

🎉جشن نورها در ونکوور

بزرگ ترین جشن آتش بازی در جهان با نام جشن نورها در ونکوور هر تابستان به مدت چند شب در ونکوور برگزار می شود .جشن نورهای هوندا تنها شامل آتش بازی نیست بلکه این فستیوال شامل کنسرت و غرفه های متنوع غذا و چالش های گوناگون و مسابقات مختلف است.

 

✨نمایش سوارکاری کلگری

یکی از بزرگ ترین فستیوال های کانادا است.در این فستیوال هر سال بیش از یک میلیون نفر راذ به شهر کلگری شرکت می کنند.نمایش سوارکاری کلگری هرسال در ماه جولای به مدت 10 روز برگزار می شود شهر زیبای کلگری دارای مردمی مهمان نواز و تنوع فرهنگی زیادی است و دارای سرگرمی های زیادی برای شما است.

 

🎇فستیوال محلی ادمونتون

یکی از بهترین فستیوال های حلی در جهان است این جشنواره هر سال در ماه آگوست برگزار می شود.شرکت در این فستیوال نیاز به پول زیادی ندارد.اگر قصد مسافرت به کانادا را دارید حتما برای شرکت در این جشنواره برنامه ریزی کنید.

 

🎉فستیوال بین المللی فیلم تورنتو

یکی از بزرگترین جشنواره های سینما در جهان است که از نظر کیفیت با جشنواره های کن و ساندنس رقابت می کند این فستیوال هرساله در ماه سپتامبر برگزار می شود.

 

✨وینترلود

این یک فستیوال زمستانی است در روزهای آخر سه هفته ی اول ماه فوریه برگزار می شود.در این فستیوال زمستانی شهر اتاوا مردم می توانند به ساخت مجسمه های یخی و برف بازی و تماشای کنسرت ,اسکیت روی یخ در بزرگترین پیست اسکیت روی یخ در دنیا بپردازند.مجسمه های یخی که با نورپردازی رنگارنگ به نمایش گذاشته می شوند زیبایی خاصی به این فستیوال می بخشند.

 

🍁جشن روز ملی کانادا

جشن روز ملی کانادا هر سال در اولین روز ماه جولای برگزار می شود مشابه جشن چهارم جولای در آمریکا است.این روز در واقع روز گرامیداشت تاسیس کانادا به عنوان یک کشور مستقل است مردم در این روز با لباس های قرمز و سفید به رنگ پرچم کانادا در خیابان ها ظاهر میشوند و به تماشای آتش بازی و خوردن غذا و نوشیدنی می پردازند.این جشن در سراسر کشور کانادا برگزار می شود اتاوا یکی از بهترین جشن ها را برگزار می کند.

 

🎷فستیوال بین المللی موسیقی جاز

این فستیوال در مونترال هرسال در ماه های ژوئن یا جولای برگزار می شود دراین فستیوال حدود 500 کنسرت موسیقی اجرا می شود که بیشتر آنها رایگان است.در این فستیوال بیش از 2000 موزیسین از بیش از 20 کشور دنیا شرکت می کتتد.هرساله 2 میلیون نفر از طرفداران موسیقی به شهر مونترال در استان کبک می آیند تا از تماشای اجراهای مختلف موسیقی جاز و هنرنمایی استعدادهای جدید لذت ببرند.اگر عاشق موسیقی هستید دیدن این فستیوال رو از دست ندید.

 

🐳جشنواره نهنگ های اقیانوس آرام

در فصل بهار هر ساله حداقل 21000 نهنگ خاکستری از شبه جزیره بلخا در مکزیک خود را به سواحل غربی ونکوور می رسانند.گردشگران می توانند در تورهای تماشای این نهنگ ها شرکت کنند یا از ایستگاه تماشای ویکا نینیش در پارک ملی پاسیفیک به تماشای این نهنگ ها بنشینید.بسیار جذاب و دیدنی است.

 

🌷فستیوال گل لاله

بزرگترین جشنواره گل لاله ی دنیا در اتاوا یکی دیگر از فستیوال های معروف کاناداست هرسال در ماه می 3 میلیون گل لاله در پایتخت کانادا می روید.مردم می توانند در تورهای گردشگری ای فستیوال شرکت کنند تا شاهد مناظر زیبا و شگفت انگیز باشند که این گل ها به وجود می آورند.رژه و اتش بازی و نمایش های موزیکال از جمله برنامه ریزی های ای فستیوال است.

 

🎆کارناوال کارائیب اسکوشیا بانک

یکی از فستیوال های معروف تورنتو به نام کاریبانا یکی از بزرگترین فستیوال های خیابانی در قاره آمریکا است.این فستیوال هر سال تابستان بیش از 2 میلیون نفر را به خود جذب میکند.اولین فستیوال هدیه ای به شهر تورنتو از طرف جامعه کارائیبی بود.از آن زمان تاکنون این فستیوال به یکی از بزرگترین جشن های موزیکال کانادا تبدیل شده است.در اوایل اگوست رژه های بزرگی با لباس های رنگارنگ و موسیقی پر انرژی کارائیبی در خیابان های تورنتو برگزار میشود.

 

🎆کی دیز

یکی از معروف ترین فستیوال های معروف کانادا است که هر ساله به مدت 10 روز در ادمونتون برگزار می شود.موسیقی و خوراکی های خوشمزه و ماجراجویی بخشی از این فستیوال است.تا به امروز این فستیوال از جذابیت های بالایی برخوردار بوده است. 

 

🎆رژه نور در تورنتو

در اواخر ماه اکتبر با قرار دادن بیش از 100000 چراغ بر روی یک درخت کریسمس بسیار بزرگ در تورنتو برگزار می شود.این درخت در میدان ناتان فیلیپپ قرار داده می شود.این فستیوال یکی از بزرگترین نمایش های نورپردازی در سراسر کانادا است.میدان ناتان فیلیپ قلب این فستیوال و میزبان نمایش های موزیکال و اتش بازی و اسکی روی یخ خواهند بود.

 

🎆فستیوال اکتبر کیچنر واترلو

گردشگرانی که به کانادا سفر می کنند می توانند در قلب اونتاریو در یکی از بزرگترین فستیوال های ماه اکتبر در آمریکای شمالی شرکت کنند.در این فستیوال فرهنگ و اداب ورسوم المان را به نمایش می گذارد.در فستیوال اکتبر می توانید حال و هوای شهر مونیخ را در زمان برگزاری راین فستیوال حس کنید.غذاها و نوشیدنی های آلمانی با نمایش لباس های سنتی آلمانی از ویژگی های این جشن هستند.این جشن در روز شکرگزاری کانادا از تلویزیون های این کشور پخش می شود.

 

سوالات و نظرات شما:

1.شما دوست دارید در کدام یک از این فستیوال ها شرکت کنید؟

در شبکه های اجتمائی به مابپیوندید
 
5/5
0

نویسنده این مطلب: Pardis

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا