مهاجرت به کانادا بدون پیشنهاد شغلی

زمان مطالعه: 5 دقیقه

مهاجرت به کانادا بدون پیشنهاد شغلی: PNP بریتیش کلمبیا

🔸اگر مدرک تحصیلات تکمیلی در رشته علوم از یک موسسه واجد شرایط بریتیش کلمبیا دارید، می‌توانید بدون پیشنهاد شغلی اقامت دائم کانادا را دریافت کنید.

 

🔸 فارغ‌التحصیلان علوم ممکن است واجد شرایط درخواست برای یک برنامه نامزد استانی (PNP) به نام Skills Immigration – International Post-Graduate باشند.

🔸 تحت این دسته، برنامه نامزدهای استانی بریتیش کلمبیا (BC PNP) به داوطلبان مهاجرتی که مدرک کارشناسی ارشد یا دکترا (PhD) را در برنامه‌های علوم طبیعی، کاربردی یا علوم بهداشتی زیر به پایان رسانده‌اند، اولویت می‌دهد:

 

  • کشاورزی،
  • علوم زیستی و زیست پزشکی،
  • علوم کامپیوتر و اطلاعات و خدمات پشتیبانی،
  • مهندسی، فناوری مهندسی،
  • حرفه های بهداشتی و علوم بالینی مرتبط،
  • ریاضیات و آمار،
  • حفاظت از منابع طبیعی و تحقیق،
  • علوم فیزیکی.

🔸برای واجد شرایط بودن برای این دسته، باید ظرف سه سال از تاریخی که در رونوشت رسمی شما نشان داده شده است، درخواست خود را به BC PNP ارسال کنید.

 

برای واجد شرایط بودن تحت این جریان، باید بتوانید نشان دهید که قصد و توانایی زندگی و کار در B.C را دارید. این ممکن است، برای مثال، با ارائه مدارکی مبنی بر مدت اقامت قبلی یا فعلی شما در استان انجام شود.

همچنین می توانید مدارکی دال بر روابط کاری، تحصیلی یا خانوادگی خود را به B.C ارسال کنید. راه دیگر این است که شرحی از مراحلی که برای اقامت دائم انجام داده اید، مانند یافتن شغل یا مکانی برای زندگی یا مشارکت در جامعه، ارائه دهید.

داوطلبانی که تحت این جریان درخواست می کنند، برای واجد شرایط بودن نیازی به داشتن یک پروفایل در سیستم اکسپرس انتری فدرال ندارند.

Express Entry BC – جریان فارغ التحصیلی

بین المللی برای پذیرش اولویت دار

با این حال، کاندیداهایی که شرایط واجد شرایط بودن رده SkiIls Immigration – International Post-Graduate را دارند و همچنین دارای نمایه اکسپرس انتری فعال هستند، ممکن است بتوانند از اولویت پردازش درخواست PNP BC و در صورت نامزد شدن، درخواست اقامت دائم خود بهره مند شوند.

برنامه استانی بریتیش کلمبیا (BC PNP)

استان بریتیش کلمبیا دارای دسته ای است که با سیستم انتخاب مهاجرت اکسپرس انتری دولت فدرال به نام اکسپرس انتری  استان بریتیش کلمبیا – بین المللی پس از فارغ التحصیلی مطابقت دارد.

 

در این دسته، داوطلبان باید یک شماره پروفایل اکسپرس انتری معتبر و یک کد اعتبارسنجی جستجوی کار IRCC Express Entry علاوه بر الزامات واجد شرایط بودن پایه داشته باشند.

به طور کلی ایجاد یک پروفایل اکسپرس اینتری دارای چندین مزیت است. کاندیداهای اکسپرس انتری که بر اساس جریان های استانی نامزد دریافت می کنند، 600 امتیاز اضافی نسبت به امتیاز رتبه بندی اکسپرس انتری خود دریافت می کنند، که عملاً یک ITA را در دور بعدی دعوت نامه اکسپرس انتری که توسط اداره مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا برگزار می شود، تضمین می کند.

علاوه بر بریتیش کلمبیا، تقریباً همه استان‌ها و مناطق کانادا حداقل یک جریان برنامه نامزد استانی دارند که به سیستم اکسپرس انتری فدرال مرتبط است.

بسیاری از این PNP ها به پیشنهاد شغلی نیاز ندارند، از جمله برنامه هایی در انتاریو، ساسکاچوان، آلبرتا و نوا اسکوشیا.

علاوه بر اینکه به استان‌های کانادا اجازه می‌دهد شما را از لیست نامزدهای تحت جریان استانی خود جذب کنند، داشتن نمایه اکسپرس انتری همچنین شما را در موقعیتی قرار می‌دهد که تحت برنامه‌های فدرال دعوتنامه درخواست درخواست را مستقیماً از IRCC دریافت کنید، به شرطی که الزامات سیستم رتبه‌بندی جامع را برآورده کنید.

وکلا و مشاوران رسمی مهاجرتی گروه کانادا از ایران به شما کمک میکنند بدون خطا فرایند پذیرش و مهاجرت خود را طی کنید.
 
در شبکه های اجتمائی به مابپیوندید
   
5/5
0

نویسنده این مطلب: Saba

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا