مهاجرت – حمایت از رشد نیروی کار کانادا (گزارش 2019)

زمان مطالعه: 5 دقیقه
 
 

جمعیت کانادا در حال پیر شدن است. افراد 65 سال به بالا 16.1٪ از جمعیت ما را در سال 2015 تشکیل می دهند و انتظار می رود که تا سال 2035 بیش از 24٪ باشد. با توجه به این روند جمعیتی ، مهاجرت کلید دستیابی به رشد خالص نیروی کار است.

شواهد نشان می دهد که مهاجران به کانادا به طور فزاینده ای به نیروی کار کشور کمک می کنند و از نیازهای نیروی کار حمایت می کنند.

به عنوان مثال ، از سال 2006 تا 2017 ، نسبت مهاجرینی که در سن کار اصلی (25 تا 54 سال) قرار دارند و نیروی کار کانادا را تشکیل می دهند از 21٪ به 26٪ افزایش یافته است.

 
 

مهاجرت ، یک مسئولیت مشترک با استانها و مناطق است

به طور خاص، استان ها و مناطق از طریق برنامه نامزدهای استانی (PNP) نامزدهای واجد شرایط را به عنوان مهاجران طبقه اقتصادی معرفی می کنند. از طریق این رویکرد ، انتخاب استان و سرزمین منجر به توزیع جغرافیایی متعادل تری از مهاجران کار دائم در سراسر کشور طی 2 دهه گذشته شده است.
پذیرش نامزد استانی
در سال 2018 ، تعداد ساکنان دائمی انتخاب شده از طریق PNP به بالاترین حد خود رسیده و نشان دهنده روند رو به رشد مستمر تعداد ساکنان دائمی است که توسط استان ها و مناطق انتخاب شده اند.

🔗 برنامه آزمایشی مهاجرت آتلانتیک (AIPP)

 
 

جوامع استقبال می کنند

ادغام موفقیت آمیز شامل رویکرد “کل جامعه” است که کانادایی ها و تازه واردان را به هم متصل می کند و به آنها کمک می کند تا به پتانسیل اقتصادی و اجتماعی خود برسند. همه ساکنان دائمی و افراد تحت حمایت تا زمان شهروندی واجد شرایط طیف وسیعی از خدمات اسکان با بودجه فدرال را دارا هستند.
هدف اصلی از ادغام، تشویق مهاجران و پناهندگان به فعالیت کامل در زندگی اقتصادی ، اجتماعی ، سیاسی و فرهنگی کانادا است. جالبه بدونید که 92٪ احساس تعلق بسیار قوی یا تا حدی قوی به کانادا داشتند.

 
 

نگاهی به آینده

دولت جهانی با ایجاد تغییرات بالقوه قابل توجهی در بازار کار، از نحوه کار مردم گرفته تا انواع مهارت های مورد تقاضا و ادغام فن آوری های جدید، با سرعت بیشتری از هر زمان دیگری در حال تحول است. موفقیت اقتصادی آینده کانادا، تا حدی به یک سیستم مهاجرت بستگی دارد که به شما کمک می کند تا افراد با مهارت های مناسب در مکان مناسب ، در زمان مناسب برای پاسخگویی به نیازهای در حال تکامل بازار کار قرار بگیرند.
علاوه بر این ، برای موفقیت مهاجرت، رویکرد کانادا باید عواملی مانند نیازهای بازار کار ، تأثیرات اتوماسیون و همچنین نیازهای خاص منطقه و بخش را برطرف کند. با توجه به این موضوع ، کانادا در تلاش است تا اطمینان حاصل کند که درک مبتنی بر شواهد از نیازهای در حال تحول بازار کار ، رویکرد خود را در مورد مهاجرت آگاه می کند.

این تغییرات، روند مهاجرت کانادا را تقویت کرده و همچنان تقویت خواهد کرد، زیرا از طریق حمایت از جوامع متنوع و فراگیر ، به رشد رقابتی و رشد اقتصادی کشور در حفظ رقابت جهانی این کشور کمک می کند.

 

 

اگر شما همراهان گرامی کانادا از ایران هم مایل به مهاجرت به کانادا هستید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید،

با پر کردن فرم ارزیابی و تماس با همکاران ما با دید بازتر و اطلاعات کامل و مطمئن پروسه مهاجرتی خود را استارت بزنید.

ما در اینستاگرام کانادا از ایران دنبال کنید.

 

 

کانال تلگرام گروه کانادا از ایران

 
در شبکه های اجتمائی به مابپیوندید
 
5/5
0

نویسنده این مطلب: Saba

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا