کانادا و مهاجرت (گزارش 2019)

زمان مطالعه: 3 دقیقه
کانادا مدتهاست که از مهاجرت سود می برد و به دلایل اقتصادی ، اجتماعی و انسانی از تازه واردان استقبال می کند. در این مقاله بطور کامل در زمینه تاثیر مهاجرن و مهاجران بر رشد اقتصادی کانادا میپردازیم. با ما همراه باشید.
در حالی که مهاجرت به کانادا با پر کردن شکاف های موجود در بازار کار و تقویت بسیاری از بخش های اقتصادی به نفع کشور است ، سیستم مهاجرت همچنین باعث پیوند مجدد خانواده ها و محافظت از افراد در معرض خطر، از جمله اسکان مجدد پناهندگان خارج از کانادا می شود.
علاوه بر این سیستم مهاجرت کانادا به حفظ تعادل جمعیت در حال پیر شدن و نیاز به استعداد های ماهر و جوان کمک میکند، در واقع اداره مهاجرت در حین مقابله با این چالش ها ساختار اجتماعی کانادا را غنی میکند.

بسته به شرایط یک تبعه خارجی و اینکه چرا آنها مایل به بازدید یا ماندن در کانادا هستند ، مسیرهای مختلف مهاجرت وجود دارد.
 
 

روشی برای مهاجرت که بسیار مورد توجه است


سازمان همکاری اقتصادی و توسعه (OECD) خاطرنشان کرده است که کانادا دارای پیچیده ترین و با دوام ترین سیستم مهاجرت کارگری ماهر در میان کشورهای OECD است.
کانادا همچنین به دلیل نقش سازنده ای که در فرآیندهای توسعه پیمان جهانی مهاجرت ایمن ، منظم و طرح حمایت جهانی پناهندگان بازی کرده است ، شناخته شده است. پیمان نامه مهاجرت توسط 152 کشور از 193 کشور عضو سازمان ملل متحد در دسامبر 2018 تصویب شد ، در حالی که پیمان نامه پناهندگان توسط 181 کشور عضو تصویب شد.
 
 

ساکنان موقت از نظر اقتصادی و اجتماعی به کانادا کمک می کنند


کانادا ورود ساکنان موقت ، متشکل از بازدید کنندگان ، کارگران خارجی و دانشجویان را تسهیل کرد. در سال 2018 ، 6,024,233 ویزا و مجوز الکترونیکی سفر برای بازدید کنندگان ، دانشجویان بین المللی و کارگران موقت صادر شده است که 5.2٪ افزایش نسبت به سال 2017 دارد.
 
علاوه بر این، 53,805 نفر از افرادی که مجوز تحصیل در کانادا را داشته اند به عنوان اقامت دائم پذیرفته شدند ، که 20 درصد افزایش نسبت به سال 2017 است. از این تعداد ، 10949 مجوز تحصیل خود را در سال 2018 نگه داشته اند و اکثریت آنها به عنوان مهاجر اقتصادی وارد کشور می شوند.
 
 
 

اگر شما همراهان گرامی کانادا از ایران هم مایل به مهاجرت به کانادا هستید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید،

با پر کردن فرم ارزیابی و تماس با همکاران ما با دید بازتر و اطلاعات کامل و مطمئن پروسه مهاجرتی خود را استارت بزنید.

ما در اینستاگرام کانادا از ایران دنبال کنید.

 

 

کانال تلگرام گروه کانادا از ایران

 
در شبکه های اجتمائی به مابپیوندید
 
 
0

نویسنده این مطلب: Saba

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا