پذیرش رکورددار کانادا برای برنامه اسپانسرشیپ

زمان مطالعه: 6 دقیقه
IRCC تعداد قابل توجهی از برنامه های والدین و پدربزرگ ها و مادربزرگ ها در 2021 را می پذیرد

 

آخرین اطلاعیه

🔵برنامه والدین و پدربزرگها و مادربزرگهای کانادا (PGP) در جهان بی نظیر است. این فرصت را به خانواده ها می دهد تا در اینجا به هم بپیوندند و فرصت رشد در این کشور را برای آنها فراهم می کند. پیوند خانواده نقش مهمی در جذب ، حفظ و ادغام مهاجرانی دارد که به موفقیت ما به عنوان یک کشور کمک می کنند.
با تکیه بر موفقیت برنامه PGP در سالهای اخیر، Marco EL Mendicino ، وزیر مهاجرت ، پناهندگان و شهروندی ، امروز اعلام کرد که اداره مهاجرت ، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) تعداد قابل توجهی از افراد را برای درخواست در سال 2021 دعوت می کند.

👌IRCC حداکثر 30،000 درخواست اضافی را می پذیرد و به کانادایی ها و ساکنان دائمی بیشتر از هر زمان دیگر فرصتی می دهد تا عزیزان خود را به کانادا بیاورند.
با استفاده از همان فرآیند انتخاب تصادفی که در سالهای گذشته استفاده شده بود ، IRCC دعوت نامه هایی را برای حامیان مالی احتمالی که قبلاً علاقه خود را به فرم حامی مالی در سال 2020 ارسال کرده اند ، ارسال می کند. این به اسپانسرهای علاقه مند این فرصت را می دهد تا والدین و پدربزرگ و مادربزرگ خود را به کانادا بیاورند. دعوت نامه ها برای درخواست در طی 2 هفته و از هفته 20 سپتامبر 2021 ارسال می شوند.
🔸کسانی که به عنوان بخشی از این فرایند برای درخواست دعوت شده اند، می توانند از ابزار جدید دیجیتال مصرف ساکن دائمی ما استفاده کنند که به شما امکان می دهد درخواست ها به صورت الکترونیکی ارسال شوند. این بخشی از تعهد ما برای مدرن سازی سیستم مهاجرت کانادا است و روند درخواست را تسریع و ساده می کند.

ما می دانیم که بسیاری از خانواده های کانادایی در سال گذشته به دلیل همه گیری ، مشکلات مالی را تجربه کرده اند. به همین دلیل ، ما برای اطمینان از اینکه افراد بیشتری می توانند درخواست دهند ، به اجرای یک درآمد متعادل ترر ادامه خواهیم داد.
برای سال مالیاتی 2020 ، درآمد به جای حداقل درآمد لازم به اضافه 30٪ ، حداقل درآمد لازم خواهد بود و به شما مزایای منظم بیمه اشتغال و مزایای COVID-19 موقت را می دهد ، مانند مزایای پاسخ اضطراری کانادا ، برای درآمد حامی مالی در نظر گرفته شود.
این اقدام اطمینان حاصل خواهد کرد که متقاضیان به دلیل از دست دادن درآمد در طی همه گیر شدن ، آسیب نبینند.

 

 

"اهمیت خانواده هرگز واضح تر از همه گیری نبوده است. به همین دلیل ما تعهد خود را برای کمک به جمع شدن بیشتر خانواده ها در کانادا انجام می دهیم. با تقویت برنامه والدین و پدربزرگ ها و مادربزرگ ها ، دعوت از تعداد بی سابقه ای از اسپانسرها برای درخواست ، و با تنظیم الزامات خود برای سازگاری با زمان فعلی ، ما بار دیگر تعهد خود را برای کمک به خانواده های کانادایی در کنار هم بودن ، و رشد مشترک ثابت می کنیم. "

نکات مهم

🔴هدف IRCC دریافت 40،000 برنامه كامل در سال 2021 است – 10،000 مورد از فرآیند دریافت 2020 و 30،000 مورد از 2021
IRCC بیش از تعداد برنامه هایی که ما در نظر داریم دریافت کند ، افراد را به درخواست دعوت می کند ، زیرا همه اسپانسرهایی که برای درخواست دعوت شده اند ، درخواست ارسال نمی کنند.

🔺کسانی که برای درخواست دعوت نشده اند ممکن است درخواست ویزای فوق العاده را در نظر بگیرند که به والدین یا پدربزرگ و مادربزرگ اجازه می دهد هر بار حداکثر تا 2 سال از آنها در کانادا بازدید کند ، بدون نیاز به تمدید وضعیت. ویزای فوق العاده حداکثر تا 10 سال اجازه ورود چندگانه را می دهد.
دعوت ها در طی 2 هفته و از هفته 20 سپتامبر 2021 ارسال می شوند. کسانی که برای درخواست دعوت شده اند 60 روز فرصت دارند تا درخواست خود را ارسال کنند.
برای تأیید اینکه آیا آنها انتخاب شده اند ، حامیان مالی احتمالی باید حساب ایمیل مورد استفاده خود را برای ارسال علاقه خود به سال 2020 برای حمایت مالی بررسی کنند. آنها همچنین می توانند با استفاده از شماره تأییدیه 2020 وضعیت خود را به صورت آنلاین بررسی کنند.

جزئیات بیشتر در هفته های آینده برای کسانی که دیگر به حساب ایمیل خود دسترسی ندارند در وب سایت ما ارسال خواهد شد.
شماره تأییدهای نابجا را می توان با استفاده از ابزار Lost My Confirmation Number بازیابی کرد ، که با ارسال همه دعوت نامه ها بصورت آنلاین در دسترس خواهد بود.
حامیان احتمالی منتخب درآمد خود را برای سال های مالیاتی 2020 ، 2019 و 2018 ارزیابی می کنند. این همان کسانی هستند که به عنوان بخشی از برنامه سال 2020 درخواست داده اند

 

هر گونه سوالی در این خصوص دارید در بخش نظرات از ما بپرسید؟
آیا شما هم قصد دعوت از خانواده خود به کانادا را دارید؟ یا خانواده درجه یک در کانادا دارید؟
همین الان فرم ارزیابی ما رو تکمیل کنید تا مشاوره رایگان کسب کنید و راهنمایی بشوید.

 

اگر شما همراهان گرامی کانادا از ایران هم مایل به مهاجرت به کانادا هستید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید،

با پر کردن فرم ارزیابی و تماس با همکاران ما با دید بازتر و اطلاعات کامل و مطمئن پروسه مهاجرتی خود را استارت بزنید.

ما در اینستاگرام کانادا از ایران دنبال کنید.

 

 

کانال تلگرام گروه کانادا از ایران

 
در شبکه های اجتمائی به مابپیوندید
 
5/5
0

نویسنده این مطلب: Saba

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا