پردازش آنلاین ویزاهای موقت

زمان مطالعه: 5 دقیقه

کانادا پردازش آنلاین ویزاهای موقت ، eTA را تمدید و معافیت هایی را اضافه می کند.

 
💢 اداره مهاجرت، شهروندی و پناهندگی کانادا اعلام کرده است که رسیدگی به درخواست های ویزای اقامت موقت (TRV) و مجوز الکترونیکی سفر یا eTAs تا پایان ژانویه سال 2021 ادامه خواهد یافت.

💢 دسته های جدیدی متقاضیان به فهرست افرادی که از ارائه درخواست اقامت موقت خود به صورت الکترونیکی معاف هستند افزوده شده است. طبق مقررات فعلی، تمامی درخواست ها برای اقامت موقت، ویزای کاری کانادا و ویزاهای تحصیلی از سوی اتباع خارجی که در هنگام ارائه درخواست در خارج از کانادا هستند باید به صورت الکترونیکی ارائه شود.

💢 افرادی که نمی توانند به دلیل معلولیت درخواست خود را به صورت آنلاین ارائه کنند نیز از این شرط معاف بوده و خواهند بود.
 
 

📍 پروسه درخواست ویزای اقامت موقت :

📌 دولت کانادا اعلام کرده است که اولویت همچنان با افرادی خواهد بود که می توانند با وجود محدودیت های سفر به کانادا بیایند؛ دولت کانادا همچنین گفته است که درخواست های جدید و کنونی بررسی خواهند شد. تمام متقاضیان، حتی اگر از محدودیت های سفر معاف باشند، باید واجد شرایطی باشند که در قانون حمایت از پناهندگان و مهاجران درج شده است.

📌 افرادی که قبل از محدودیت های سفر درخواست داده اند و مایل هستند در اولویت قرار داشته باشند می توانند از طریق لینک زیر با اداره مهاجرت، شهروندی و پناهندگی مکاتبه کرده و بیان کنند که واجد شرایط معافیت از محدودیت های سفر هستند و دلیل سفر غیرضروری شان به کانادا را همراه با مدرک قابل قبولی اعلام کنند.
 
 
 
 
 
 
 

📌 IRCC اعلام کرده است که اگرچه اولویت همچنان با درخواست هایی می باشد که متقاضیان آنها از محدودیت های سفر به کانادا معاف هستند.

📌 اما در حال حاضر به درخواست های آن دسته از متقاضیان ویزای اقامت موقتی که در اولویت نیستند رسیدگی خواهد شد و مطابق با روند عادی رسیدگی به درخواست های اقامت موقت با درخواست آنان موافقت می شود یا خیر.

📌 اداره مهاجرت به متقاضیانی که با درخواست ویزای اقامت موقت آنها موافقت شده اطلاعیه ای می فرستند و به آنها اعلام می نماید که علیرغم تایید شدنشان محدودیت های سفر همچنان برقرار است و به آنها توصیه می کند که به کانادا سفر نکنند.

 

🟦 تسریع در پروسه eTA :

🔷 طبق مقررات فعلی، متقاضیان همچنان می توانند درخواست مجوز الکترونیکی سفر خود را به صورت آنلاین ارائه کنند و رسیدگی به درخواست های که مستلزم بازبینی توسط افسر مربوطه هستند تا جای امکان ادامه خواهد یافت.
🔷 اداره مهاجرت کانادا روند رسیدگی به درخواست های eTA که مستلزم بازبینی از طرف ماموران هستند را تسریع می کند؛ بازبینی ها برای این انجام می شود تا مشخص شود که آیا متقاضی واجد شرایط معافیت از محدودیت های سفر هست یا خیر. از افراد واجد شرایط دعوت می شود که خود را معرفی کنند و مدارک خود را نشان دهند و از طریق این فرم ثابت کنند که از محدودیت های سفر معاف هستند.
🔷 لازم بذکر است، کانادا در ابتدای ماه جولای سال جاری فرایند رسیدگی آنلاین به درخواست های ویزای اقامت موقت و eTA را از سر گرفت. دو هفته پیش کانادا اعلام کرد که محدودیت های سفر را تا 31 اکتبر تمدید کرده است.

 

اگر شما همراهان گرامی کانادا از ایران هم مایل به مهاجرت به کانادا هستید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید،

با پر کردن فرم ارزیابی و تماس با همکاران ما با دید بازتر و اطلاعات کامل و مطمئن پروسه مهاجرتی خود را استارت بزنید.

ما در اینستاگرام کانادا از ایران دنبال کنید.

 

 

کانال تلگرام گروه کانادا از ایران

 
در شبکه های اجتمائی به مابپیوندید
 
0

نویسنده این مطلب: Sarah

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا