گزارش برنامه مهاجرتی پرستار خانگی کانادا

زمان مطالعه: 3 دقیقه

برنامه مهاجرتی مراقبت از کودکان و سالمندان در منزل و نیروی خدماتی در منزل


برنامه ارائه دهنده مراقبت از کودک در منزل و خدمات در منزل در 18 ژوئن 2019 برای برنامه های کاربردی افتتاح شدند و به مدت پنج سال کار خواهند کرد. آنها جایگزین مراقبت از کودکان در حال انقضا و مراقبت از افراد با نیازهای پزشکی بالا شدند.

 

چگونه استفاده از طرح GBA + با تغییر شکل به برنامه های مراقبتی کمک میکند؟


در سال 2014 ، برنامه Live-in Caregiver برای متقاضیان جدید بسته شد. برای رفع برخی از آسیب پذیری هایی که پرستاران خانگی با آن روبرو هستند ،
دو برنامه مهاجرتی مراقبتی جدید بدون نیاز به زندگی اجباری در خانه کارفرما – کلاس مراقبت از کودکان و مراقبت از افراد با نیازهای پزشکی بالا و سالمندان – راه اندازی شدند.

 

وضعیت وابسته به یک کارفرمای خاص


با به رسمیت شناختن مشارکت قابل توجه پرستاران و مراقبان در حمایت از نیازهای خانواده های کانادایی و بررسی شرایط، دو برنامه آزمایشی در ماه ژوئن 2019، برنامه کلاس پرستاران کودک در خانه و کلاس نیروی خدماتی خانه راه اندازی شدند.
این برنامه به گونه ای طراحی شد که با ارزیابی متقاضیان اقامت دائم و شذایط پذیرش قبل از شروع کار در کانادا، مسیری روشن و مستقیم برای اقامت دائم را برای این دسته پرستاران فراهم می کنند. همچنین با یک مجوز کار مخصوص، متقاضی می تواند در صورت لزوم شغل خود را تغیر دهد. همچنین با ارائه مجوز کار آزاد (Open Work Permit) برای همسران / شرکای قانونی فرد و مجوزهای تحصیل برای کودکان وابسته، موانعی را که پرستاران در، آوردن خانواده های خود به کانادا با آن روبرو هستند از بین می برند.

 

 

🔲 ویزای پرستار خانگی کانادا  کلیک کنید

 

 

 

اگر شما همراهان گرامی کانادا از ایران هم مایل به مهاجرت به کانادا هستید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید،

با پر کردن فرم ارزیابی و تماس با همکاران ما با دید بازتر و اطلاعات کامل و مطمئن پروسه مهاجرتی خود را استارت بزنید.

ما در اینستاگرام کانادا از ایران دنبال کنید.

 

 

کانال تلگرام گروه کانادا از ایران

 
در شبکه های اجتمائی به مابپیوندید
 

 

 

5/5
0

نویسنده این مطلب: Saba

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا