مشاغل موردتقاضا در کانادا در ۲۰۲۱

زمان مطالعه: 7 دقیقه
در این مقاله پیش بینی شرکت Randstad Canada در مورد 10 شغل برتر و پرتقاضا در کانادا در سال 2021 را با هم بررسی مینماییم.
با ما همراه باشید.
 

اقتصاد کانادا سرانجام در حال بیرون آمدن از چنبره ی هیولای ناشناخته ای به نام کروناست. انتظار می رود محدودیت ها، قرنطینه ها و منع ترددها کم کم برداشته شوند.
وقتی سر و کله ی کرونا پیدا شد بسیاری از کسب و کارها خود را با آن وفق دادند و تغییراتی ایجاد کردند. دورکاری که تا پیش از این پدیده ی رایجی نبود و اگر به کسی می گفتی در خانه کار می کنی خیال می کرد یا بیکاری و یا مشغول پخت و پز و خانه داری با آمدن کرونا به سکه ی رایج بازار کار تبدیل شد و محل کار بسیاری از کارمندان سراسر جهان اعم از زن و مرد با محل زندگی و خانه شان یکی شد.

💠 کسب و کارها استفاده از پلتفرم های آنلاین و تماس های ویدئویی را آغاز کردند.
💠سایر کسب و کارها که نیازمند حضور فیزیکی کارمندان خود بودند و چاره ای جز این نداشتند پروتکل های بهداشتی و ایمنی را همراستا با توصیه های دولت مد نظر قرار دادند و از زدن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی دریغ نکردند.

علاوه بر این تغییرات تعداد قابل توجهی از افراد هم با آمدن کرونا کار خود را از دست داده اند؛ شاید به این خاطر که فعالیت برخی از بخش ها به خاطر محدودیت ها کند شده است. البته انتظار می رود که در نیمه دوم سال جاری میلادی این روند هم تغییر کند.

 
 
 
 
 
 
 
بیش از دو سوم کارفرمایان کانادایی قصد دارند کارمندانی را که به خاطر همه گیری از کار بیکار شده بودند را استخدام کنند و متخصصان این را در افق 2021 می بینند.
مثلا شرکت Randstad Canada که در مورد منابع انسانی مشاوره می دهد پیش بینی خود را برای برترین مشاغل کانادا در سال 2021 منتشر کرده است. بر اساس گزارش این شرکت تعداد زیادی شغل در این سال مورد نیاز خواهد بود و افرادی که مهارت بالایی دارند شانس بیشتری برای کار پیدا کردن و استخدام در کانادا در سال 2021 خواهند داشت.

به گفته Randstand ، موارد زیر برخی از موقعیت هایی است که انتظار می رود در طول سال 2021 مورد تقاضا قرار بگیرند:

مشاغل برتر کانادا برای سال 2021

نماینده خدمات مشتریان


نیاز به نمایندگان خدمات مشتریان در نتیجه ی همه گیری کرونا بیش از پیش افزایش یافته است. این نمایندگان ممکن است با مشتریانی که آسیب عاطفی و احساسی دیده اند سر و کار داشته باشند. این مشتریان انتظار دارند با یک انسان واقعی که می تواند مشکل آنها را به صورت حرفه ای حل کند حرف بزنند. استرداد هزینه و کنسل کردن هم بخشی از این کمک ها به مشتریان است.
میانگین درآمد: 40 هزار دلار سالانه

راننده


قرار گرفتن این شغل در این فهرست نباید تعجب برانگیز باشد. در همه گیری کرونا انواع رانندگان مخصوصا رانندگان کامیون مورد نیاز هستند. بسیاری از این رانندگان مسئول تحویل محصولات پزشکی و درمانی به بیمارستان ها و اقلام ضروری به مغازه های سراسر کانادا هستند.
میانگین درآمد: 45 هزار دلار سالانه

 

پرستار رسمی


تا قبل از کرونا هم تعداد پرستاران در کانادا کم بود. همه گیری کرونا کمبود پرستار در کانادا را بیش از پیش پررنگ کرد. برآوردها حاکی از آن هستند که تا سال 2022 کانادا برای مراقبت از جمعیت پیر خود به 60 هزار پرستار نیاز خواهد داشت.
میانگین درآمد: 80 هزار دلار سالانه

کار جنرال یا غیرتخصصی


این نوع کارها در بدو ورود به کانادا برای تازه واردان خیلی خوب است و راحت پیدا می شود. در سراسر کانادا نیاز به افرادی که مایل به انجام کار جنرال هستند وجود دارد. اگر شما هم مایل به انجام این نوع کارها هستید تعداد آگهی های این نوع مشاغل در کانادا زیاد است.
میانگین درآمد: 32 هزار دلار سالانه

 

 

مهندس برق


مهندسان برق از تقاضای بالایی برخوردارند چرا که انواع شرکت ها برای ادامه فعالیت در همه گیری کرونا به سیستم های ارتباطی پیچیده نیازمندند. تقاضا به ویژه برای مهندسان برقی بالاست که مهارت های متنوعی دارند؛ این مهارت ها فراتر از مهارت های فنی است و شامل مهارت های ارتباطی (زبانی) و نویسندگی هم می شود.
میانگین درآمد: 75 هزار دلار سالانه

توسعه دهنده ی نرم افزار


دو دلیل برای بالا بودن تقاضا برای توسعه دهندگان نرم افزار وجود دارد: کارمندان به دورکاری ادامه می دهند و محبوبیت تجارت الکترونیک در حال افزایش است. افرادی که کدنویسی بلدند و می توانند اپلیکیشن و وبسایت طراحی کنند و بسازند قادر خواهند بود در کانادا شغل پیدا کنند.
میانگین درآمد: 85 هزار دلار سالانه

حسابدار


در زمانه ای که حساب و کتاب با هم نخواند حسابدارها از تقاضای بالایی برخوردارند. حسابدارها می توانند به کسب و کارها در مورد مسائلی نظیر ارزیابی تامین مالی دولت و معافیت های مالیاتی مشورت دهند. آنها همچنین می توانند به کسب و کارها کمک کنند تا در رابطه با رشد خود تصمیمات مهم و بهتری بگیرند.
میانگین درآمد: 60 هزار دلار سالانه

 

مدیر منابع انسانی


مدیران منابع انسانی که در سر پا نگه داشتن کسب و کارها در همه گیری کرونا اهمیتی کلیدی دارند سیاست های مرتبط با دورکاری و امنیت و سلامت کارمندان را طراحی می کنند. آنها همچنین هوای کارمندان را در چنین زمانه ای پرخطر و پراسترس دارند.
میانگین درآمد: 70 هزار دلار سالانه

مشاور مالی


حالا که کرونا باعث شده بسیاری از مردم از لحاظ مالی احساس ناامنی زیادی کنند می توان فهمید که چرا مشاوران مالی را هم باید در ان لیست قرار داد. وظیفه مشاوران مالی ارائه مشورت و کمک به افرادی است که ممکن است در زمینه اقساط وام مسکن، اجاره خانه و سایر بدهی های خود با مشکل روبرو باشند.
میانگین درآمد: 77 هزار دلار سالانه

مشاغل بخش فنی


چه کرونا باشد چه نباشد همیشه بخش فنی یا tech sector با کمبود نیرو مواجه است. بدین منظور انتاریو و بریتیش کلمبیا برنامه های مهاجرتی خاص بخش تکنولوژی را تدارک دیده اند. مهاجران در رشد بخش تکنولوژی کانادا نقش ویژه ای ایفا می کنند. مهارت در زمینه تکنولوژی به ویژه در شهرهایی نظیر تورنتو، ونکوور و مونترال مورد نیاز است.
میانگین درآمد: 60 هزار دلار سالانه

اگر شما همراهان گرامی کانادا از ایران هم مایل به مهاجرت به کانادا هستید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید،

با پر کردن فرم ارزیابی و تماس با همکاران ما با دید بازتر و اطلاعات کامل و مطمئن پروسه مهاجرتی خود را استارت بزنید.

ما در اینستاگرام کانادا از ایران دنبال کنید.

 

 

کانال تلگرام گروه کانادا از ایران

 
در شبکه های اجتمائی به مابپیوندید
 
0

نویسنده این مطلب: Saba

2 دیدگاه دربارهٔ «مشاغل موردتقاضا در کانادا در ۲۰۲۱»

  1. سرکار خانم صبا
    با سلام
    ضمن سپاسگزاری فراوان از شما، به استحضار می رساند که اطلاعاتی در سایت گذاشته اید، بسیار مفید می باشند. امیدوارم همه مهاجران نهایت استفاده را از مطالب شما داشته باشند. لطفا در مورد شرایط منطقه آتلانتیک و طریقه دریافت ویزا از این مناطیق من را بیشتر راهنمایی کنید. در ضمن اگر فردی از طریق ویزای آتلانتیک وارد کانادا شد. پس از گذشتن 5 سال و اخذ اقامت دائمی کانادا می تواند اقامت خود به سایر استان های کانادا تغییر دهد.

    با تشکر فراوان
    طیبه

    0
    1. با سپاس فراوان از توجه و همراهی شما
      مناطق آتلانتیک در صورت داشتن جاب آفر میتونید اقدام فرمایید
      بله پس از ورود و دریافت پی آر امکان جابجایی شما به هر استانی وجود دارد
      https://b2n.ir/r40038
      لینک بالا توضیح بیشتر در خصوص برنامه آتلانتیک هست
      هر گونه راهنمایی نیاز داشتید در خدمتیم

      0

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا