ارائه مسیر مهاجرتی کبک به فرشتگان نگهبان

زمان مطالعه: 5 دقیقه
کبک از پناهجویانی که در کمک به استان در طول همه گیری بیماری کرونا ویروس حضور داشتند ، تشکر می کند.

کبک با فراهم کردن مسیری برای اقامت دائم از “فرشتگان نگهبان” خود تشکر می کند.
وزیر امور مهاجرت استان نادین ژیرو به تازگی اعلام کرده است که یک برنامه جدید مهاجرتی برای پناهجویانی که در طول همه گیری در مورد بیماری کرونا کمک های درمانی ارائه داده اند ، در دسترس خواهد بود. پس از چندین هفته مذاکره سرانجام دولت فدرال با دولت کبک در خصوص آن دسته از متقاضیان پناهندگی که شرایط دریافت اقامت دائم را دارند، توافق کردند.
به گزارش هفته، به‌نقل از رادیو کانادا، برخی از متقاضیان پناهندگی در کبک که در اوج بحران کووید۱۹ در بخش بهداشت و درمان خدمت کرده‌اند، می‌توانند در ماه‌های آینده از طریق یک برنامه موقت فدرال اقامت دائم دریافت کنند.
برنامه ویژه پناهجویان در طول COVID-19 در دسترس افراد واجد شرایط است که در حال حاضر منتظر تصمیم در مورد وضعیت پناهندگی خود هستند ، و همچنین کسانی که ادعای پناهندگی خود را رد کردند.

🔴 داوطلبان باید واجد شرایط بودن شرایط باشند:


⭕آنها باید در یک شغل مرتبط با بهداشت مشغول به کار بوده اند و بین 13 مارس 2020 ، و 14 آگوست 2020 ، حداقل برای 120 ساعت ، مراقبت مستقیم از بیمار را ارائه داده اند.

⭕آنها باید معادل حداقل شش ماه تمام وقت یا 750 ساعت تجربه کار پاره وقت یا تمام وقت در کبک را قبل یا در دوره استفاده از برنامه مهاجرت در یک موسسه بهداشت عمومی یا خصوصی یا یک شرکتی که متخصص مراقبت در منزل است را دارا باشند؛ و

⭕آنها باید کلیه شرایط ذکر شده را حداکثر تا 31 آگوست 2021 رعایت کرده باشند.
 
 

✴️ در اینجا لیستی از مشاغل قابل قبول وجود دارد:


🔸 هماهنگی پرستاران و سرپرستان پرستاری (کد NOC 3011)
🔸 پرستاران ثبت نام شده (کد NOC 3012)
🔸 پرستاران دارای مجوز عملی (کد NOC 3233)
🔸 دستیاران پرستار ، مجامع و همکاران خدمات بیمار (کد NOC 3413)
🔸 کارگران پشتیبانی منزل (کد NOC 4412 مربوط به مراقبت مستقیم شخصی)

مکانهایی که تحت این برنامه جدید واجد شرایط هستند شامل مواردی در بخش دولتی ، مانند بیمارستانها ، CLSC ها ، مراکز توانبخشی ، CHSLDs و همچنین افراد در بخش خصوصی از جمله خانه های خصوصی برای افراد مسن یا ارائه دهندگان مراقبت از منزل شخصی می باشد.
 
 
از زمان شروع بیماری همه گیر ، پناهجویان در کبک برای مقابله با COVID-19 در خانه های مسکونی و طولانی مدت در کبک و سایر مراکز درمانی در خط مقدم قرار گرفته اند. آنها به کاهش کمبود کارگران در مشاغل بهداشتی کمک کرده اند.
 
 
در نتیجه ، فرانسوا لگول ، نخست وزیر کبک از وزارت مهاجرت کبک خواست تا با دولت فدرال همکاری کند تا “فرشتگان نگهبان” را برای مسیری برای مهاجرت فراهم کند.
وزیر برنامه ژیرو گفت: “برنامه ای که ما به شما ارائه می دهیم نتیجه همکاری سازنده بین دولت کبک و دولت کانادا است.”

با این حال این برنامه استثنایی شامل حال همه مشاغل نخواهد شد بلکه صرفا آن دسته از پناهجویانی که در بدترین حالت بحران کووید۱۹ به طور مستقیم به بیماران خدمات درمان ارائه کرده‌اند مثل پرسنل خانه‌های سالمندان، پرستاران و کمک پرستاران از امتیازات این برنامه بهره مند خواهند شد.
 
 
 

اگر شما همراهان گرامی کانادا از ایران هم مایل به مهاجرت به کانادا هستید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید،

با پر کردن فرم ارزیابی و تماس با همکاران ما با دید بازتر و اطلاعات کامل و مطمئن پروسه مهاجرتی خود را استارت بزنید.

ما در اینستاگرام کانادا از ایران دنبال کنید.

 

 

کانال تلگرام گروه کانادا از ایران

 
در شبکه های اجتمائی به مابپیوندید
 
0

نویسنده این مطلب: Saba

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا