ارائه نادرست مدارک،اشتباهی بزرگ

زمان مطالعه: 3 دقیقه

مردی به دلیل جعل اسناد، برای ورود غیرقانونی به کانادا، محکوم شد!

 

✅ یک شهروند آمریکایی، به نام سالیوان باترمور، قصد ورود به خاک کانادا، از طریق بندر ورودی Lansdowne در استان اُنتاریو را داشته است. این فرد برای اینکه بتواند به خاک کانادا، با دلیل قانع کننده و ضروری وارد شود، ادعایی دروغین را مبنی بر استخدام در یک شرکت مطرح می‌کند. اما غافل از آنکه ماموران خدمات مرزی کانادا، باهوش‌تر از او هستند، به مدرک استخدامی شک می‌کنند و با سوالاتی که می‌پرسند پی‌به جعلی بودن آن مدرک برده و متوجه می‌شوند آقای سالیوان قصد داشته برای دیدار از نامزد خود وارد کانادا شود نه استخدام در یک شرکت!

☑️ آقای سالیوان، جرم خود را مبنی بر استفاده از مدارک نادرست در مرز کانادا و آمریکا، پذیرفت و اعتراف کرد که در واقع برای دیدن نامزد خود که در کانادا زندگی می‌کند، قصد ورود داشته است. وی سپس به اتهام تلاش برای دور زدن محدودیت‌های مسافرتی – مرزی کانادا و تلاش برای ورود به کانادا با استفاده از اسناد جعلی دستگیر و متهم شد. در تاریخ 8 دسامبر 2020، آقای سالیوان، گناهکار شناخته شد. وی با آزادی مشروط 12 ماهه و پرداخت 2000 دلار کانادایی، آزاد شد.

✅ رئیس خدمات مرزی شمال اُنتاریو، در این راستا، اعلام کرد: “افسران ما اطمینان می‌یابند افرادی كه برای ورود به كانادا دارای مجوز هستند، از قانون اداره مهاجرت و شهروندی تبعیت کرده و از محدودیت‌های مرزی فعلی پیروی می‌كنند.”

☑️ دولت کانادا شهروندان خود را برای دلایل غیرضروری مانند تعطیلات، به شدت از سفر منع می‌کند. نخست وزیر کانادا، جاستین ترودو روز سه شنبه 2 فوریه 2021 گفت شهروندانی که به دلیل غیر ضروری به تعطیلات یا سفر می‌روند، نمی‌توانند پس از بازگشت به کانادا، مبلغ 1000 دلار را برای پرداخت هزینه دوره قرنطینه خود درخواست کنند.

 

 

 
 
 
 

اگر شما همراهان گرامی کانادا از ایران هم مایل به مهاجرت به کانادا هستید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید،

با پر کردن فرم ارزیابی و تماس با همکاران ما با دید بازتر و اطلاعات کامل و مطمئن پروسه مهاجرتی خود را استارت بزنید.

ما در اینستاگرام کانادا از ایران دنبال کنید.

 

 

کانال تلگرام گروه کانادا از ایران

 
در شبکه های اجتمائی به مابپیوندید
 
0

نویسنده این مطلب: Sarah

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا