استقبال کانادا از مهاجران جدید

زمان مطالعه: 4 دقیقه

کانادا در اکتبر گذشته از 15100 مهاجر جدید استقبال کرد، تقریبا همین رقم در ماه سپتامبر از آنها استقبال شد.

📍اطلاعات جدید اداره مهاجرت کانادا IRCC نشان می دهد که ماه اکتبر دومین ماه مهم برای ورود مهاجران جدید به کانادا از زمان شروع شیوع ویروس کرونا بوده است.
🔘 با این حال، به دلیل همه گیری، سطح مهاجرت کانادا به طور قابل توجهی پائین است
🔘 پیش از دوره شیوع، کانادا ماهانه بین 25 تا 30 هزار مهاجر جدید را دعوت می کرد. در اکتبر 2019، کانادا از 31 هزار مهاجر استقبال کرد. این بدان معناست که میزان مهاجرت بیش از نیمی از میزان سال گذشته بوده است.
🔘 کانادا در 10 ماهه اول سال 2020 از 158.600 مهاجر استقبال کرده است که خود نشاندهنده این است که از سال 1999 تا پایان سال از 200 هزار مهاجر کم خواهد شد. از آنجائیکه کانادا در نظر داشت پیش از وقوع بیماری همه گیر، مطابق با سال گذشته که بیش از 341 هزار نفر پذیرفته است، در همان سطح مهاجر را در سال 2020 بپذیرد.

🔲 در ماه ژوئن، هنگامی که کانادا 19.100 اقامت دائم جدید را قبول کرد، از این ماه به عنوان قوی ترین ماه در هنگام شیوع بیماری همه گیر نام برده میشود.
🔲 مهاجرتهای کمتر به کانادا به دلیل اختلالات ناشی از بیماری همه گیر کرونا، چالش های تأیید آمدن دارندگان اقامت دائم به کانادا و محدودیت های سفر در زمان شیوع در کاناداست.
🔲 با این وجود، کانادا قصد دارد طی سالهای آینده از سطح بالایی از اقامت دائم جدید استقبال کند.
🔲 در تاریخ 30 اکتبر، کانادا اعلام کرد که مقادیر زیاد برای جبران کاهش مهاجرت ناشی از همه گیری کرونا را در نظر دارد.
🔲 در برنامه جدید سطح مهاجرت 2021-2023 کانادا بیش از 400 هزار مهاجر جدید در سال را مورد هدف دارد که از بالاترین اهداف در تاریخ است.

 

 

جهت اطلاع از هزینه های زندگی در کانادا میتوانین اینجا را ملاحظه نمایید.

 

 

🔶 دراوهای اکسپرس انتری به طور منظم انجام می شود و هفته گذشته، کانادا برای اولین بار از 100 هزار دعوتنامه برای مهاجران از طریق اکسپرس انتری فراتر رفت.
🔶 برنامه اکسپرس انتری روش اصلی کانادا برای مدیریت برنامه های مهاجرت نیروی کار متخصص است. باید دید که آیا هدف مهاجرتی 2021 کانادا به دلیل اختلالات مداوم ناشی از کووید-19 قابل دستیابی می باشد؟ با این وجود کمک در راه است. هفته گذشته اداره بهداشت کانادا اولین تأییدیه خود را برای واکسن کووید-19 ارائه کرد.
🔶 این طرح واکسیناسیون در مقیاس گسترده، افراد داخل و خارج کانادا و دولت کانادا را قادر می سازد تا محدودیت های سفر خود را کاهش داده و میزان مهاجرت را به حالت عادی بازگرداند. در این بین، اداره IRCC به پذیرش و پردازش درخواست های جدید ادامه خواهد داد.
 
 
 

اگر شما همراهان گرامی کانادا از ایران هم مایل به مهاجرت به کانادا هستید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید،

با پر کردن فرم ارزیابی و تماس با همکاران ما با دید بازتر و اطلاعات کامل و مطمئن پروسه مهاجرتی خود را استارت بزنید.

ما در اینستاگرام کانادا از ایران دنبال کنید.

 

 

کانال تلگرام گروه کانادا از ایران

 
در شبکه های اجتمائی به مابپیوندید
 
0

نویسنده این مطلب: Sarah

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا