افتتاح برنامه اسپانسرشیپی 2020 از امروز

زمان مطالعه: 8 دقیقه
برنامه اسپانسرشیپی والدین و پدربزرگ ها و مادربزرگ ها برای سال 2020 امروز افتتاح شد.
 
 

✅ اکنون وقت آن است که برای حمایت مالی از پدر و مادر و مادربزرگ و مادربزرگ خود برای آمدن به کانادا اقدام کنید.✅


کسانی که می خواهند والدین یا پدربزرگ و مادربزرگ خود را برای مهاجرت به کانادا حمایت مالی کنند ، می توانند روند کار را با مراجعه به اینترنت انجام دهند.
⭕️دوره ابراز علاقه برنامه والدین و پدربزرگ ها (PGP) از امروز ، 13 اکتبر آغاز می شود و تا 3 نوامبر 3 هفته طول می کشد.

⭕️پنجره ثبت نام PGP 2020 کانادا بین 13 اکتبر 2020 در ساعت 12:00 PM EDT و 3 نوامبر 2020 در 12:00 PM EDT باز است.

👈 PGP به شهروندان واجد شرایط و اقامت دائم کانادا و افرادی که دارای وضعیت ملل اول بیش از 18 سال هستند اجازه می دهد والدین و / یا مادربزرگ و مادربزرگ خود را برای اقامت دائم کانادا حمایت مالی کنند.
 

اداره مهاجرت ، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) ده هزار برنامه کامل PGP را برای سال 2020 هدف گذاری کرده است.

 

🔄 فرآیند برنامه


به عنوان اولین قدم ، افراد علاقه مند باید در طی دوره ارسال فعلی ، فرم علاقه مند به حمایت مالی آنلاین را ارسال کنند تا بتوانند برای دعوت به PGP دعوت شوند. متقاضیان برای تکمیل فرم تا 3 نوامبر فرصت دارند.
پس از ارسال فرم علاقه به حامی مالی، متقاضیان باید منتظر بمانند که آیا آنها در بین 10،000 برنامه ای هستند که به طور تصادفی توسط IRCC برای دریافت دعوتنامه درخواست پذیرش می شوند.

⬅️ اگر متقاضی دعوتنامه ای را برای درخواست دریافت کند، باید هزینه های درخواست مورد نیاز را پرداخت کند و در طی 60 روز یک برنامه کامل حمایت مالی را ارائه دهد.

🔘 شما یک پک نرم افزاری دریافت خواهید کرد که شامل یک لیست چک اسناد است ، فرمهایی که شما و افرادی که می خواهید حمایت مالی کنید باید پر کنید و همچنین یک راهنمای دستورالعمل.
اگر متقاضی از کبک درخواست می کند ، باید گواهی انتخاب کبک را از دولت کبک دریافت کند و آن را به عنوان بخشی از درخواست به IRCC ارائه دهد.
 

✳️ نحوه ارسال فرم درخواست به فرم اسپانسر


شخصی که می خواهد اسپانسر شود باید فرم علاقه به اسپانسر را پر کند. حتماً یک نسخه دیجیتالی از گذرنامه یا گواهی وضعیت خود در کانادا داشته باشید.
شما باید اطلاعات مورد علاقه خود را برای حمایت مالی از قبیل تعداد افراد در خانواده نزدیک ، تعداد افرادی که می خواهید حمایت مالی کنید و نام و تاریخ تولد افرادی که می خواهید حمایت مالی کنید ، ارائه دهید.
پس از ارسال فرم ، صفحه ای با شماره تأیید مشاهده خواهید کرد. مهم است که این شماره را ایمن نگه دارید تا بتوانید بررسی کنید که آیا دعوتنامه ای برای درخواست دریافت کرده اید یا خیر.

🟢 بطور خلاصه:
متقاضی که سیتی زن است و یا اقامت دائم کانادا را دارد، می بایست فرم application for authorization and statutory declaration را تکمیل و برای شخصی که قصد سفر توریستی به کانادا را دارد ارسال نماید. دارنده ویزای توریستی پس از امضا نمودن فرم مذکور به شخص ساکن کانادا ارسال تا او هم فرم را امضا و تایید نماید. پس از آن می بایستی تائیده کتبی از وزارت مهاجرت کانادا اخذ و به همراه برنامه سفر و قرنطینه به هنگام سفر به شرکت هواپیمایی ارائه نماید.
 

✅ چه کسی واجد شرایط است؟


✔️افرادی که مایل هستند والدین یا پدربزرگ و مادربزرگ خود را به کانادا بیاورند

1️⃣باید یا اقامت دائم کانادا داشته باشند یا شهروند کانادا شده باشند یا وضعیت اقامتشان در کانادا First Nations باشد.
2️⃣باید بالای 18 سال سن داشته باشند
3️⃣از تمکن مالی برای ساپورت اعضای خانواده ای که قصد دارند اسپانسرشان شوند برخوردار باشند.

⚠️اسپانسرها باید ثابت کنند که از درآمد کافی برای ساپورت خود و تمام اعضای خانواده ای که مسئولیت مالی شان را بر عهده دارند برخوردارند.

در حالی که در اولین مرحله ابراز علاقه به حمایت مالی ، ارائه اثبات درآمد مورد نیاز لازم نیست ، از اسپانسرهای بالقوه ای که برای درخواست دعوت می شوند و شرکت کنندگان مشترک آنها (در صورت وجود) لازم است اطلاعیه های ارزیابی از آژانس درآمد کانادا ارائه دهند. برای هر یک از سه سال مالیات بلافاصله قبل از تاریخ درخواست آنها پس از آن.

🔹 اسپانسرها باید واجد شرط درآمد برای سال های 2020، 2019 و 2018 باشند. در جدول میزان درآمد فرد متقاضی، درست قبل از تاریخ ارائه درخواست متقاضی در سال 2021 به دلار کانادا ارائه می شود
🔹متقاضیان علاقه مند به اسپانسرشیپ والدین یا پدربزرگ و مادربزرگ خود می بایست اندازه و تعداد نفرات خانواده خود را هم اعلام کنند تا تایید کنند که واجد شرط حداقل درآمد لازم برخوردارند. حداقل درآمد مورد نیاز در جدول زیر نشان داده شده است. لطفاً توجه داشته باشید که این مورد برای متقاضیان در همه استانها و مناطق به جز کبک قابل اجرا است
 
 
 
 
 
 

✔️تعداد نفراتی که ممکن است مسئولیت مالی آنها را بر عهده داشته باشند شامل نفرات زیر می شود:

✅همسر
✅فرزندان وابسته شان
✅فرزندان وابسته همسر

در شرایطی خاص
✅والدین و پدربزرگ و مادربزرگ ها و (..خواهر و برادر و ..)

درآمد حامیان مالی در کبک توسط وزارت مهاجرت کبک بر اساس شرایط درآمد استان ارزیابی می شود. شرایط درآمد کبک با سایر استانها متفاوت است. حامیان مالی احتمالی و مشترک آنها (در صورت لزوم) لازم است نشان دهند که منابع مالی کافی در 12 ماه گذشته داشته اند. حداقل درآمد کبک در جداول زیر نشان داده شده است.

پدر و مادر و پدربزرگ و مادربزرگ کبک
خواه در کبک باشید یا در استان دیگری ، حامیان مالی علاقه به ارائه تعهد امضا شده دارند. این تعهد نشان می دهد که چه مدت اسپانسر مسئول مالی اعضای خانواده ای است که حمایت مالی می کنند.
برای ساکنان تمام استانهای کانادا به جز کبک ، مدت تعهد برای والدین و پدربزرگ ها و مادربزرگ ها 20 سال است. مدت زمان تعهد برای ساکنان کبک 10 سال است.
 
 

اگر شما همراهان گرامی کانادا از ایران هم مایل به مهاجرت به کانادا هستید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید،

با پر کردن فرم ارزیابی و تماس با همکاران ما با دید بازتر و اطلاعات کامل و مطمئن پروسه مهاجرتی خود را استارت بزنید.

ما در اینستاگرام کانادا از ایران دنبال کنید.

 

 

کانال تلگرام گروه کانادا از ایران

 
در شبکه های اجتمائی به مابپیوندید
 
0

نویسنده این مطلب: Saba

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا