شرایط برنامه PGP در سال 2020

زمان مطالعه: 6 دقیقه

شرایط برنامه اسپانسرشیپی والدین PGP در سال 2020 اعلام شد .

 
💢 از تاریخ 13 اکتبر اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا IRCC اقدام به بازگشایی فرآیند درخواستی می نماید که تا سقف 10.000 نفر از نامزدهای منتخب این برنامه مجاز، هستند تا بتوانند از طریق این برنامه، اسپانسر والدین (پدر و مادر) و یا پدربزرگ و مادربزرگ خود شده و آنها را به کانادا دعوت نمایند.
💢 افرادی که مایل به ارسال فرم درخواست آنلاین برای برنامه اسپانسرشیپی والدین PGP هستند، می بایست مطمئن باشند که برای این برنامه واجد شرایط هستند.
💢 از تاریخ 13 اکتبر تا 3 نوامبر برنامه اسپانسرشیپی والدین PGP از سوی IRCC فعال و درخواست ها توسط این اداره و بر اساس درآمد، سن و وضعیت متقاضیان، پذیرفته می شود.
 
 
💢 افرادی که مایل هستند که والدین و یا پدر/مادربزرگ خود را تحت برنامه PGP به کانادا بیاورند، می بایست شهروند کانادا، دارای اقامت دائم و یا اولین ملیت وی کانادایی باشد.
💢 علاوه بر این الزام، متقاضیان اسپانسرشیپی والدینPGP می بایست بالای 18 سال باشند و امکانات لازم برای حمایت از عضو خانواده را داشته باشند.
💢 همچنین این افراد می بایست اثبات کنند که درآمد کافی برای حمایت از همه اعضای خانواده را به لحاظ تامین مالی، دارا هستند. بنابراین پیش از اقدام، می بایست از حداقل درآمد برای ارائه مطلع شوند.
 

🔴 عامل اصلی صلاحیت برای برنامه PGP :

🟥 حداقل درآمد لازم MIN برای صلاحیت این برنامه محسوب می شود. ارائه اثبات درآمد بعداز تکمیل فرم آنلاین امکان پذیر می باشد.
🟥 همچنین، آن دسته از افرادی که انتخاب و دعوت شده باشند و شرط لازم که حداقل درآمد را نداشته باشند، با درخواست آنها موافقت نخواهد شد و به اطلاعشان خواهد رسید.
🟥 در صورتیکه با درخواست افراد حامی که ساکن خارج از استان کبک کانادا هستند، موافق شده باشد و همچنین مشترکین آنها، (در صورت لزوم) می بایست درآمد سالهای مالیاتی سه سال خود را بعد از کارسازی درخواستشان ارائه نمایند.
🟥 IRCC اعلام کرده است، از آنجائیکه احتمالاً در ژانویه و فوریه سال 2021 درخواست دریافت می کند، حامیان می بایست درآمدهای سالهای مالیاتی 2018، 2019 و 2020 را ارائه نماید.
 
 

🔴 متقاضیان این برنامه، می بایست تعداد افراد خانواده خود را معین تا حداقل درآمد لازم برای ایشان لحاظ شود. زیرا مسئولیت مالی ایشان به شرح ذیل برعهده اسپاسنر خواهد بود:

🔺 اسپانسر
🔺 همسر یا شریک زندگی
🔺 فرزندان وابسته آنها
🔺 فرزندان وابسته همسر یا شریک زندگی
🔺 هر شخص دیگری که اسپانسر ممکن است در گذشته حمایت مالی کرده باشد که هنوز در قبال وی مسئولیتش باقیست.
🔺 والدین، پدر/مادر بزرگ ها و افراد تحت تکفل آنها (همسر و فرزندان وابسته)
🔺 هر کودک وابسته ای که با والدین یا پدر/مادر بزرگ خود به کانادا نمی آید.
🔺 پدر و مادر یا پدربزرگ / مادربزرگ همسر ، حتی اگر به کانادا نمی آیند.
🔺 پدر و مادر و یا پدر/مادر بزرگ همسران جداشده
 
 

🔴 اسپانسرهایی که در کبک زندگی می کنند.

❌ اما در کبک شرایط متفاوت خواهد بود، آن دسته از اسپانسرهایی که قصد اقدام برای این برنامه را دارند،( در صورت وجود) می بایست منابع درآمد خود را در 12 ماه اخیر برای تأمین حمایت از خانواده خود ارائه نمایند.
 
 
 

🛑 افرادی که مایل به حمایت از والدین و یا پدربزرگ / مادر بزرگ خود بوده و در کبک زندگی می کنند، درآمد آنها بر اساس الزامات درآمد استانی توسط وزارت مهاجرت کبک ارزیابی می شود.

🛑 بر اساس تعهدنامه ای که از سوی IRCC و دولت کبک برای اسپانسرهای مورد نظر امضا میشود، مدت تعهد برای والدین و پدر/مادربزرگ برای ساکنین تمام استانهای کانادا به جز کبک سال و برای ساکنان کبک سال خواهد بود.

 

 

اگر شما همراهان گرامی کانادا از ایران هم مایل به مهاجرت به کانادا هستید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید،

با پر کردن فرم ارزیابی و تماس با همکاران ما با دید بازتر و اطلاعات کامل و مطمئن پروسه مهاجرتی خود را استارت بزنید.

ما در اینستاگرام کانادا از ایران دنبال کنید.

 

 

کانال تلگرام گروه کانادا از ایران

 
در شبکه های اجتمائی به مابپیوندید
 
0

نویسنده این مطلب: Sarah

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا