افزایش 279 شغل برای اجازه کار در برنامه انتخاب استانی ساسکاچوان SINP

زمان مطالعه: 4 دقیقه

مشاغل مورد نیاز برنامه انتخاب استانی ساسکاچوان SINP

استان ساسکاچوان اخیراً اعلام کرده است که در حال گسترش جریان اجازه کار از طریق برنامه انتخاب استانی ساسکاچوان  (SINP) است تا نیروی کار خارجی موقت در مشاغل با مهارت‌های پایین و متوسط را واجد شرایط اقامت دائم (PR) کند.

تاکنون، تنها تازه واردان در مشاغل با مهارت بالا (TEER 0،1،2،3) و مشاغل تعیین شده واجد شرایط اقامت دائم از طریق زیرگروه اجازه کار در برنامه انتخاب استانی ساسکاچوان  (SINP) بودند.

گسترش مشاغل واجد شرایط برای اقامت دائم به این معنی است که دارندگان اجازه کار برای بیش از 279 شغل مختلف به تازگی واجد شرایط اقامت دائم در ساسکاچوان شده‌اند. 

برنامه انتخاب استانی ساسکاچوان (SINP) مسیر اجازه کار را برای 279 شغل دیگر گسترش داد

آن دسته از نیروهای خارجی موقت واجد شرایط درخواست اقامت دائم هستند که در ساسکاچوان کار کرده‌اند و سایر معیارها مانند برخورداری از دانش زبان و یک پیشنهاد شغلی دائمی و تمام وقت را برآورد کنند. 

 

متقاضیان باید یک اجازه کار واجد شرایط، اجازه کار دارای گواهی ارزیابی تاثیر بر بازار کار (LMIA) ، اجازه کار برنامه « Francophone Mobility Program » ، یا مجوز کانادا-اوکراین برای سفرهای اضطراری (CUAET) را داشته باشند.

آپدیت لیست مشاغل برای گواهی احراز صلاحیت کانادا

مشاغل جدید اضافه شده

در مجموع 279 شغل، از جمله کارگران مزرعه، رانندگان کامیون، خرده فروشان، دستیاران پرستار، و اپراتورهای تجهیزات، اکنون واجد شرایط SINP هستند.

 

نیروهای کاری که به تازگی واجد شرایط هستند، اکنون می توانند برای اقامت دائم درخواست دهند، اگر در استان کار کرده باشند و شرایط برنامه باقی مانده را برآورده کنند، که شامل الزامات زبان و داشتن یک پیشنهاد شغلی دائمی و تمام وقت است.

برای درخواست تحت جریان توسعه یافته جدید، متقاضیان باید الزامات خاص و عمومی برنامه انتخاب استانی ساسکاچوان را رعایت کنند، از جمله داشتن:

  • نامه تایید کار معتبر (SINP job approval letter) ؛
  • شش ماه (780 ساعت) سابقه کار تمام وقت در همان شغل مندرج در نامه تایید کار؛
  • حداقل سطح CLB4  در زبان برای مشاغل TEER 4 یا TEER 5؛
  • گواهینامه واجد شرایط برای مشاغل نظام‌مند در ساسکاچوان

نیاز ساسکاچوان به مهاجران

دولت استانی ساسکاچوان با دولت فدرال در مورد افزایش تخصیص استانی متقاضیان مهاجرتی برای سال‌های 2023، 2024 و 2025  مذاکره کرده است.

استان ساسکاچوان در حال حاضر دارای بیش از 16 هزار فرصت شغلی در سایت‌های کاریابی است و بیش از 112هزار فرصت شغلی برای پنج سال آینده پیش بینی می‌شود.

در شبکه های اجتمائی به مابپیوندید
    
0

نویسنده این مطلب: Saba

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا