تأثیر کرونا بر برنامه استانی ساسکاچوان

زمان مطالعه: 5 دقیقه

📌اداره مهاجرتی ساسکاچوان به منتخبین و متقاضیان در طی دوره ویروس کرونا در حال کمک رسانی و حمایت است.


📍 ساسکاچوان یکی از چند استانی است که از متقاضیان مهاجرتی استانی در طول دوره شیوع ویروس کرونا حمایت می کند.

📍 برنامه های انتخاب استانی برای ساسکاچوان هنوز در حال انجام می باشد ، از آنجاییکه کانادا در 18 مارچ اقداماتی برای مهار ویروس کرونا از قبیل، محدودیت های سفر خارجی انجام داده است، برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان SINP دو قرعه کشی را انجام داده است.

📍 این استان، اقدامات موقتی را برای کمک به نامزدهای استان برای اینکه شانس خود را جهت اخذ اقامت دائم در طول تعطیلات دوره ویروس کرونا از دست ندهند، انجام داده است.
 
♦️نامزدهای جدول ارزیابی و امتیازبندی استانیSINP می توانند درخواست شش ماه اضافه تر را برای اقامت دائم خود به دولت استان ساسکاچوان ارسال و مکاتبه کنند.

♦️نامزدها و کسانی که متقاضی برنامه استانی هستند، در صورت تغییر شرایط پیشنهاد استخدامی بر اساس جدول ارزیابی آنها به دلیل ویروس کرونا، امکان دریافت نامزدی مشروط را دارند.

♦️اگر افراد حداقل معیارهای گروه جدول ارزیابی و امتیازبندی استانی SINP را که از طریق آن نامزدی خود را دریافت کرده اند، محقق نکنند، ممکن است که انتخاب آنها به نامزدی مشروط تغییر یابد.

♦️برای اینکه کاندیدا اقامت دائم خود را دریافت کند، این شرایط می بایست حذف شود. اگر متقاضی و یا نامزد هرگونه تغییر اشتغال مانند اخراج یا پایان کار داشته باشد ، میبایست بلافاصله SINP را از این موضوع مطلع کنند، عدم اعلام این اطلاعات به عنوان سوء برداشت تلقی خواهد شد.
 
 
🔻اقدامات موقت زیر برای نامزدها و متقاضیان استانی که دارای پیشنهاد شغلی معتبر بوده و شرایط مجوز کار خود را رعایت کرده اند، اعمال خواهد شد:

1. متقاضیانی که پیشنهاد اصلی شغلی خود را از دست داده باشند، شش ماه فرصت دارند که شغل جدید و واجد شرایطی را بیابند. نامزدی آنها تا زمان دریافت پیشنهاد شغلی تمام وقت، مشروط خواهد بود.


2. پیشنهاد شغل جدیدی که کاندیدا دریافت میکند، میبایست از مشاغل مجاز و همچنین برای ارائه خدمات مهم و ضروری مورد نیاز باشد. در صورتیکه کارفرما تأیید کند که کارمند مهارت و توانایی لازم را برای انجام کار ر ا داشته باشد نیازی نیست که آن حرفه با تحصیلات او و یا با سابقه کاری وی مطابقت داشته باشد.
 
 
3. متقاضیان و یا نامزدهایی که ساعات کار تمام وقت خود را کاهش داده اند، مجاز به ادامه کار بدون اضافه کاری برای کارفرمای مورد تأیید خود هستند، در صورتیکه کارفرما متعهد شود که کار تمام وقت خود را در مدت شش ماه از سر گیرد. اگر کارگران قبل از کاهش ساعات کار در حالیکه اشتغال آنها کمتر از 30 ساعت درهفته است، نامزدی استانی داشته باشند، به یک نامزد مشروط تبدیل خواهند شد. متقاضیان باید برای یک یا چند شغل تمام وقت مشغول به کار باشند و تمام معیارهای SINP را داشته باشند تا به عنوان نامزد انتخاب شوند.


4. نیروی کار خارجی که مجوز کار آزاد ندارند می بایست مجوز جدیدی از اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا IRCC دریافت کنند. SINP برای آنها نامه پشتیبانی برای مجوز کار جدید صادر خواهد کرد. افراد خارجی برای کار در کانادا نیاز به دریافت مجوز کار دارند.
 
 
🔴 اگر یک نامزد، متقاضی و یا حتی متقاضی بالقوه در طول دوره شیوع حمایت کوتاه مدتی را دریافت کنند، جریمه نخواهند شد.
🔴 برای اطلاع از اقدامات موقت SINP که بر دیگر کاندیداهای مهاجرتی ساسکاچوان تأثیر گذار است، به صفحه وب دولت مراجعه کنید.
 
 
 

اگر شما همراهان گرامی کانادا از ایران هم مایل به مهاجرت به کانادا هستید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید،

با پر کردن فرم ارزیابی و تماس با همکاران ما با دید بازتر و اطلاعات کامل و مطمئن پروسه مهاجرتی خود را استارت بزنید.

ما در اینستاگرام کانادا از ایران دنبال کنید.

 

 

کانال تلگرام گروه کانادا از ایران

 
در شبکه های اجتمائی به مابپیوندید
 
0

نویسنده این مطلب: Sarah

اسکرول به بالا