حمایت از” شریک ” زندگی برای مهاجرت

زمان مطالعه: 5 دقیقه

در اینجا به طور خلاصه روند حمایت مالی و یا اسپانسری را از سوی همسر و یا پارتنر قانونی بیان شده است.

📍 اگر شما برای پارتنر خود که با شما در کانادا زندگی می کند در حال اقدام هستید، مراحل تفاوت جزیی با مواقعی که از خارج کانادا اقدام می کنید دارد.
📍 کلاس همسر و یا شریک قانونی در کانادا برای شهروندان کانادایی و کسانی که اقامت دائم دارند و قبلاً در کانادا باهم زندگی می کردند و می خواهند به همین روش نیز ادامه بدهند.
📍 پارتنر خارجی نیاز به داشتن مجوز تحصیل و یا کار و یا گردشگری دارد. اگر قصد دارند که مجوز کار را بدست بیاورند می بایست تحت این کلاس اقدام نموده و منتظر انجام مراحل بعدی درخواستشان باشند.
 
📌 اولین قدم برای کانادایی هایی که می خواهند حامی همسر و یا پارتنرشان باشند، می بایست از واجد صلاحیت بودن خود مطمئن باشند. می بایست تابعیت کانادا، یا اولین ملیت و یا اقامت دائم بالغ بر 18 سال داشته باشند. همچنین می بایست نشان دهند که می توانند نیازهای خود و همچنین شخصی که قرار است حامی وی باشد و یا فرزندان وابسته اش را تأمین و حمایت مالی کند.
📌 از دیگر فاکتورهایی که شما را فاقد صلاحیت می کند، محکوم شدن وی به جرائم و خشونت است.
📌 در همین اثنی، شریک زندگی شما نیز باید واجد شرایط برای دریافت حمایت مالی باشد. سن آنها می بایست بالای 18 سال بوده و از سوابق امنیتی و کنترل های پزشکی را انجام داده باشند.
 
 
 
 
 
 
🖍️ دولت کانادا همچنین متذکر است که روابط شما می بایست واقعی بوده و بر مبنای اخذ اقامت دائم نباشد.
🖍️ دولت کانادا همچنین برنامه راهنمایی را به صورت آنلاین به همراه لیست مدارک و اسنادی که قصد دارند از این روش اقدام کنند، ارائه نموده است. بعد از تکمیل مدارک، درخواست خود را به ارسال نمائید.
🖍️ در صورتیکه مدارک ناقص باشد، دولت کانادا مدارک را به شما باز می گردانند.
🖍️ پردازش درخواست های اسپانسرشیپ همسر از طریق اداره IRCC 12 ماه به طول می انجامد که حدود 2 الی 3 ماه زمان انتظار برای تکمیل مدارک ودرخواست سپری خواهد شد.
 
 
🔖 اداره مهاجرت این امکان را به شما می دهد که وضعیت درخواست خود را به صورت آنلاین ردیابی و به روز کنید.
🔖 وقتی اداره مهاجرت در خصوص درخواست شما تصمیم گیری کردند دستورالعمل هایی که همسر یا شریک زندگی شما برای مراحل آخر جهت اخذ اقامت دائم باید انجام بدهند را برای شما ارسال می کنند.
🔖 آنها به همراه مدارکی که اداره مهاجرت اعلام کرده به دیدار با یک افسر مهاجرت برای مصاحبه خواهند رفت.
🔖 پس از انجام مراحل، همسر یا شریک شما رسماً اقامت دائم دارد و تنها کارت اقامت دائم از طریق پست برای ایشان ارسال خواهد شد.
 
 
 

اگر شما همراهان گرامی کانادا از ایران هم مایل به مهاجرت به کانادا هستید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید،

با پر کردن فرم ارزیابی و تماس با همکاران ما با دید بازتر و اطلاعات کامل و مطمئن پروسه مهاجرتی خود را استارت بزنید.

ما در اینستاگرام کانادا از ایران دنبال کنید.

 

 

کانال تلگرام گروه کانادا از ایران

 
در شبکه های اجتمائی به مابپیوندید
 
0

نویسنده این مطلب: Sarah

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا