بروز شدن شرایط حقوق در “کبک”

زمان مطالعه: 4 دقیقه

با شروع دسامبر، اداره مهاجرت، ادغام کبک برای تأیید حقوق و دستمزد پیشنهادی به نیروی کار خارجی موقت از یک دستورالعمل و راهنمای جدید حقوق استفاده خواهد کرد.

🔵 وزیر امور خارجه استان اعلام کرد، کارفرمایان کبک که به دنبال استخدام نیروی کار خارجی موقت هستند باید به یک دستورالعمل جدید حقوق مراجعه کنند.
🔷 کارفرمایان کبک می بایست از آخرین نسخه قوانین حقوق و دستمزد سال 2020 به جای نسخه 2018 استفاده نمایند.
🔷 علاوه بر این، دولت کبک اعلام کرده است چنانچه پیشنهاد شغل بر مبنای دستورالعمل نسخه سال 2018 باشد، امکان مردود شدن درخواست استخدام موقت توسط وزارتخانه در زمان اقدام و یا پس از آن وجود خواهد داشت. به این معنا که این تغییرات برای درخواست هایی که پیش از تاریخ 1 دسامبر 2020 ارسال شده است اعمال خواهد شد.
 
 
 
 
 
 
 
🟠 زمانیکه وزارت مهاجرت درخواست LMIA را دریافت کند، حقوق پیشنهادی به کارگر خارجی موقت بررسی می شود که آیا معادل حقوق نیروی کار کبک در همان رده شغلی و یا با سطح متناظر تجربه است یا خیر.
🟧 شغل و حرفه نیروی کار خارجی موقت بر اساس لیست طبقه بندی شده مشاغل ملی NOC برای کلیه گروههای شغلی در برنامه کارگر موقت خارجی TFWP تعیین می شود.
🔶 در واقع سطح مهارت و نوع مهارت دو معیار اصلی است که برای NOC الزامی و استفاده می شود. بسیاری از شرکتها و سازمانهای کبک، نیروی کار خارجی را به صورت موقت استخدام می کنند. دلیل استخدام کارگران به دلیل کمبود نیروی کار در بخش های خاص مشاغل و حرفه است.
🔸 تعیین حقوق فعلی برای رویه مهاجرت برای اخذ مجوزکار موقت در کبک بسیار مهم است.
👈 لازم به یاداوری است که روند استخدام نیروی کار موقت در کبک در چندین مرحله انجام می شود و همچنین نیاز به مجوز مانند CAQ و یا LMIA وجود دارد.
 
 

اگر شما همراهان گرامی کانادا از ایران هم مایل به مهاجرت به کانادا هستید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید،

با پر کردن فرم ارزیابی و تماس با همکاران ما با دید بازتر و اطلاعات کامل و مطمئن پروسه مهاجرتی خود را استارت بزنید.

ما در اینستاگرام کانادا از ایران دنبال کنید.

 

 

کانال تلگرام گروه کانادا از ایران

 
در شبکه های اجتمائی به مابپیوندید
 
0

نویسنده این مطلب: Sarah

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا