حمایت تمامی احزاب از مهاجرت به دعوت شورای جهانی شهرهای کانادا

زمان مطالعه: 3 دقیقه
ما باید سرمایه گذاری استراتژیکی در کانادا و سیاست های مهاجرتی هوشمند خود را دو برابر کنیم.
بزرگترین اتاق های بازرگانی و تجارت هشت شهر کانادا از تمامی احزاب شرکت کننده در انتخابات فدرال 2019 خواستار اجرای طرح جذب کارگران ماهر خارجی و ترویج سیاست های موثر مهاجرتی شد.
شورای جهانی شهرهای کانادا (CGCC) به همه احزاب مبارزات انتخاباتی متعهد است که استراتژی های مناسب تری برای توسعه استعداد ها داشته باشند. برخی از این طرح تشویقی-حمایتی شامل تشویق و مشارکت بیشتر در مشاغل، افزایش مشارکت نیروی کار بومی، ایجاد انگیزی برای بهبود مهارت ها و گسترش دسترسی به مراقبت های مناسب از کودکان است.
در بیانه رسانه ای گفت: ” بازار کار کانادا شدیدا تحت فشار نیروی کار پیر، کاهش نرخ مشارکت نیروی کار، رکود دستمزد و افزایش شکاف حرفه و مهارتی است، ما باید هم در نیروی کار بومی و هم در سیاست های مربوط به مهاجرت و مهاجران دو برابر سرمایه گذاری کنیم” همچنین گفت: “کانادا به دلیل کیفیت بالای بخش آموزشی، سیستم مهاجرتی و ظرفیت نوآوری خود در صحنه های بین المللی بسیار برجسته است. به همین دلیل ما باید برای بهبود بخش آموزشی، جذب و حفظ استعدادها، از این دارایی ها استفاده کنیم.

آقای میشل لوبلان، رئیس اتاق بازرگانی مونترال

 

به منظور حل کمبود نیروی کار و اطمینان از دسترسی افراد با استعداد به مشاغل، شورای جهانی شهرهای کانادا (CGCC) می گوید: دولت باید روی اداره تسهیلگری مهاجرت تمرکز کند. آنها همچنین می گویند باید دولت زمان رسیدگی به درخواست های مهاجران را تسریع بخشد. همچنین دولت فدرال باید ویزای کار موقت برای کارگران ماهر خارجی شاغل بطور خاص صادر کند.
شورا همچنین توصیه می کند که برای حفظ دانشجویان بین الملل، تدابیری برای بهبود وضعیت معادل سازی و اعتبارسنجی و برنامه معرفی یک کارفرمای قابل اعتماد برای تسهیل برنامه های کاربردی برای مشاغل، گام هایی برداشته شود.

اعضای این شورا نیمه از تولید ناخالصی داخلی و جمعیت کانادا را تشکیل می دهند. هدف آنها کمک به تاثیرگذاری بر سیاستهای ملی و ایجاد اقتصاد شهری رقابتی و پایدار است. شهرهای شرکت کننده در این شورا: شامل ونکوور، کلگری، وینیپگ، برمتن، تورنتو، مونترال و هلیفکس هستند.

 

 

اگر شما همراهان گرامی کانادا از ایران هم مایل به مهاجرت به کانادا هستید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید،

با پر کردن فرم ارزیابی و تماس با همکاران ما با دید بازتر و اطلاعات کامل و مطمئن پروسه مهاجرتی خود را استارت بزنید.

ما در اینستاگرام کانادا از ایران دنبال کنید.

 

 

کانال تلگرام گروه کانادا از ایران

 
در شبکه های اجتمائی به مابپیوندید
   
0

نویسنده این مطلب: Saba

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا