دوره های زبان انگلیسی در کانادا

زمان مطالعه: 6 دقیقه

 

یکی از مهمترین مزیت های یادگیری زبان در کانادا این است که مردم این کشور به زبان انگلیسی صحبت می نمایند و متقاضیان مهاجرت به کانادا با قرار گرفتن در محیطی انگلیسی زبان در مدت زمان کمتری می توانند مهارت لازم را کسب نمایند. مدرسه زبان تورنتو، کلگری ، مونترال، ونکوور و ویکتوریا از جمله مدارس انگلیسی زبانی هستند که دورهای آموزش زبان انگلیسی را در این کشور برگزار می نمایند. هزینه دوره های زبان در کانادا در هریک از مدارس فوق با یکدیگر متفاوت است.

در کشور کانادا برنامه های متنوعی برای یادگیری زبان انگلیسی ارائه داده می شود. این دوره ها عبارتند از :
🔸 برنامه های یادگیری زبان عمومی
🔸 دوره های آموزش زبان جهت شرکت در آزمون کمبریج
🔸 دوره های تخصصی آموزش زبان آیلتس و تافل
🔸 دوره های بین المللی زبان انگلیسی
🔸 دوره های آموزش تخصصی و پایه ای دانشگاه
🔸 دوره های آموزش زبان جهت گردشگری
🔸 دوره های زبان انگلیسی برای کسب و کار
🔸 دوره های زبان انگلیسی مختص پزشکان و پرستاران و ….

لازم بذکر است دانشجویان باید هزینه دوره های زبان در کانادا را بصورت جدا از شهریه تحصیلی خود پرداخت نمایند.

 

 

 

پرطرفدارترین دوره زبان انگلیسی در کانادا دوره های عمومی و دوره های کوتاه مدت فشرده است، و این دوره ها در دانشگاه ها، دبیرستان ها، و کالج های مستقل آموزش زبان برگزار می شود. این مسئله مهم است که قبل از آمدن به کانادا، حتما نوع ویزای تحصیلی مناسب را بسته به مدت زمان اقامتتان در کانادا داشته باشید.
بیشتر دانشگاه های کانادایی با موسسات آموزش زبان اطراف خود همکاری نزدیکی دارند، و دوره زبان انگلیسی مخصوص کسانی که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه ها را دارند نیز در این موسسات ارائه می شود.این کلاس ها برای دانشجویانی با سطح دانش زبانی مختلف طراحی شده است و زمان کلاس ها معمولاً به گونه ای است که با کلاس های دانشگاه تداخل نداشته باشد. این کلاس ها به گونه ای طراحی شده است که دانشجویان بین المللی را قادر سازد تا دامنه لغات خود را گسترش داده و مهارت های گرامری موردنیاز در کلاس های دانشگاه را به دست آورند، و در دوره های پاره وقت یا تمام وقت در طول چند ماه تا یک سال ارائه می شود.

کلاس های آماده سازی دوره های آیلتس/تافل

آیلتس و تافل آزمون های زبان بین المللی و معتبری هستند که بیشتر دانشگاه های انگلیسی زبان دانشجویان را موظف می کنند که در یکی از این آزمون ها شرکت کرده و نمره قابل قبول در آن به دست آورند.هر دوی این آزمون ها روشی مناسب برای نشان دادن سطح دانش زبانی شما هم به موسسات دانشگاهی و هم کسب و کارها به شمار می رود، و موسسات بسیاری در کانادا کلاس های آماده سازی این آزمون را در سطوح سختی مختلفی ارائه می دهند.

 

آزمون Duolingo (دولینگو)

یک آزمون بین المللی زبان انگلیسی است که به صورت آنلاین برگزار می‌شود. متاسفانه در حال حاضر امکان برگزاری آزمون آیلتس وجود ندارد و با توجه به سیاست‌های پیشگیری از کرونا در سایر کشورها، عملا داوطلبین شانسی هم برای کسب نمره در کشورهای همسایه ندارند. لذا، تنها گزینه‌ی در دسترس در حال حاضر آزمون دولینگو (Duolingo) است.

دوره زبان انگلیسی کمبریج

دوره زبان انگلیسی کمبریج به زبان آموزان سطوح مختلف دوره های زبان عمومی و همین طور زبان تخصصی و حتی مدرک آموزش زبان اعطا می کند. همچنین در این دوره ها گواهی هایی نظیر گواهی آموزش زبان انگلیسی به بزرگسالان (CELTA)، آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی (TEFL)، و آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم (TESOL) به آن دسته از متقاضیان که قصد آموزش زبان انگلیسی به دیگران را دارند اعطا می شود.

دوره زبان انگلیسی در کانادا مخصوص مقاصد کسب و کار

دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل در مدارس کسب و کار کانادا را دارند یا قصد این را دارند که در زمینه کسب و کار در کانادا مشغول به کار شوند اغلب در نوعی کلاس زبان که مخصوص کسب و کار است شرکت می کنند.این دوره ها به گونه ای طراحی شده است که به دانشجو پس زمینه و درک فرهنگی لازم از عبارات و کلمات تخصصی حوزه کسب و کار که در کانادا مورد استفاده قرار می گیرد اعطا کند. این دوره ها معمولاً فشرده اند ولی از طرف دیگر بازه زمانی بسیار تغییرپذیری دارند.

اگر شما همراهان گرامی کانادا از ایران هم مایل به تحصیل در کانادا هستید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید،

با پر کردن فرم ارزیابی و تماس با همکاران ما با دید بازتر و اطلاعات کامل و مطمئن پروسه مهاجرتی خود را استارت بزنید.

ما در اینستاگرام کانادا از ایران دنبال کنید.

کانال تلگرام گروه کانادا از ایران

 در شبکه های اجتمائی به مابپیوندید
   
0

نویسنده این مطلب: Admin3

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا