رشد کانادا بواسطه برنامه های مهاجرتی

زمان مطالعه: 4 دقیقه

برنامه های مهاجرت به رشد جوامع کانادایی کمک می کند

دولت کانادا چندین برنامه مهاجرت اقتصادی را ارائه می دهد که طیف گسترده ای از افراد با استعداد را برای کمک به جوامع سراسر کشور جذب می کند ، برخی از آنها در زیر ذکر شده است.

68،647 نفر از طریقبرنامه نامزدهای استانیدر سال 2019 انتخاب شدند که بالاترین تعداد از زمان شروع برنامه است. این بیش از 20٪ از کل پذیرش های اقامت دائم را نشان می دهد و به طور مستقیم از استان ها و مناطق با تأمین نیازهای بازار کار آنها پشتیبانی می کند.

 

در سال 2019 ، این وزارت به منظور افزایش اثربخشیبرنامه آزمایشی مهاجرت مناطق آتلانتیک، رویکردی مبتنی بر کارفرمایان و بازدارندگان برای پاسخگویی به توسعه اقتصادی و نیازهای نیروی کار آتلانتیک کانادا ، به همکاری با استانهای آتلانتیک ادامه داد. دولت کانادا متعهد شده است که این برنامه آزمایشی را به یک برنامه دائمی مهاجرت به آتلانتیک تبدیل کند.

 

 

با آزمایش یک رویکرد جدید توسعه اقتصادی مبتنی بر جامعه ، IRCCبرنامه آزمایشی مهاجرت مناطق کم جمعیت و شمالیرا در سال 2019 راه اندازی کرد تا از جوامع کوچکتر و دورتر برای دسترسی به منافع اقتصادی مهاجرت پشتیبانی کند. این برنامه به جوامع کانادایی کمک می کند تا اشتغال معناداری را با هدف حفظ تازه واردین در دراز مدت ارائه دهند. یازده منطقه برای این برنامه انتخاب شدند و معرفی نامزدها برای اقامت دائم از نوامبر 2019 آغاز شد.

 

برنامه آزمایشی سه ساله Agri-Foodدر 15 می سال 2020 راه اندازی شد و مسیر جدیدی را برای اقامت دائم برای کارگران غیر فصلی باتجربه در صنایع و مشاغل خاص محصولات کشاورزی فراهم می کند. در مجموع سالانه 2،750 متقاضی و اعضای خانواده آنها پذیرفته می شوند.

 

رایزنی ها با استانها ، سرزمین ها و ذینفعان اصلی برای طراحی برنامه جدید نامزد Municipal آغاز شده است. درسهایی که از دیگر برنامه های آزمایشی اقتصادی دیگر IRCC ، به ویژه برنامه مهاجرت روستایی و شمالی گرفته شده است ، همچنین این مسیر جدید را برای اقامت دائم اعلام می کند.
 

دولت کانادا برای موفقیت سیستم مهاجرتی خود به روابط خود با استان ها ، سرزمین ها و سهامداران اعتماد می کند

 

 

 

اگر شما همراهان گرامی کانادا از ایران هم مایل به مهاجرت به کانادا هستید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید،

با پر کردن فرم ارزیابی و تماس با همکاران ما با دید بازتر و اطلاعات کامل و مطمئن پروسه مهاجرتی خود را استارت بزنید.

ما در اینستاگرام کانادا از ایران دنبال کنید.

 

 

کانال تلگرام گروه کانادا از ایران

 
در شبکه های اجتمائی به مابپیوندید
 

 

5/5
0

نویسنده این مطلب: Saba

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا