سودآورترین بیزینس ‌ها برای مهاجران کانادا

زمان مطالعه: 8 دقیقه

سودآورترین بیزینس ‌ها برای مهاجران کانادا

کانادا، به بیزینس های نوپا اجازه می دهد تا شکوفا شون ، به ویژه مشاغل مهاجر و زنان، که یک سوم مشاغل کوچک و متوسط ​​کانادا را تشکیل می دهند.

 اگر شما از دسته مهاجرینی هستید که خواهان شروع یک کسب و کار در کانادا هستند، در این مقاله‌ فهرستی از بهترین و سودآورترین فرصت‌های سرمایه گذاری در اختیار شما قرار می‌گیرد. برای شروع اغلب بیزینس‌های این لیست، به سرمایه‌ی کلان نیاز نخواهید داشت.

بیزینس در کانادا از طریق مدیریت رویداد

در کشوری همچون کانادا، مردم مشغله‌های بسیاری داشته و زمان آن‌ها برای سازمان‌دهی کردن میهمانی‌ها و مراسم بسیار کم است. شما می‌توانید از این فرصت برای گرفتن پروژه‌ها‌ی مدیریت مراسم  استفاده کرده و پس از مدتی به حداکثر مهارت در این زمینه دست یابید. در این حرفه موظفید از صفر تا صد امور یک مراسم یا میهمانی را به عهده بگیرید. این امور شامل سازماندهی لیست میهمان‌ها، منو‌ی غذا، دکوراسیون و هدایا خواهند بود.

بیزینس در کانادا از طریق خدمات حمل و نقل

حمل و نقل کالا نقش بسیار مهمی در اقتصاد قدرتمند کانادا ایفا می‌کند.  از این جهت فعالیت در حوزه‌ی حمل و نقل از محبوب‌ترین مشاغل مهاجرین کانادایی است.

شما می‌توانید با خرید وسیله‌ی نقلیه، اقدام به جابه‌جایی کالا کنید. اگر سرمایه‌ی کافی ندارید، به عنوان یک راننده استخدام شوید و یا یک وسیله حمل و نقل‌ اجاره‌ کنید. در این بیزینس سابقه‌ی رانندگی شما باید خوب باشد.

کسب و کار از طریق را‌ه‌ اندازی رستوران

اگر در اصول آشپزی و ترکیب مواد غذایی مهارت دارید، راه‌اندازی رستوران از بهترین گزینه‌های کسب و کار شما خواهد بود. تأسیس رستوران برای خارجی‌ها مفاد بسیاری را به همراه دارد. زیرا سرو کردن غذا و نوشیدنی‌‌های سرزمین مادری مهاجرین، توجه‌ افراد تنوع طلب کانادایی را جلب می‌کند. علاوه‌ بر آن، مهاجرین ایرانی جذب رستوران شما خواهند شد. به یاد داشته باشید که انتخاب دکوراسیون و موقعیت مناسب، دو امتیاز سرنوشت ساز برای رستوران شما می‌باشند.

بیزینس در کانادا از طریق باغداری و خدمات محوطه سازی

باغداری از محبوب‌ترین سرگرمی‌های مردم کانادا و آمریکا در چند دهه‌ی اخیر است و محبوبیت آن روز افزون است. شاید این محبوبیت به لطف طراوت و کیفیت محصولاتی که از باغ به دست می‌آوریم ایجاد می‌شود. اما واقعیت این است که باغداری آسان نیست و زمان و انرژی زیادی می‌خواهد. به همین دلیل بسیاری از افراد شاغل زمان رسیدگی به امور باغ خود را ندارند. همچنین افراد سالمند نمی‌توانند کار‌های سنگین باغ خود را انجام دهند. بنابراین بسیاری از این افراد مشکل خود را با استخدام باغبان  حل می‌کنند.

بیزینس در کانادا از طریق تأسیس آژانس خدمات امنیتی

تأسیس آژانس امنیتی از مشاغل سودآور کانادایی می‌باشد. در این بیزینس شما در ازای فروش اجناس و یا خدمات امنیتی پول خوبی دریافت می‌کنید. خدمات امنیتی در این بیزینس شامل نصب دوربین‌های مدار بسته و وسایل الکترونیکی پیشرفته می‌باشد. علاوه بر این‌ها می‌توانید استخدام نیروی امنیتی و بادیگارد برای افراد کانادایی را به عهده بگیرید. این کسب و کار از بهترین و سودآورترین کسب و کار‌های کانادایی می‌باشد.

بیزینس در کانادا از طریق تعمیرات گوشی هوشمند

امروزه تقریباً هرکسی یک گوشی هوشمند در دست دارد. تعمیرات موبایل هوشمند از بیزینس‌های سودمند می‌باشد و دلیل آن بازار کار وسیع گوشی هوشمند است. شما می‌توانید پس از طی یک دوره‌ی آموزش تعمیرات گوشی هوشمند، فعالیت خود را آغاز کنید. این کسب و کار نیاز به سرمایه‌ی چندانی نداشته و از سود بالایی برخوردار است.

برنامه های مهاجرت استانی کانادا (PNP)
مهاجرت از روش سرمایه گذاری در کانادا
برنامه سرمایه گذاری کانادا از طریق ثبت شرکت
برنامه سرمایه گذاری کانادا از طریق خرید بیزینس

کسب و کار در کانادا از طریق تأسیس شرکت خدمات نظافتی

تأسیس شرکت‌های خدمات نظافت تنها به یک سرما‌یه‌ی کاری نیاز دارد و آن سخت کوشی در کار است. شما می‌توانید با یک تیم کوچک ۴ یا ۵ نفره در محیط‌های مسکونی و تجاری اقدام به ارائه‌ی خدمات کنید. به یاد داشته باشید که اگر به دنبال درآمد بالا و مستمر از این طریق هستید، باید در کار خود دقت و نظم بالایی داشته باشید.

بیزینس در کانادا از طریق تأسیس آژانس خدمات خانه‌داری

افراد شاغل کانادایی عموماً برای رسیدگی به کارهای خانه زمان کمی دارند. بنابراین تقاضای کار برای خدمات خانه‌داری زیاد است و درآمد آن حاصل از آن مطلوب خواهد بود. در این کار شما موظف به نگه‌داری از خانه و انجام امور مربوط‌ به آن می‌باشید. برای مثال، در اموری همچون نظافت، پخت و پز، خرید مایحتاج منزل و رسیدگی به چمن و درختان محوطه به افراد خانواده کمک کرده و در ازای آن مبلغی معین دریافت می‌کنید. همچنین می‌توانید با استخدام نیرو و تبلیغات مؤثر بیزینس خود را گسترش دهید. برفروبی و چمن زنی دو مورد از خدمات خانه‌داری هستند که در تمام سال در جریان بوده و تقاضای کار آن‌ها بالا است.

کسب و کارهای مورد تقاضای کانادا

بیشترین تقاضای کسب و کارهای کوچک و استارت آپ ها در کانادا به این پنج دسته تقسیم می شوند: نرم افزار، املاک و مستغلات، تجارت الکترونیک، مراقبت های بهداشتی و مالی.

هر یک از این بخش ها با استفاده از فناوری برای ارائه خدمات نوآورانه، برای کسب و کارهای کوچک و استارتاپ های خود بودجه پیدا می کنند.
همه‌گیری COVID-19 قطعاً بر هر یک از این صنایع تأثیر گذاشته است و تکرار سریع فناوری چیزی است که به پیشرفت آن ها کمک می‌کند. در حالی که می‌ توانید با ظرفیت‌ های فنی کمتری وارد این بخش‌ ها شوید، هر یک از این بخش ‌ها را می ‌توان با یادگیری کدنویسی یا یادگیری علم داده به روشی سودآورتری تبدیل کرد.

اقدام برای خریداری بیزینس در کانادا

شما در اولین مرحله، می ‌توانید با پیام در واتساپ و یا تکمیل فرم ارزیابی در سایت با مشاورین ما ارتباط برقرار کنید.
کارشناسان ما بر اساس اطلاعات دریافتی از جانب شما و بررسی کامل شرایط و خواسته ‌هایتان، راهنمایی ‌های لازم را ارائه می‌ دهند و در صورت عقد قرارداد، فرآیند خرید بیزینس از سوی کارشناسان ما آغاز می ‌شود.
در مرحله بعدی، مدارک لازم را به کارشناس اختصاصی شما ارائه می دهید تا با تحلیل کامل آن‌ ها با توجه به شرایط و خواسته ‌های شما بهترین گزینه‌ ها به شما پیشنهاد شود.
سپس با توجه به تحقیقات انجام‌ شده از سوی کارشناس در رابطه با حوزه کاری مورد نظرتان، لیستی از بیزینس های موجود که برای فروش در شهرهای کانادا ارائه ‌شده‌اند، به شما پیشنهاد می ‌شود و انتخاب و اعتبارسنجی یک بیزینس برای خرید صورت می گیرد.
پس از انجام تحقیقات همه‌ جانبه راجع به بیزینس انتخابی از سوی کارشناسان، اقدامات لازم برای خرید بیزینس برای شما آغاز می ‌شود.
بیزینس پلن تهیه می شود و کارشناسان ما، درخواست ارزیابی تأثیر بازار کار (LMIA) را همراه با یک طرح تجاری مناسب به ESDC ارائه می ‌دهند و تلاش می ‌کنند تا LMIA مثبت را دریافت کنند تا بتوانند یک مجوز کار 2 ساله با قابلیت تمدید را برایتان اخذ نمایند.
درنهایت پس از گذشت یک سال از دریافت LMIA مثبت، در صورت تمایل شما برای اقامت در کانادا، کارشناسانمان مدارک لازم را آماده کرده و فرم‌ های مربوطه را پر می‌ کنند و برای ارائه درخواست اقامت دائم شما تحت برنامه اکسپرس انتری اقدام می ‌نمایند.

در شبکه های اجتمائی به مابپیوندید
    
0

نویسنده این مطلب: Saba

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا