ضرورت مهاجران موقت برای بخش کشاوری کانادا

زمان مطالعه: 5 دقیقه
بیشتر کانادایی ها از مسیرهای مهاجرت دائمی برای کارگران موقت خارجی پشتیبانی می کنند. همچنین اکثر کانادایی ها موافقند که مهاجران موقت برای بخش کشاورزی ضروری است.
📊 بر اساس یک نظرسنجی جدید ، اکثر مردم کانادا می خواهند که کارگران موقت در بخش کشاورزی ساکن دائمی شوند.

Nanos Research ، یک شرکت تحقیقاتی در بازار و افکار عمومی ، یک نظرسنجی تصادفی از 1039 کانادایی بالای 18 سال را از 28 اکتبر تا 1 نوامبر سال جاری برگزار کرد.
🔰 نتایج نشان می دهد بیش از هشت نفر از 10 کانادایی از یک برنامه مهاجرتی دائمی برای کارگران خارجی موقت برای ماندن در کانادا پشتیبانی می کنند. پشتیبانی در بین استانهای آتلانتیک قوی ترین و در استان های Prairie ضعیف ترین پشتیبانی است.

📍 اکثر کانادایی ها موافقت می کنند که کارگران خارجی موقت برای بخش کشاورزی کانادا ضروری است و آنها باید از مزایای و حمایت های مشابه سایر کارگران برخوردار شوند. مردمان استان بریتیش کلمبیا بیشترین تمایل و نظر را به این موضوع نشان دادند.
 
 
✅ بیش از هشت نفر از 10 کانادایی همچنین می گویند که برنامه های فدرال مانند برنامه کارگر موقت خارجی و برنامه کارگر کشاورزی فصلی تأثیر مثبتی بر کشاورزی در کانادا دارند.

✅ حدود 97 درصد شرکت کنندگان موافقت کردند که بخش کشاورزی یکی از عوامل مهم در اقتصاد کانادا است.

شرکت کنندگان به طور تصادفی از طریق تلفن با استفاده از عوامل زنده استخدام شدند و یک نظرسنجی را به صورت آنلاین انجام دادند. حاشیه خطای این نظرسنجی منفی یا منفی 3.1 درصد است ، 19 برابر از 20.
این تحقیق توسط سناتور Ranta Omidvar و سناتور Douglas Black انجام شده است.
 
 

❇️ وزیر مهاجرت به مسیرهای بیشتری برای ساکنان موقت اشاره می کند.❇️


وزیر مهاجرت کانادا ، مارکو مندیچینو ، به رسانه ها اشاره کرده است که دولت فدرال در حال جستجو برای یافتن راه های بیشتری برای دستیابی به اقامت دائم به ساکنان موقت است.

Mendicino پیشنهاد کرده است که این مسیرها چه هستند ممکن است مشخص نباشد ، این کارها بر روی کارگرانی متمرکز خواهد شد که به بخشهای اساسی اقتصاد کمک می کنند. به خصوص کسانی که در مشاغلی مانند پزشکان ، پرستاران ، داروسازان و کارگران پشتیبانی کار می کنند ،

جایی که نیازهای شدیدی در نیروی کار وجود دارد.


اقدامات ایمنی ویروس کرونا ، مانند محدودیت های سفر ، مهاجرت به کانادا را کاهش داده است. استراتژی مهاجرت ، پناهندگان و شهروندی کانادا برای جذب مهاجرت در طی همه گیری ، اولویت بندی متقاضیانی است که قبلاً در کانادا به سر می برند. به همین ترتیب ، دولت فدرال در حال افزایش اهداف مهاجرتی برای بیش از 401،000 ساکن دائمی جدید در سال آینده و تا 1.2 میلیون در طی سه سال آینده است.

🌳 کانادا در حال حاضر راهی برای اقامت دائم برخی از کارگران کشاورزی از طریق پایلوت مهاجرتی مواد غذایی-کشاورزی agri-food دارد. این برنامه آزمایشی برای افرادی است که در زمینه فرآوری گوشت ، تولید قارچ و گلخانه و همچنین صنایع دامپروری فعالیت می کنند. درخواست ها تا 14 مه 2023 باز هستند.
 
 
از طریق این پایلوت، سالانه حد اکثر 2 هزار و 750 درخواست جهت رسیدگی پذیرفته می شود. اداره مهاجرت، شهروندی و پناهندگی کانادا اعلام کرده است که این تعداد با احتساب اعضای خانواده ها به حدود 16 هزار و 500 نفر مقیم دائم طی دوره ی سه ساله این پایلوت مهاجرتی می رسد.
 
 

اگر شما همراهان گرامی کانادا از ایران هم مایل به مهاجرت به کانادا هستید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید،

با پر کردن فرم ارزیابی و تماس با همکاران ما با دید بازتر و اطلاعات کامل و مطمئن پروسه مهاجرتی خود را استارت بزنید.

ما در اینستاگرام کانادا از ایران دنبال کنید.

 

 

کانال تلگرام گروه کانادا از ایران

 
در شبکه های اجتمائی به مابپیوندید
 
5/5
0

نویسنده این مطلب: Saba

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا