قرنطینه اجباری مسافران کانادا

زمان مطالعه: 6 دقیقه
در این پست نحوه اجرای قرنطینه اجباری مسافران کانادا رو مشخص میکنیم.
 
 
🚨مطلع باشید که تمامی مسافرانی که وارد کانادا می شوند باید قرنطینه 14 روزه را رعایت کنند، در غیر این صورت با جریمه یا زندان مواجه خواهند شد.
🏳️آژانس خدمات مرزی کانادا (CBSA) از تاریخ 15 آوریل قرنطینه اجباری را برای مسافران اجرا کرده است. آنان همچنین برای بررسی علائم کووید-19 در مردم نیز آموزش دیده اند. ماموران آژانس همچنین برای بررسی و تشخیص علائم کرونا در مسافران آموزش های لازم را دیده اند.
برنامه قرنطینه باید قبل از عبور مسافر از مرز کانادا اجرا شود. در رابطه با قرنطینه مسافران دارای علائم و فاقد علائم کرونا
✅در اینجا دستورات متفاوتی برای مسافران با علامت و مسافران بی علامت وجود دارد اما سخنگوی CBSA اعلام کرد از همه آنان سوالاتی نظیر سوالات زیر پرسیده می شود:

🔻“آیا برای 14 روز قرنطینه محل سکونت دارید؟”
🔻“آیا در مکانی که قرار است قرنطینه شوید، افراد آسیب پذیر نیز حضور دارند؟”
🔻“آیا در طول قرنطینه به غذا، دارو، و سایر ملزومات دسترسی دارید؟”
 
👈ماموران باید مطمئن شوند فرد در طول قرنطینه به احتیاجات اولیه زندگی دسترسی دارد، و با افراد آسیب پذیر، مانند افرادی که تحت درمان دارویی هستند و یا سالمندان بالای 65 سال، در یک مکان نباشد.
🔻بایستی شما مشخص کنید که مکان از قبل آماده شده برای قرنطینه دارید و شامل خانه و تامین احتیاجات روزمره شما می باشد.
📞و نحوه کنترل این موقعیت به این صورت است که در طی روزهای قرنطینه چندین بار با شما بصورت تلفنی در وهله نخست و بعد حضوری تماس گرفته میشود.
 
⭕️ تمامی مسافران باید “فرم اطلاعات تماس مسافر” را چه بر روی کاغذ، و چه به صورت آنلاین یا از طریق نرم افزار مربوطه پر کنند. این اطلاعات برای بررسی در اختیار آژانس بهداشت عمومی قرار می گیرد.

افرادی که برای کار به کانادا می آیند و از قرنطینه معاف شده اند، مثلا راننده کامیون ها، در صورتی که بی علامت باشند، نیازی به پر کردن فرم ندارند.
مسافران باید فرم اطلاعات تماس مسافر یا Traveller Contact Information Form را یا به صورت کاغذی، آنلاین و یا از طریق اپلیکیشن تلفن همراه پر کنند.

آژانس خدمات مرزی کانادا شرح حال مسافر، اطلاعات تماس و اطلاعات مربوط به قرنطینه وی را در اختیار آژانس سلامت عمومی قرار می دهد و این آژانس زمان و نحوه به اشتراک گذاشتن این اطلاعات با مقامات رسمی و نیروی انتظامی را تعیین خواهد کرد. اخیرا در انتاریو مسافرانی که این مقررات را نقض کرده اند 1000 دلار جریمه شده اند. گفتنی است مقررات و قوانین مربوط به قرنطینه اجبتری تا 31 آگوست لازم الاجرا و لازم الاتباع خواهد بود.
 
🔶طبق آخرین اطلاعاتی که یکی از کلاینت ها ما اخیرا وارد کانادا شده بودند دادند:
📍از طرف دولت فدرال و هم دولت ایالتی (آنتاریو) پیگیر حال و شرایط فرد بودند
⚠️در صورتی که مشکوک به خارج شدن شما شوند قطعا پیگیر موقعیت شما خواهند شد و یا از طریق مکان یاب خطوط تلفن همراه از موقعیت مکانی شما مطلع میشوند و در صورت نقض قوانین، بصورت حضوری مراجعه میکنند.

در تصاویر زیر با فرم هایی که فرودگاه جهت قرنطینه و وضعیت افراد داده اند و سوال ها و اطلاعات لازم به حضور شما همراهان ارائه می شود.
 
 
 
 
 
💢اخیرا دو مسافر به دلیل قانون شکنی در انتاریو 1,000 دلار جریمه شده اند. قانون قرنطینه اجباری تا 31 آگوست پابرجا می باشد.💢
 

IRCC پردازش فوری را به صورت موردی بررسی میکند. کسانی که احساس می کنند پرونده آنها فوری است می توانند با بخش مهاجرت در IRCC.Rescheduling-RVreporteCOVID.IRCC@cic.gc.ca تماس بگیرند.

 

 

 

اگر شما همراهان گرامی کانادا از ایران هم مایل به مهاجرت به کانادا هستید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید،

با پر کردن فرم ارزیابی و تماس با همکاران ما با دید بازتر و اطلاعات کامل و مطمئن پروسه مهاجرتی خود را استارت بزنید.

ما در اینستاگرام کانادا از ایران دنبال کنید.

 

 

کانال تلگرام گروه کانادا از ایران

 
در شبکه های اجتمائی به مابپیوندید
 
0

نویسنده این مطلب: Saba

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا